abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 november 2002 @ 18:29:52 #1
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_6870686
Iemand ervaringen mee ?

Ziet er namelijk goed uit en de verhaallijn lijkt ok.

Demo te verkrijgen via fileplanet heb m nog niet binnen.

http://www.neocron.com

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_6870712
Ja heb de beta gespeeld zonder voertuigjes, was wel grappig, ben alleen gekapt wegens tijdgebrek, mmorpgs zijn niet mijn spelletjes wat dat betreft. Ze kunnen je leven gaan beheersen, omdat alles realtime gebeurt.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_6870800
Het enige echte MMORPG is natuurlijk Starwars Galaxies, binnenkort verkrijgbaar bij u lokale gameshop

www.starwarsgalacies.com

Proud member of [b]Priests of Darkness[/b],The only Necro only guild in DAoC
pi_6870886
quote:
Op maandag 18 november 2002 18:38 schreef Sollog het volgende:
Het enige echte MMORPG is natuurlijk Starwars Galaxies, binnenkort verkrijgbaar bij u lokale gameshop

www.starwarsgalacies.com

Die link werkt niet bij mij. Kun je hem aanpassen ?
pi_6870964
Ja ben maanden lang beta tester geweest...tot op de laatste dag zelfs...maar goed het is leuk maar er zijn ook saaie kanten aan...vooral in het begin dan ga je "vechten" in sewers bijvoorbeeld zodat je geld en exp krijgt...maar tegen de tijd dat je geld en exp hebt voor een "echt" wapen in plaats van het mes waarmee je begint....nou ja dat duurt wel effe...alhoewel het kan zijn dat in retail er een zooi low lvl wapens erbij zijn gedaan.

Nou ja ik vindt het (vergeleken met andere mmorpg's zowel die uitzijn als die uitkomen) een aanrader...de community kan/is erg leuk zelfs met al die pk'ers..lol...ik heb toch wel een leuke tijd gehad in ieder geval...ah...good times good times.

Eru out.

pi_6871650
quote:
Op maandag 18 november 2002 18:44 schreef Smasr het volgende:

[..]

Die link werkt niet bij mij. Kun je hem aanpassen ?

sorry, dit is de juiste link:

www.starwarsgalaxies.com

Proud member of [b]Priests of Darkness[/b],The only Necro only guild in DAoC
pi_6873041
quote:
Op maandag 18 november 2002 19:23 schreef Sollog het volgende:
Thanks. Die game spreekt me geloof ik wel aan.
pi_6878697
Ik heb ook de beta gespeeld van Neocron en ik ben zeer te spreken over het feit dat het een first person shooter achtige MMORPG is, het is alleen wat saai in dat riool. Buiten de stad is pas na enige tijd aan te raden.
pi_6887790
quote:
Op maandag 18 november 2002 18:38 schreef Sollog het volgende:

www.starwarsgalacies.com

het duurd nog tot sumer 2003 voordat ie af is

(bron: PU)

maandag 9 december 2002 @ 21:33:34 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_7233498

6 RtCW'ers waar ik veel online mee game hebben 'm al 1,5 week, morgen verwacht ik 'm.

Komende dagen vrij dus kan ik ff levelen

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_7234797
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:33 schreef popolon het volgende:

6 RtCW'ers waar ik veel online mee game hebben 'm al 1,5 week, morgen verwacht ik 'm.

Komende dagen vrij dus kan ik ff levelen

Hebben we het nu over necron????
  donderdag 29 januari 2004 @ 13:15:05 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_16683621
quote:
Op maandag 9 december 2002 22:18 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Hebben we het nu over necron????

Nee, over Neocron.

Na SWG en DAoC toch weer terug in Neocron. 't blijft voor mij het mooiste MMORPG tot nu toe.

zondag 21 maart 2004 @ 16:57:38 #13
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_17868332
Vanwege slechte marketing nog steeds jammer dat weinigen het kennen. Expansion pack komt in Q2.

Voor de liefhebbers van FPS en RPG hier een ingame movie, 124 MB maar zéér de moeite waard.

http://bitblit.net/~xbox/fangpromo.zip

uitpakken met winrar, op één of andere manier lukt het niet met winzip/ace whatever.
  zondag 21 maart 2004 @ 17:19:13 #14
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_17868812
Even wat 'gestolen' ingame plaatjes

maandag 12 juli 2004 @ 02:06:21 #15
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_20565731
Trailer is uit van de opvolger: Neocron, Beyond Dome of York.

http://www.3dgamers.com/games/neocronbdy/#filelist

Looks hot
pi_20566004
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:57 schreef popolon het volgende:
Vanwege slechte marketing nog steeds jammer dat weinigen het kennen. Expansion pack komt in Q2.

Voor de liefhebbers van FPS en RPG hier een ingame movie, 124 MB maar zéér de moeite waard.

http://bitblit.net/~xbox/fangpromo.zip

uitpakken met winrar, op één of andere manier lukt het niet met winzip/ace whatever.
Ik ken het spel nog van de beta, erg leuk, maar zoals iemand hier al zei, het begint je leven te beheersen.

Ik denk ook dat ze betere marketing moeten hebben, net zoals Eve-online met trial-account van een aantal dagen, het zal een heleboel mensen lokken waaronder een aantal potentiele klanten.

Ik ben iniedergeval niet bekend met trial account voor neocron, als die er wel zijn dan hoor ik het graag.
  maandag 12 juli 2004 @ 04:41:37 #17
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_20566295
quote:
Op maandag 12 juli 2004 02:43 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik ken het spel nog van de beta, erg leuk, maar zoals iemand hier al zei, het begint je leven te beheersen.

Ik denk ook dat ze betere marketing moeten hebben, net zoals Eve-online met trial-account van een aantal dagen, het zal een heleboel mensen lokken waaronder een aantal potentiele klanten.

Ik ben iniedergeval niet bekend met trial account voor neocron, als die er wel zijn dan hoor ik het graag.
Er is een 10-day trial, in mijn ogen te weinig gezien dit spel veel meer tijd nodig heeft om volledig alles te 'kunnen' doen en te weten

Het officiele forum heeft een goede newbie guide etc. Must read.

Leven beheersen niet, speel ook soms dagen niet, hangt totaal van jezelf af. Verslavend is het wel

Maar goed, blijft het best MMO spel gezien dit RPG i.c.m. FPS is. Heerlijk.
pi_20572355
quote:
Op maandag 12 juli 2004 04:41 schreef popolon het volgende:

[..]

Er is een 10-day trial, in mijn ogen te weinig gezien dit spel veel meer tijd nodig heeft om volledig alles te 'kunnen' doen en te weten

Het officiele forum heeft een goede newbie guide etc. Must read.

Leven beheersen niet, speel ook soms dagen niet, hangt totaal van jezelf af. Verslavend is het wel

Maar goed, blijft het best MMO spel gezien dit RPG i.c.m. FPS is. Heerlijk.
10 dagen trial???
Dan mag je me wel ff zeggen waar ik die kan vinden
Volgende week begint m'n vakantie.
  maandag 12 juli 2004 @ 16:46:03 #19
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_20576424
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')