Al helemaal ingericht en zulks?quote:
Zo goed als....quote:Op woensdag 23 december 2015 17:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Al helemaal ingericht en zulks?
Dan kom je een heel end.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo goed als....
We kunnen zitten, koken, aan tafel, slapen, douchen (of in bad)en er is wifi en tv
![]()
quote:
We hebben ooit eens gemeet geloof ik ja.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]hee, jou ken ik (geloof ik
)
Er is alleen "nagellak" blijven hangen
en nou hopen dat ik geen mensen door elkaar haal
quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben ooit eens gemeet geloof ik ja.En nagellak klopt als een bus. Nagellak.
Gij deserteur.quote:
Ik verdwaal niet meer en slaap een stuk beterquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gij deserteur.
Al wat gewend daar verderop?
Klinkt goed! En ik wil pics van nieuw huis.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik verdwaal niet meer en slaap een stuk beterniet keer 3 hoog achteraf boven een junk en naast het spoor wonen doet wonderen, maar soms mis ik het alkmaarse wel.
Nog 3 weken en dan krijgen we de sleutel van ons huis
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt goed! En ik wil pics van nieuw huis.
Schiet al lekker opquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik verdwaal niet meer en slaap een stuk beterniet keer 3 hoog achteraf boven een junk en naast het spoor wonen doet wonderen, maar soms mis ik het alkmaarse wel.
Nog 3 weken en dan krijgen we de sleutel van ons huis
Ja en superleuk. Keuken en vloer gekocht, stucadoor geregeld. Nieuwe bank en stoelen zijn ook al in de maakquote:
Nicequote:Op woensdag 9 maart 2016 17:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja en superleuk. Keuken en vloer gekocht, stucadoor geregeld. Nieuwe bank en stoelen zijn ook al in de maak
Altijd met pasenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:56 schreef lynda het volgende:
Wat is het toch maar weer druk op de weg ineens. Verkeer staat bij mij om de hoek al vast, gaat allemaal richting de boot naar Texel denk ik![]()
Toeristenseizoen is weer begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |