En de kaasmarkt was vandaag ook weer begonnen. Dat zelf wel niet geweest zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:56 schreef lynda het volgende:
Wat is het toch maar weer druk op de weg ineens. Verkeer staat bij mij om de hoek al vast, gaat allemaal richting de boot naar Texel denk ik![]()
Toeristenseizoen is weer begonnen
Ook dat helpt mee aan drukte in en om Alkmaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
En de kaasmarkt was vandaag ook weer begonnen. Dat zelf wel niet geweest zijn.
Haha ken het, terwijl ik vroeger nog in het centrum woondequote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:00 schreef akaQ het volgende:
Als echte alkmaarder nog nooit op de kaasmarkt geweest :p
Vorig jaar voor het eerst. Had vrienden over uit Canada. Toerist gespeeld in eigen stad.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:00 schreef akaQ het volgende:
Als echte alkmaarder nog nooit op de kaasmarkt geweest :p
Ik ook niet, maar ik ben dan ook nog geen 4 maanden alkmaarderquote:Op zaterdag 26 maart 2016 10:24 schreef Ener-G het volgende:
Kaasmarkt heb ik ook nog niet meegemaakt :p
En ik woon al 6 jaar op de plattestenenbrug haha.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haha ken het, terwijl ik vroeger nog in het centrum woonde
Ik gok het laatste.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
Was Lola gisteren bij the shavers, of zag ik iemand die op haar leek?
zou goed kunnen, had het ook erg druk achter de bar.quote:
Ik kon hem al niet zien vandaar.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:23 schreef Ener-G het volgende:
ik stond vooraan naast Johannes in zn rolstoel
En zij zat hier met wat vriendinnen.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
zou goed kunnen, had het ook erg druk achter de bar.
Ben ik vluchtig binnen geweest. Had niet veel tijd. Zag er goed uit.quote:Op zondag 3 april 2016 11:12 schreef Ener-G het volgende:
In de Ridderstraat: http://shop.bierwinkelalkmaar.nl
Leuk winkeltje ja, alleen heeft t ' hekeltje nog steeds veel meer speciaalbier. Dus zie vooralsnog de toegevoegde waarde niet helemaal. En ben toch echt wel een liefhebber.quote:
T hekeltje heeft standaard speciaal bier. Elke grote slijterij verkoopt het. Soms heeft de supermarkt het ook.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:35 schreef Soohr het volgende:
De slijterij van Alkmaar (tegenwoordig ipv 't Hekeltje) heeft per winkel een iets ander (ruim) aanbod, maar er zit niet veel vernieuwing in zo lijkt het.
De biertjes die er vorig jaar stonden staan er nog.
Jopen noem ik standaard speciaal bier. Maar bieren van brouwerij de molen, brouwerij kees, de prael enz zijn geen supermarkt bieren.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
T hekeltje heeft standaard speciaal bier. Elke grote slijterij verkoopt het. Soms heeft de supermarkt het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |