Vermoed het wel, aangezien je altijd wel warm water paraat moet hebben en het een godsvermogen kost om het in fatsoenlijke snelheid tot 100°C te krijgen anders.... Water zal wel continu net onder het kookpunt worden gehouden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
verbruikt een Quooker niet dag en nacht stroom?
Gekkigeitquote:
Of werkt het met zo'n gloeispiraal die ook in een Senseo zit?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vermoed het wel, aangezien je altijd wel warm water paraat moet hebben en het een godsvermogen kost om het in fatsoenlijke snelheid tot 100°C te krijgen anders.... Water zal wel continu net onder het kookpunt worden gehouden.
Die is niet snel genoeg om het water er zo hard stromend en kokend uit te laten komen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of werkt het met zo'n gloeispiraal die ook in een Senseo zit?
Klopt. Die was tijdelijk. #exmedewerkerquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:21 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn waterkoker, maar Blokker verkoopt die niet meer volgens mij,
in Qatar kost de benzine ook maar 1 cent ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens de site van Quooker kost het maar 5 cent per dag om dat ding stand-by te hebben. Ze zeggen niets over verbruik.
Oh mazzel dan dat ik hem destijds heb gekochtquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Klopt. Die was tijdelijk. #exmedewerker
Ik heb een waterkoker van de Action. Werkt ook prima
Je kunt berekening doen op de site of het voordeliger is in gebruik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
in Qatar kost de benzine ook maar 1 cent ofzo![]()
Maar goed, boilers zijn vaak supergoed geïsoleerd en helemaal zo gek nog niet.
5ct per dag is ¤18,25 per jaar...
Hoevaak gebruik je zo'n ding? 4 keer per dag ofzo? Wat zal't zijn? 2000W en in totaal misschien 1 minuut gebruiken.
Valt erg mee dan hoor qua kosten.
Dunno.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh mazzel dan dat ik hem destijds heb gekocht
Stom dat die tijdelijk was. Waarom?! Supercool ding!
Voor thee heb je geen kokend water nodig. Is zelfs te heet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt berekening doen op de site of het voordeliger is in gebruik.
Maar volgens mij heeft een consumenten programma ooit laten zien dat het echt een onding is in de keuken.
Daarbij als ik thee wil, wil ik water dat echt gekookt is.
Maar je water moet wel gekookt hebbenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Voor thee heb je geen kokend water nodig. Is zelfs te heet.
Ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
verbruikt een Quooker niet dag en nacht stroom?
Ja topding hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dunno.
Maar Tomado-spul liep altijd prima bij ons. En gaat ook minder vaak kapot lijkt het dan andere merken.
Je wilde J een waterkoker geven maar die had die Tefal?quote:
Verdomme.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je wilde J een waterkoker geven maar die had die Tefal?
/ja ja gejat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |