SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Marrekie noemt Gina "zijn maatje".
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Mijn gevoel zegt dat Rolf eruit gaat.
Maar als je ziet dat vanaf vanochtend of Gina of Mark op de stream is. Dan zegt dat ook veel. Nu Mark met Stiff over Gina.
Misschien voor een cliffhanger kan ook nog.
Spannend hoor.![]()
![]()
Die Rolf zal wel gaan ja.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:44 schreef Enah het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Rolf eruit gaat.
Maar als je ziet dat vanaf vanochtend of Gina of Mark op de stream is. Dan zegt dat ook veel. Nu Mark met Stiff over Gina.
Misschien voor een cliffhanger kan ook nog.
Spannend hoor.![]()
he is just a dirty old man.....quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:46 schreef Enah het volgende:
Dat water waar Cees mee aan het afwassen is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Stif is dus pissig,de rotwijven hebben haar wakker gehouden en Gina had het verhaal verdraaid.Die had gezegd dat Stif boos was dat ze bij Rob in bed lag![]()
Nicole heeft dus gehoord dat Gina tegen Ivan zei dat Nicole zich aanstelde en helemaal niet ziek was.![]()
![]()
![]()
En Nicole heeft dat dus gezegd tegen Stif.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:49 schreef Enah het volgende:
Nicole heeft dus gehoord dat Gina tegen Ivan zei dat Nicole zich aanstelde en helemaal niet ziek was.![]()
![]()
Rowrow gaat bij Cees staan die aan het afwassen is. Ze levert commentaar omdat hij dat ook altijd doet zegt ze.![]()
kansloos menschquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:52 schreef Enah het volgende:
Rowrow gaat bij Cees staan die aan het afwassen is. Ze levert commentaar omdat hij dat ook altijd doet zegt ze.
echt,...![]()
Stemming is om 12:00.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mark denkt dat de stemming toch vroeg is.![]()
Dolf heeft weer een volle neus, en maar in de camera kijken of hij gevolgd wordt.
Jammer Dolf, we zien alles.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:hmzz duidelijkquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Stemming is toch altijd rond 16.00 uur?![]()
![]()
Ik heb begrepen om 12.00 uur. Zal dan wel 13.00 uur worden.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Volgens mij tegen 12 uur ivm Nick en simon, ze hebben het druk vanmiddag zeiden ze vanmorgenquote:Volg je hart, want dat klopt....![]()
Dat hoop ik toch niet, want dan kan ik het niet zien.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb begrepen om 12.00 uur. Zal dan wel 13.00 uur worden.![]()
OM 14 UUR IS DE STEMMING!Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Hoor net Armanda zeggen 14uurquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:57 schreef ammartje het volgende:
[..]
Volgens mij tegen 12 uur ivm Nick en simon, ze hebben het druk vanmiddag zeiden ze vanmorgen
thnxs voor de antwoorden![]()
14.00 uur dus, ben je dan al thuis?quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:58 schreef Disana het volgende:
Dat hoop ik toch niet, want dan kan ik het niet zien.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
oh, gatsie wrom nou, dan sta ik voor schoolquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:58 schreef Cir het volgende:
[..]
Hoor net Armanda zeggen 14uur
thnxs voor de antwoorden
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Nope, ik ben van 13.15 tot 16 uur druk. Nou ja, er zal wel een filmpje van komen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
14.00 uur dus, ben je dan al thuis?
Armanda loopt er relaxed bij, die gaat voor zeker op Rolf.![]()
Hoorde ik het nu goed dat Armanda tegen Rolf zegt dat de stemming om 14.00 uur en dat hij tot dan tijd heeft om te bedenken wat hij daar allemaal nog wil?![]()
Jammer, maar soms is het beter het niet live te zien.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:59 schreef Disana het volgende:
Nope, ik ben van 13.15 tot 16 uur druk. Nou ja, er zal wel een filmpje van komen.
Ik weet het nog steeds niet hoor, volgens mij gaat het echt tussen Dolf en Gina.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Klopt, dus Rolf it is!quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:59 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hoorde ik het nu goed dat Armanda tegen Rolf zegt dat de stemming om 14.00 uur en dat hij tot dan tijd heeft om te bedenken wat hij daar allemaal nog wil?Allemaal cabaretteketet!![]()
Nee hoor die gaat voor Ginaquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope, ik ben van 13.15 tot 16 uur druk. Nou ja, er zal wel een filmpje van komen.
Nu geef je me weer hoopquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer, maar soms is het beter het niet live te zien.![]()
Ik weet het nog steeds niet hoor, volgens mij gaat het echt tussen Dolf en Gina.![]()
![]()
Ze wil met iedereen een gesprekje, volgens mij.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:59 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hoorde ik het nu goed dat Armanda tegen Rolf zegt dat de stemming om 14.00 uur en dat hij tot dan tijd heeft om te bedenken wat hij daar allemaal nog wil?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat maakte ik er ook uit opquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze wil met iedereen een gesprekje, volgens mij.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat zo is, kan mijn dag niet meer stuk.![]()
Ik heb uit betrouwbare bron dat er enorm gestuurd en gepusht wordt door de FEBO, maar de eindbeslissing bij de persoon zelf ligt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
Armanda uit de ZK,zal ze wel te horen hebben gekregen wie ze eruit moet stemmen.
Maar ja, dan ben je natuurlijk al niet meer objectief.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
vanmorgen was er een momentje, ook zij zei, dat ze het grapje van de ballonnen niet leuk vond, er de humor niet van inzag, tegen Gina zelf, klonk wel een beetje als "ik ga nu geen zoete broodjes bakken" dat zou hypocriet zijn, want ik stem je eruitquote:Make trouble not war![]()
Cees moet weg, hij stinkt
grrrrrrrrrrrrik moet om 14.30 uur ergens zijn. Als ze het op tijd en snel doen kan ik het net zien. wordt kiele kiele. Moet toch niet zo zijn dat Cees naar huis moeten ik het niet kan zien hequote:Op maandag 12 oktober 2015 10:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
14.00 uur dus, ben je dan al thuis?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Alleen als de Febo het eens is met de persoon...zo niet dan zal er pas gestuurd worden.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat er enorm gestuurd en gepusht wordt door de FEBO, maar de eindbeslissing bij de persoon zelf ligt.
Maar ja, dan ben je natuurlijk al niet meer objectief.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik heb steeds zitten dubben wie ze nou kwijt zouden willen. Cees niet, die maakt tv. Gina, die maakt geen tv en haar Mark ook niet meer. Rolf, weinig aan te beleven. Geven ze Rolf nog een kans, willen ze het kleefkoppel splijten. Ik weet het echt niet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat er enorm gestuurd en gepusht wordt door de FEBO, maar de eindbeslissing bij de persoon zelf ligt.
Maar ja, dan ben je natuurlijk al niet meer objectief.![]()
Ik heb echt een bloedhekel aan Rolf met zijn gelieg en gesnuif, maar toch hoop ik dat Gina eruit gestemd wordt. Wat een takketeef is dat![]()
![]()
En dan mag Rolf lekker zijn 24 uur aanvragen en naar zijn meissie gaan. Gina zal nooit uit zichzelf de Loods uitgaan, dus die mag nu van mij.![]()
Je kunt het wel missen...quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrrik moet om 14.30 uur ergens zijn. Als ze het op tijd en snel doen kan ik het net zien. wordt kiele kiele. Moet toch niet zo zijn dat Cees naar huis moeten ik het niet kan zien heAllemaal cabaretteketet!![]()
Waar zouden we zijn zonder hoop?quote:
― Mark Twain
quote:
Dat komt dus op hetzelfde neer.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:04 schreef freaky40 het volgende:
Alleen als de Febo het eens is met de persoon...zo niet dan zal er pas gestuurd worden.
― Mark Twain
Rolf doet al een paar dagen heel amicaal tegen Bas. Gelukkig trapt Bas er niet in.quote:No mercy for animal abusers![]()
Ja precies, dit is de enige manier om dat speenvarken te lozen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:05 schreef Verida het volgende:
Ik heb echt een bloedhekel aan Rolf met zijn gelieg en gesnuif, maar toch hoop ik dat Gina eruit gestemd wordt. Wat een takketeef is dat![]()
![]()
En dan mag Rolf lekker zijn 24 uur aanvragen en naar zijn meissie gaan. Gina zal nooit uit zichzelf de Loods uitgaan, dus die mag nu van mij.![]()
Ik ben alleen bang dat de Febo Bas even te kakken wil zetten door Cees naar huis te sturen.Omdat Bas niet heeft gevochten tegen Ivan.quote:
Mark werd ook te kakken gezet met het biggetjesverhaal midden in een muziekfeestje omdat hij volgens mij tegen de Febo in was gegaan.
Horen we trouwens ook niks meer van van de biggetjes en Suus![]()
Ik ga mee in dit senarioquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:07 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat de Febo Bas even te kakken wil zetten door Cees naar huis te sturen.Omdat Bas niet heeft gevochten tegen Ivan.
Mark werd ook te kakken gezet met het biggetjesverhaal midden in een muziekfeestje omdat hij volgens mij tegen de Febo in was gegaan.
Horen we trouwens ook niks meer van van de biggetjes en Suus
dan ga ik het op een zuipen zettenquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat zo is, kan mijn dag niet meer stuk.![]()
![]()
Het zal vast weer net zo saai als altijd zijn en dan gaat Rolf dus naar huis....![]()
Gina naar huis, dat is te mooi om waar te zijn, het zal wel eens spectaculair zijn....![]()
![]()
Ik drink niet, maar dan doe ik meequote:Op maandag 12 oktober 2015 11:08 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dan ga ik het op een zuipen zetten![]()
![]()
Ik ben niet van de complottheorienquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:07 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat de Febo Bas even te kakken wil zetten door Cees naar huis te sturen.Omdat Bas niet heeft gevochten tegen Ivan.
Horen we trouwens ook niks meer van van de biggetjes en SuusMake trouble not war![]()
Ehmm, dit script komt van de Febo, niet van Bas....quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:07 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Horen we trouwens ook niks meer van van de biggetjes en SuusAllemaal cabaretteketet!![]()
Ik denk dat de Febo best wel op de hoogte was van het niet vechten van Bas. De ringarts wist het volgens mij ook al. En er is geen ZC of streamlock geweest.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:07 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
exact!quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat de Febo best wel op de hoogte was van het niet vechten van Bas. De ringarts wist het volgens mij ook al. En er is geen ZC of streamlock geweest.Make trouble not war![]()
dat was Rienk ookquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:07 schreef Disana het volgende:
Cees is ook relaxed. Die weet dat hij niet gaat.![]()
![]()
want mijn pc staat daar??quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
u heeft een intelligente PC die ook kan ruiken?There's a virus in my system
Ben je mal, dat was allang bekend bij de FEBO. Of denk jij dat Melvin Manhoef op het laatste moment even een telefoontje kreeg om op te komen draven?quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:07 schreef Koekiebakkie het volgende:
En wat Verida zegt.
Check de popo, Bas heeft in het geheel geen verlies geleden.
― Mark Twain
zijn ook experimenten geweest met ruiktvquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
sorry maar een opmerking dat iemand stinkt daar? hoe weet je dat?Make trouble not war![]()
maar zeggen dat waaif mensen zou mishandelen kan wel?quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
sorry maar een opmerking dat iemand stinkt daar? hoe weet je dat?There's a virus in my system
Cees gaat niet...quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrrik moet om 14.30 uur ergens zijn. Als ze het op tijd en snel doen kan ik het net zien. wordt kiele kiele. Moet toch niet zo zijn dat Cees naar huis moeten ik het niet kan zien he![]()
Je quote jezelf skeetquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zijn ook experimenten geweest met ruiktv![]()
![]()
heb ik nooit gezegd, ik alleen gezegd dat k haar meeloperige en ook vaak aggressieve gedrag, het erbij willen horen, in een positie waar je autoriteit hebt, niet in haar handen vertrouw, ik vind het engquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar zeggen dat waaif mensen zou mishandelen kan wel?Make trouble not war![]()
nou wij wel hoor Gina,en we zwaaien je allemaal uitquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:13 schreef Disana het volgende:
Gina: Nee ik wil niet weg, ik zie mezelf niet gaan.![]()
![]()
Gina zegt ¨Ik heb heerlijk geslapen, ik lag er als een vd eerste in rond half elf en was pas om half tien wakker¨ tegen Armanda.
Dat mens is echt niet lekker in dr bovenkamer....![]()
![]()
beste cossersquote:
cees gaat nergens heen
het gaat tussen rolf en gina
rolf is nieuw dus blijft
gina gaat naar huis
![]()
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
en cees stinkt!quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heb ik nooit gezegd, ik alleen gezegd dat k haar meeloperige en ook vaak aggressieve gedrag, het erbij willen horen, in een positie waar je autoriteit hebt, niet in haar handen vertrouw, ik vind het engThere's a virus in my system
Naomi loopt met een pinguïn kruik , ze heeft auwaaaaaaaa godorrie kind ik heb ook wel eens auwaaa en moet ook mijn bed uit om te gaan werken. Luie doos![]()
Of Febo breekt met deze ongeschreven regel en laat Rolf vertrekken...Vind dat zo belachelijk dat nieuwelingen de eerste stemming gewoon doorkomen ondanks nominatie.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
beste cossers
cees gaat nergens heen
rolf is nieuw dus blijft
gina gaat naar huis
![]()
Allemaal cabaretteketet!![]()
Armanda-Cees...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
beste cossers
cees gaat nergens heen
rolf is nieuw dus blijft
gina gaat naar huis
![]()
![]()
![]()
![]()
dus?quote:There's a virus in my system
Wat is er dan met Nick en Simon?quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:57 schreef ammartje het volgende:
[..]
Volgens mij tegen 12 uur ivm Nick en simon, ze hebben het druk vanmiddag zeiden ze vanmorgen![]()
![]()
die komen optreden vanavandquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:20 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Wat is er dan met Nick en Simon?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Armanda had gelezen in haar campagne dat iemand had getypt dat ze eerst een hij was geweest.Vond ze hilarisch die kende ze nog niet![]()
Blijf het idioot vinden dat een nieuwe zoveel macht krijgt om er eentje uit te stemmen,terwijl het zo simpel kan zijn.
Gewoon degene die onderaan de popu lijst staat vertrekken.![]()
desondanks dat hij echt viezige dingetjes heeft, geloof ik niet dat die man stinkt, juist niet!quote:Make trouble not war![]()
Nooit van begrepen inderdaad. Heb dat wel eens aangegeven in een enquete over Utopia, maar ze vinden het prima blijkbaar.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:23 schreef lonneberga het volgende:
Blijf het idioot vinden dat een nieuwe zoveel macht krijgt om er eentje uit te stemmen,terwijl het zo simpel kan zijn.
Gewoon degene die onderaan de popu lijst staat vertrekken.Allemaal cabaretteketet!![]()
en als hij wel stinkt dan moet hij gaan douchequote:Op maandag 12 oktober 2015 11:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
desondanks dat hij echt viezige dingetjes heeft, geloof ik niet dat die man stinkt, juist niet!
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:24 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een keer gehoord dat Nicole goed is in tatoeëren.![]()
![]()
stinken?ach wat is dat.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
desondanks dat hij echt viezige dingetjes heeft, geloof ik niet dat die man stinkt, juist niet!
Wat de een lekker vindt ruiken is voor een ander niet te harden.![]()
Wat ik bedoel hij is juist heel precies op uiterlijke verzorging, zowel op dat enge lijfje van hem als op de keuken, hij heeft rare vreemde gewoontes met bakjes, lepeltjes, en vingertjes likken, maar dat maakt nog niet dat hij stinktquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:25 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
en als hij wel stinkt dan moet hij gaan douche
![]()
Make trouble not war![]()
O zijn de verplichte gesprekjes weer bezigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rolf gaat naar huis denk ik. Hij wil, niemand ziet verbetering en hij heeft 25 stemmen. Daar kun je niet omheen lijkt me![]()
![]()
Tja, zeg dat eens tegen achter...quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:28 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Rolf gaat naar huis denk ik. Hij wil, niemand ziet verbetering en hij heeft 25 stemmen. Daar kun je niet omheen lijkt meAllemaal cabaretteketet!![]()
Dan heeft het hele " op de bank zetten door medebewoners en elite " geen zinquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:23 schreef lonneberga het volgende:
Gewoon degene die onderaan de popu lijst staat vertrekken.![]()
ga jij maar lekker fantaserenover waaif die gevangen zou mishandelenquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
concludeer ik dat je je dingen verbeelt![]()
Of dromen over stink cees
quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:24 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een keer gehoord dat Nicole goed is in tatoeëren.
ga je lekker?quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga jij maar lekker fantaserenover waaif die gevangen zou mishandelen![]()
Over dromen over stink ceesMake trouble not war![]()
kijk in de spiegel, jij begint tochquote:![]()
Damn hee
wat ik denk dat ergens nog wel eens wat kan nuanceren, ook in mn eigen uitspraken, maar ach ja een forum haalt dat soms bij je naar boven, en "snap out of it"!quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga jij maar lekker fantaserenover waaif die gevangen zou mishandelen![]()
Over dromen over stink ceesMake trouble not war![]()
Ik las dat Wim wat te zeiken had dat Rolf is gaan pissen. Dat heeft nog geen 5 minuten geduurd, wat had hij dan moeten doen, in die sweaters pissen.
Sorry, zit nog in cos 9102
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
nee jongen, ik kijk wel in die spiegel, nu jij nog!quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk in de spiegel, jij begint toch![]()
Damn heeMake trouble not war![]()
Geen idee of het echt zo gaat.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, zeg dat eens tegen achter...![]()
![]()
Dus jij mag wel persoonlijke aanvallen doen en niemand anders? hmmmquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk in de spiegel, jij begint toch![]()
Damn hee![]()
Want zij gaat toch reizen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:37 schreef Disana het volgende:
Volgens Gina blijft Mark als zij weggaat.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Armanda vraagt met wie Cees het goed kan vinden: Ben Bas Gabs en Mark (?).
Mark zit hem altijd af te zeiken juist!![]()
waar gaat ze heen reizen ?quote:Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Dat mocht Mark willen....quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:39 schreef Ranah het volgende:
als jullie gaan neem ik /wij de luifel over zegt stef
gina: hij neemt de luifel mee![]()
Het blijft een debieltje.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:39 schreef Disana het volgende:
En Mark neemt de Luifel mee en dat kan omdat haar papa vrachtwagenchauffeur is
Gina ZK.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
moeten ze ook niet doen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan heeft het hele " op de bank zetten door medebewoners en elite " geen zin![]()
Ik heb Indonesië horen vallen.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Stef ZK.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
zal wel moetje zijn, nog affe snal wat tv momentjes maken.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze wil met iedereen een gesprekje, volgens mij.![]()
dat staat er nietquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:37 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dus jij mag wel persoonlijke aanvallen doen en niemand anders? hmmm
Jemig zit ze nog met Cees te babbelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat het heel moeilijk is geworden om nieuwe kandidaten te vinden.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:42 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik denk vooral dat de stemmingen niet meer iedere maand zijn de slop erin komt
Vandaar om de 2 maanden.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ratje Mark doet aardig in zn bijzijn maar brand hem af achter zn rug om.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:39 schreef doodmoe het volgende:
Armanda vraagt met wie Cees het goed kan vinden: Ben Bas Gabs en Mark (?).
Mark zit hem altijd af te zeiken juist!![]()
Echt? Ik zat op de andere stream.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:42 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik denk vooral dat de stemmingen niet meer iedere maand zijn de slop erin komtelke maand is beter blijven de bewoners scherper
![]()
niet nodigquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee jongen, ik kijk wel in die spiegel, nu jij nog!![]()
Ga je ook zo de rest aanspreken als er weer een beweert wordt dat ze drugs gebruiken of medicijnen of een psychisje storing hebben?
En ooh ja cees stinkt!!There's a virus in my system
de geur slaat op zijn ogenquote:
die geef ik je tegoed, je draagt nog steeds een grudge over wat ik over Nicole heb gezegd, en dat is een mening, en mag, maar ik denk dat ik heel goed heb onderbouwd waarom ik dat denk, thats allquote:Make trouble not war![]()
Het is ook schandalig dat Cees zo laat bericht kreeg over het overlijden van zijn nicht.
Geen ome Theo voor Cees.
― Mark Twain
ik heb niets tegen drugsquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet nodig![]()
Ga je ook zo de rest aanspreken als er weer een beweert wordt dat ze drugs gebruiken of medicijnen of een psychisje storing hebben?
En ooh ja cees stinkt!!
Ook geen vere achterneef van moederquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:45 schreef beequeen het volgende:
Het is ook schandalig dat Cees zo laat bericht kreeg over het overlijden van zijn nicht.
Geen ome Theo voor Cees.![]()
cees heeft contact gehad met zijn famielieBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Of een turntrainer.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ik draag geen grudge wat een aanname zegquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die geef ik je tegoed, je draagt nog steeds een grudge over wat ik over Nicole heb gezegd, en dat is een mening, en mag, maar ik denk dat ik heel goed heb onderbouwd waarom ik dat denk, thats all
Ik haalde het aan omdat mijn cees stinkt in het niet staat zmetvzon bewering over waaifThere's a virus in my system
Jezus wat een kinderachtig gedoequote:Op maandag 12 oktober 2015 11:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet nodig![]()
En ooh ja cees stinkt!!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
ik ook niet maar dat staat er ook niet hehquote:
Rolf hij zeg het zelfsquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah top. wie denk jij dat er gaat?![]()
cees is een ouwe lul hoe durfen ze
gelukkig zeg jij het ookquote:
En toch geeft hij leuke streams dus hij mag blijven. Laat die tokkie Gina maar gaanquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:48 schreef markvanrinsum het volgende:
cees is een ouwe lul
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:48 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En toch geeft hij leuke streams dus hij mag blijven. Laat die tokkie Gina maar gaanteam tokkie
![]()
Cees is geen ouwe lul, een zeikerd oké.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:48 schreef markvanrinsum het volgende:
cees is een ouwe lul hoe durfen ze
[ afbeelding ]
Maar Cees is goud waard voor de FEBO en dat weten ze.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
dat doe jij nu toch ookquote:
Ik hoop het ook. Die meid kan niets anders dan praten als een kleuter, krijsen als een speenvarken en zuipen als een bootwerker.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:48 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En toch geeft hij leuke streams dus hij mag blijven. Laat die tokkie Gina maar gaanIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
die snapte ik ook welquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik draag geen grudge wat een aanname zeg
Ik haalde het aan omdat mijn cees stinkt in het niet staat zmetvzon bewering over waaifmaar ik laat mijn standpunt niet los, nogmaals haar dynamiek, dan maar psychologie van de koude grond, vind ik haar behoorlijk beinvloedbaar, graag one of the guys, met dr dorky stemmetje, en alles leuk vinden wat jongens leuk vinden, ik vind haar behoefte om ergen bij te horen ENG, reageer daar eens op!
Niet alleen voor Febo, zelfs SBS zelf ook.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cees is geen ouwe lul, een zeikerd oké.
Maar Cees is goud waard voor de FEBO en dat weten ze.Allemaal cabaretteketet!![]()
mee eensquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar Cees is goud waard voor de FEBO en dat weten ze.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Ja het is wel voldoende zoquote:
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Precies. Als ze nu Cees gaat wegsturen is het gesprek van haar kant, zoals ze dat nu voert, erg valsquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:49 schreef Koekiebakkie het volgende:
Cees gaat echt niet!Kun je aan alles horen wat Armanda zegt.![]()
maar nu moet ik dus opeens op die oude stelling van je reageren omdat ik cees stinkt postte?quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die snapte ik ook welmaar ik laat mijn standpunt niet los, nogmaals haar dynamiek, dan maar psychologie van de koude grond, vind ik haar behoorlijk beinvloedbaar, graag one of the guys, met dr dorky stemmetje, en alles leuk vinden wat jongens leuk vinden, ik vind haar behoefte ome ergen bij te horen ENG, reageer daar eens op!
Ok. Ik denk dat waaif zich in vele hoeken lult om er bij te horen maar zoiets als gevangene mishandelen zie ik haar niet doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door pullup op 12-10-2015 11:54:14 ]There's a virus in my system
Cees zorgt nog een beetje beweging als hij weg gaat , is het helemaal gedaan daar !quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar Cees is goud waard voor de FEBO en dat weten ze.![]()
heb je de grappjes met bekomen?quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lol ik hoop het en anders Dolf.![]()
en ik denk dat het daar mee begint, niemand doet dat gelijk! dat gaat in een groepsproces, waar ik van denk dat ze daar heel bevattelijk voor isquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar nu moet ik dus opeens op die oude stelling van je reageren omdat ik cees stinkt postte?
Ok. Ik denk dat waaif zich in vele hoeken lult om er bij te horen maar zoiets als gevangene mishandelen zie ik haar niet doen.Make trouble not war![]()
Ik ben benieuwd naar het gesprek tussen Gina en Armanda.
Die Armanda staat toch zover boven die Gina.
Ik zie die Armanda niet oepsie daisie doen.
Ik hoop dat Armanda haar straks zo klem lult dat Gina gewoon besluit om zelf op te stappen.![]()
Dat denk ik ook, ze laten Cees echt niet gaan, Cees is de laatste mogelijkheid die de Febo heeft om het zootje nog een beetje in het gareel te houden.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar Cees is goud waard voor de FEBO en dat weten ze.
Ze vinden allemaal wel dat Cees zeurt, maar voorlopig wordt er wel opgeruimd en wordt het toilet/douche min of meer schoongehouden.![]()
![]()
Daar is ze te dom voorquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik hoop dat Armanda haar straks zo klem lult dat Gina gewoon besluit om zelf op te stappen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ach jee, weer met die Dolf. Gaan we weer een kwartier gesnuif horenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Armanda is erg vriendelijk en beschaafd. Cees is top.
Laat ze die nagemaakte opblaaspop maar wegsturen.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik hoop dat Armanda haar straks zo klem lult dat Gina gewoon besluit om zelf op te stappen.Dat zou helemaal gaaf zijn
![]()
![]()
En over de feedback die hij kreeg tijdens de stemming. Lulhannes.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:56 schreef mazaru het volgende:
Ach jee, weer met die Dolf. Gaan we weer een kwartier gesnuif horen“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
inmiddels kermispop, met steeds erger ingedrukte oogjesquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Armanda is erg vriendelijk en beschaafd. Cees is top.
Laat ze die nagemaakte opblaaspop maar wegsturen.Make trouble not war![]()
Ik vind Nicole wat dat betreft niet veel anders dan de meeste andere Utopianen. Ik denk zelfs dat ze erop zijn uitgezocht, omdat ze in een groep moeten kunnen functioneren. Als het dan toch moet, dan wijs ik Ivan aan als meest gevoelig voor autoriteit.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en ik denk dat het daar mee begint, niemand doet dat gelijk! dat gaat in een groepsproces, waar ik van denk dat ze daar heel bevattelijk voor is![]()
Oh, als hij mag blijven iets met zingen en horeca.
Het ligt er zo dik bovenop dat hij een "Petertje" gaat doen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat ja...hij wil wegquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:58 schreef beequeen het volgende:
Het ligt er zo dik bovenop dat hij een "Petertje" gaat doen.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Dan gaat Gina weg dus hoop ikquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:58 schreef beequeen het volgende:
Het ligt er zo dik bovenop dat hij een "Petertje" gaat doen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
SL, het gesprek loopt moeizaam.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Zo heerlijk om te zien ook een natuaral beauty, versus Gina, die haren van Aramanda, en dan die mattenMake trouble not war![]()
ja dat was duidelujk jaquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en ik denk dat het daar mee begint, niemand doet dat gelijk! dat gaat in een groepsproces, waar ik van denk dat ze daar heel bevattelijk voor is
Nee hoor, Dolf. Ik zeg het al een aantal dagen.quote:
― Mark Twain
dat klopt, daarom zal hij nooit leider worden hij is een schaap!quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Nicole wat dat betreft niet veel anders dan de meeste andere Utopianen. Ik denk zelfs dat ze erop zijn uitgezocht, omdat ze in een groep moeten kunnen functioneren. Als het dan toch moet, dan wijs ik Ivan aan als meest gevoelig voor autoriteit.Make trouble not war![]()
Over dat zingen heeft hij toen hij binnen kwam al een opmerking over gemaakt, zangleraar enz laten komen.![]()
Voorlopig vind ik het een klein wondertje dat die Armanda de poort in is gelopen en nog mocht blijven ookquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:59 schreef Bramenstruik het volgende:
Zo heerlijk om te zien ook een natuaral beauty, versus Gina, die haren van Aramanda, en dan die matten
Ik zie straks na de stemming Rolf al bij de poort staan en zeggen:Ik ga naar mn meissie.
Jammer,dit is de kans om Gina eruit te werken.![]()
ik hoefde niet perse mijn mening door te drukken, maar als je me confronteert, dan blijf ik erbij, zo belangrijk vind ik het ook allemaal nietquote:Make trouble not war![]()
Dolf denkt ook wel dat hij een goeie gast is.
Man, man.
― Mark Twain
nee ik merk het jaquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik hoefde niet perse mijn mening door te drukken, maar als je me confronteert, dan blijf ik erbij, zo belangrijk vind ik het ook allemaal niet
Sommige mensen moeten van zuigen hun beroep maken."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Mits achter de ongeschreven regel overboord gooit.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, Dolf. Ik zeg het al een aantal dagen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik ben die discussie over Nicole een beetje zat op deze plek ondertussen.
Het gaat in rondjes en is compeet offtopic.
Gelieve het te verplaatsen naar het Nicole topic als het dan toch met maar niet hierBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Klopt, was ik al mee bezigquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:04 schreef pullup het volgende:
Ik ben die discussie over Nicole een beetje zat op deze plek ondertussen.
Het gaat in rondjes en is compeet offtopic.
Gelieve het te verplaatsen naar het Nicole topic als het dan toch met maar niet hierMake trouble not war![]()
Denk wel dat Rolf niet echt past in het Utopia wat Armanda voor ogen heeft, en komt nog eens bij dat hij niet voor haar was om te blijven...Allemaal cabaretteketet!![]()
Dan is het klaarquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Mooi, Rolf is wel klaar daar.. Heeft veel geleerd over zichzelf..
Kan wel gaan, lijkt me...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Dolf weet dus hoe de buitenwacht over hem denkt. Dat kan hij never nooit meer veranderen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Neeeheeeeee , Gina eerst ik wil die snuit van Mark zien .quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:05 schreef Scherzo het volgende:
Mooi, Rolf is wel klaar daar.. Heeft veel geleerd over zichzelf..
Kan wel gaan, lijkt me...![]()
Goeie goeie.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:04 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Bed niet opgemaakt , is die zure sloot te lam voor zeker...
Zullen ze volgende week wel weer doen,of als er een rondleiding is dat de gasten zeggen:kijk er heeft vannacht nog iemand in geslapen.![]()
Snuit van Mark wordt geleidelijk aan ook wel erger, ook als ze blijftquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:05 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Neeeheeeeee , Gina eerst ik wil die snuit van Mark zien .Make trouble not war![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Snuit van Mark wordt geleidelijk aan ook wel erger, ook als ze blijft![]()
ik vind mooi.
![]()
![]()
Nou ja, Dolf kan straks weer wat makkelijker een lijntje snuiven en wij zijn af van dat gesnuif en blaftyfus.
Win/win.![]()
― Mark Twain
Ik ben bang dat als Gina blijft dat zij nog erger wordt.Deze laatste dagen is al een hel.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Snuit van Mark wordt geleidelijk aan ook wel erger, ook als ze blijft![]()
Denken is niet haar sterkste puntquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:08 schreef Disana het volgende:
Gina denkt dat het tussen Rolf en Cees gaat."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Dat akelige, zelfingenomen lachje ook van Dolf...
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Het is maar net wat de FEBO haar influistert.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:08 schreef Disana het volgende:
Gina denkt dat het tussen Rolf en Cees gaat.
― Mark Twain
Het is gewoon een ouwe zeikerd die naar huis moetquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar Cees is goud waard voor de FEBO en dat weten ze.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haar knippen ook niet ...quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:08 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Denken is niet haar sterkste punt![]()
![]()
Denk dat ze als eerste Cees gaat veiligstellen, dus neen...quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:08 schreef Disana het volgende:
Gina denkt dat het tussen Rolf en Cees gaat.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik wou dat ze ongelijk had.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:08 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Denken is niet haar sterkste punt
Mark is volgens mij toch wel een beetje ongerust, en hij vindt het jammer dat Gina zich vannacht heeft misdragen. Gina ziet het probleem niet, want dat heeft toch niets met Armanda te maken?![]()
Ik zie steeds meer wanhopigheid bij Mark ook, van wat heb ik aangehaald, irritatie, dat gaat nog erger worden, mensen keren zich van hem af, vanwege haar, dat krijgt een impactquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als Gina blijft dat zij nog erger wordt.Deze laatste dagen is al een hel.Make trouble not war![]()
Alweer ?quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou dat ze ongelijk had.
Mark is volgens mij toch wel een beetje ongerust, en hij vindt het jammer dat Gina zich vannacht heeft misdragen. Gina ziet het probleem niet, want dat heeft toch niets met Armanda te maken?
Wat heeft ze nu weer gedaan ?![]()
Dolf: De dag vliegt voorbij.
Hij blijft maar liegen. Dagen achtereen met een krantje op de bank, volgens mij kruipt de tijd dan.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik heb het nog niet gezien, maar er zijn filmpjes van: herrie schoppen en iets met ballen en ballonnen midden in de nacht.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Alweer ?
Fixedquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is maar net wat de FEBO en haar Mama haar influistert.![]()
nog mooier, Gina eruit, Dolf zijn toevoer wordt stopgezet en Dolf gaat zelf gillend de poort uitquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:08 schreef beequeen het volgende:
Nou ja, Dolf kan straks weer wat makkelijker een lijntje snuiven en wij zijn af van dat gesnuif en blaftyfus.
Win/win.![]()
![]()
![]()
Ga ff kijken, dank je.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien, maar er zijn filmpjes van: herrie schoppen en iets met ballen en ballonnen midden in de nacht.![]()
![]()
Droomscenario.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:11 schreef Verida het volgende:
nog mooier, Gina eruit, Dolf zijn toevoer wordt stopgezet en Dolf gaat zelf gillend de poort uit![]()
― Mark Twain
Heeft ze zich misdragen?quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou dat ze ongelijk had.
Mark is volgens mij toch wel een beetje ongerust, en hij vindt het jammer dat Gina zich vannacht heeft misdragen. Gina ziet het probleem niet, want dat heeft toch niets met Armanda te maken?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Hmm. tja..quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Bij Rob in bed kruipen en tegen hem aan liggen en kroelen en heel luidruchtig en zo dronken als een tierelier etc etc etc.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Alweer ?
Maar Gina moet nog kraaltjes rijgen à la Charlotte...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Gina: Ik heb weer laten zien wie ik ben.
Juist, een tokkie.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:14 schreef freaky40 het volgende:
Rolf is een stink VVD'er, natuurlijk....pff.![]()
rolf
Rolf heeft het helemaal niet meegekregen dat Nicole een politieke partij op wil richten.
Rolf stemt VVD en zegt nu dat hij met de partij voor de dieren helemaal niks mee heeft.
Dag Rolf.Je gooit je eigen glazen nu in.![]()
Rolf probeert krampachtig een man te zijn, zn vader na te doen, best zielig somsquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:14 schreef freaky40 het volgende:
Rolf is een stink VVD'er, natuurlijk....pff.Make trouble not war![]()
Het zit op de bank, is de dokter al geweest?quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:14 schreef Verida het volgende:
Is het zielige spierfiguur al gesignaleerd ?![]()
Alles Punkquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Alweer ?
![]()
Wat een ongemakkelijk gesprek, dag en nacht verschil met het gesprek met Cees. Armanda heeft helemaal niets met Rolf, en dat laat ze ongenadig blijken....Allemaal cabaretteketet!![]()
Of Amanda denkt/zegt straks : Goed Rolf, dan mag jij dus blijven, want jij hebt nog veel te leren hier, ik wil jou nog graag overtuigen de partij voor de dieren en sowieso kun jij nog leren om voor jezelf te zorgen hier en Cees wil je vast wel wegwijs maken wat betreft het wassen van je kleren, dan hoeft je moeder dan niet te doen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:15 schreef Koekiebakkie het volgende:
Rolf heeft het helemaal niet meegekregen dat Nicole een politieke partij op wil richten.
Rolf stemt VVD en zegt nu dat de partij voor de dieren helemaal niks mee heeft.
Dag Rolf.Je gooit je eigen glazen nu in.![]()
(Ik wil best de febo wat voorzetjes geven hoor)
![]()
het zou toch samen met Marrekie naar de dokter vandaag ?quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zit op de bank, is de dokter al geweest?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: