Ziet er namelijk goed uit en de verhaallijn lijkt ok.
Demo te verkrijgen via fileplanet heb m nog niet binnen.
quote:Die link werkt niet bij mij. Kun je hem aanpassen ?
Op maandag 18 november 2002 18:38 schreef Sollog het volgende:
Het enige echte MMORPG is natuurlijk Starwars Galaxies, binnenkort verkrijgbaar bij u lokale gameshop
Nou ja ik vindt het (vergeleken met andere mmorpg's zowel die uitzijn als die uitkomen) een aanrader...de community kan/is erg leuk zelfs met al die pk'ers..lol...ik heb toch wel een leuke tijd gehad in ieder geval...ah...good times good times.
Eru out.
quote:sorry, dit is de juiste link:
Op maandag 18 november 2002 18:44 schreef Smasr het volgende:[..]
Die link werkt niet bij mij. Kun je hem aanpassen ?
quote:Thanks. Die game spreekt me geloof ik wel aan.
Op maandag 18 november 2002 19:23 schreef Sollog het volgende:
quote:
Op maandag 18 november 2002 18:38 schreef Sollog het volgende:
Het enige echte MMORPG is natuurlijk Starwars Galaxies, binnenkort verkrijgbaar bij u lokale gameshop
(bron: PU)
6 RtCW'ers waar ik veel online mee game hebben 'm al 1,5 week, morgen verwacht ik 'm.
Komende dagen vrij dus kan ik ff levelen
quote:Hebben we het nu over necron????
Op maandag 9 december 2002 21:33 schreef popolon het volgende:6 RtCW'ers waar ik veel online mee game hebben 'm al 1,5 week, morgen verwacht ik 'm.
Komende dagen vrij dus kan ik ff levelen
quote:Nee, over Neocron.
Op maandag 9 december 2002 22:18 schreef gieling.com het volgende:[..]
Hebben we het nu over necron????
Na SWG en DAoC toch weer terug in Neocron. 't blijft voor mij het mooiste MMORPG tot nu toe.
Ik ken het spel nog van de beta, erg leuk, maar zoals iemand hier al zei, het begint je leven te beheersen.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:57 schreef popolon het volgende:
Vanwege slechte marketing nog steeds jammer dat weinigen het kennen. Expansion pack komt in Q2.
Voor de liefhebbers van FPS en RPG hier een ingame movie, 124 MB maar zéér de moeite waard.
http://bitblit.net/~xbox/fangpromo.zip
uitpakken met winrar, op één of andere manier lukt het niet met winzip/ace whatever.
Er is een 10-day trial, in mijn ogen te weinig gezien dit spel veel meer tijd nodig heeft om volledig alles te 'kunnen' doen en te wetenquote:Op maandag 12 juli 2004 02:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik ken het spel nog van de beta, erg leuk, maar zoals iemand hier al zei, het begint je leven te beheersen.
Ik denk ook dat ze betere marketing moeten hebben, net zoals Eve-online met trial-account van een aantal dagen, het zal een heleboel mensen lokken waaronder een aantal potentiele klanten.
Ik ben iniedergeval niet bekend met trial account voor neocron, als die er wel zijn dan hoor ik het graag.
10 dagen trial???quote:Op maandag 12 juli 2004 04:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Er is een 10-day trial, in mijn ogen te weinig gezien dit spel veel meer tijd nodig heeft om volledig alles te 'kunnen' doen en te weten
Het officiele forum heeft een goede newbie guide etc. Must read.
Leven beheersen niet, speel ook soms dagen niet, hangt totaal van jezelf af. Verslavend is het wel
Maar goed, blijft het best MMO spel gezien dit RPG i.c.m. FPS is. Heerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |