abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156961084
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:03 schreef RijstNatie het volgende:
mijn advies is om voor de jongere meiden te gaan, die zijn minder ervaren en onwetend.
dan kom je ook minder raar over.

het gaat erom dat je contact krijgt en daar ervaring mee opdoet. dus ook al zijn het simpele hoertjes die na een flesje malibu al hun broek omlaag doen, dat zorgt er wel voor dat je verder komt in relaties aangaan.

ga dus vooral voor de doelgroep 15 tot 18 jaar. :P :P :P
is ook geen schande met je 25
oja en probeer ze vooral in te palmen met etentjes bij de mac en ritjes in je auto

succes *O*
dit is een goeie tip

ik zal er wat mee doen
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 07:10:40 #177
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_156961125
Ik had tot mijn vijfentwintigste nooit gezoend.

Uitgaan enzo ben ik sowieso niet van, maar wel meer dan tien vrouwen die ik écht leuk vond mee uit gevraagd. Vrijwel nooit met succes.
Twee keer vond een meisje mij ook leuk. De ene keer was het een meisje met veel problemen (borderline) die op dat moment in de hulpverlening zat ook. Werkte niet.
Tweede keer hadden we een aantal keer afgesproken, dus stelde ik voor om het in plaats van vriendschap daten te gaan noemen, komt de aap uit de mouw: Ze had al een vriend. Maar dat had ze bewust verzwegen omdat 'als ik dat had gezegd dan had ons contact gestopt'...
Meestal was het gewoon 'je bent aardig, maar niet op die manier' (en een enkele keer 'ik walg van je').

Kortom: Geen trackrecord om trots op te zijn.

Maar ik heb me er niet door laten tegenhouden. Heb veel vriendschappen opgebouwd in de jaren (met mannen en vrouwen) en mijn eigen leven op de rit gekregen. Ik merkte ook dat ik ging denken: 'als ik een relatie heb, dan pas word ik gelukkig'. Onzin natuurlijk, je kan prima in je eentje gelukkig zijn. Bovendien is dat ook wat ik een vrouw zou willen geven. Jezelf gelukkig maken is dus win-win. Én je wordt er zelf gelukkig van, en je wordt aantrekkelijker.

En warempel, nu heb ik een kleine drie maanden een relatie. Ben smoorverliefd (en zij ook) en alles gaat heel relaxed, logisch en makkelijk. En ook hier heb ik weer zelf de stap moeten zetten. Ik heb gevraagd of dit nu daten was wat we deden, en als ik die stap niet had gezet was er nooit iets gebeurd.

Uiteindelijk is het toch: Je moet durven missen om te raken. En verder: zorg er voor dat je leven nog genoeg waard is. Als je dan een keer mist vergaat de wereld niet. En als je dan een keer raakt (wat heus gebeurt) heb je ook echt iets om te geven.

Aldus een kerel die tot zijn vijfentwintigste niet had gezoend. En die ook nooit gemerkt heeft dat een vrouw een stap naar hem toezette.
pi_156980794
Dat is sowieso waar, succes is niets anders dan vaak falen maar het toch stug blijven proberen. Dat geldt voor alles in het leven, niet alleen voor relaties. Verder is het inderdaad ook vooral belangrijk dat je gelukkig bent, en dat kan ook prima zonder relatie. Maar als je gelukkig bent, maakt dat je automatisch al een heel stuk aantrekkelijker. Tevens zorgt het er ook voor dat je zelf op je bek durft te gaan. En het zorgt er trouwens ook voor dat het je geen ene moer boeit dat iemand op internet het vreemd zou vinden dat je op een late leeftijd nog maagd bent. Ik zou eerder denken van, nou lekker belangrijk, ik ben toch gelukkig?
pi_156986063
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 22:46 schreef Daboman het volgende:
Dat is sowieso waar, succes is niets anders dan vaak falen maar het toch stug blijven proberen. Dat geldt voor alles in het leven, niet alleen voor relaties. Verder is het inderdaad ook vooral belangrijk dat je gelukkig bent, en dat kan ook prima zonder relatie. Maar als je gelukkig bent, maakt dat je automatisch al een heel stuk aantrekkelijker. Tevens zorgt het er ook voor dat je zelf op je bek durft te gaan. En het zorgt er trouwens ook voor dat het je geen ene moer boeit dat iemand op internet het vreemd zou vinden dat je op een late leeftijd nog maagd bent. Ik zou eerder denken van, nou lekker belangrijk, ik ben toch gelukkig?
Cliché natuurlijk, ik kan mij voorstellen dat je niet bepaald gelukkig bent, als je op die leeftijd of hoger nog maagd bent. Maagd zijn is niet het belangrijkste, maar geen echte ervaring, terwijl je het graag zou willen wel.

Niet om negatief te zijn tegenover de TS, maar je praat alleen maar over clichés. Beetje inlevingsvermogen, is wel op z'n plaats. Denk je nou echt dat iedereen hetzelfde is, hetzelfde denkt, even de knop omzet en in deze situatie zo even gelukkig word? Blijkbaar is het erg belangrijk voor hem, dus ik zie hem niet zomaar even gelukkig worden.

Ik denk dat één echte goede ervaring, hem veel meer zal helpen, dan geforceerd gelukkig proberen te zijn, want daar zit geen enkele vrouw op te wachten.

Ik stel voor dat TS, gewoon eens naar de hoeren gaat, om zo zijn goede ervaringen op te doen. Dan zal hij wat losser kunnen worden bij vrouwen. Geheid dat hij zich hier na veel beter gaat voelen en het hierna ook makkelijker voor hem word, om naar de hoeren te gaan.

Ervaring is gewoon key en dit is een goed punt om mee te beginnen.

Just do it! ^O^
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_157007891
Inderdaad TS! Gewoon ervaring opdoen met vrouwen, dan wordt je vanzelf goed met vrouwen!

^O^
.
.
.
.
.
|:(
pi_157007996
Kan er nou niet één van jullie normies eens eerlijk roepen dat het voor sommigen gewoon niet weggelegd is? Hoop van harte dat het TS wel gaat lukken, maar wees nou eens een keer realistisch. Ik wil óók wel in het eerste van Ajax spelen, maar zonder een hele bak talent kan je er nog zo veel energie en "just do it" instoppen als je wilt, maar dan wordt het hem nooit.

Is dat "eerlijk" t.o.v. de mensen die het allemaal aan komt waaien? Neen.
Is dat fijn voor die persoon in kwestie, als dat zijn/haar ambitie is? Neen.
Is dat een feit waar hij/zij mee moet leren te dealen? Ja.

(hoewel het benodigde talent voor het eerste van Ajax de afgelopen jaren ook wel aan inflatie onderhevig is :9 )
  † In Memoriam † donderdag 22 oktober 2015 @ 00:01:19 #182
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_157008027
Vrouwen die hier beweren wel voor de nice guy te gaan :')
:')
pi_157008452
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 00:00 schreef Sturmic het volgende:
Kan er nou niet één van jullie normies eens eerlijk roepen dat het voor sommigen gewoon niet weggelegd is? Hoop van harte dat het TS wel gaat lukken, maar wees nou eens een keer realistisch. Ik wil óók wel in het eerste van Ajax spelen, maar zonder een hele bak talent kan je er nog zo veel energie en "just do it" instoppen als je wilt, maar dan wordt het hem nooit.

(hoewel het benodigde talent voor het eerste van Ajax de afgelopen jaren ook wel aan inflatie onderhevig is :9 )
Versieren kun je leren. Je zal niet de toppers scoren misschien, maar op jouw niveau kun je dan wel een vrouw regelen.
pi_157008612
Een vrouw "regelen". Het woord alleen al. Het is geen dakkapel die je op je woning klust, of een evenement dat je organiseert. Het gaat erom dat mensen je leuk vinden om "jou", niet om de trucjes die je doet.Althans, dat denk ik dan maar (uit ervaring spreken kan ik niet :) )
En kennelijk is er in die 25 jaar dat TS op deze planeet rondhuppelt niemand geweest die hem leuk genoeg vond. Over wie zegt dat iets?
pi_157008675
Versieren is maar een eerste stap; een zo aantrekkelijk mogelijke versie van jezelf etaleren: dat je in de latere realiteit dat toneelstukje niet meer kunt volhouden wordt nogal eens vergeten. En wie verloochen je dan eigenlijk het meest?
pi_157008762
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 00:00 schreef Sturmic het volgende:

Er zijn iets meer vrouwen die een man zoeken dan plekken bij Ajax. Waardeloze vergelijking.

Er zijn ongetwijfeld mensen waarbij het nooit lukt, maar ik heb niet het idee dat TS in de categorie mensen valt die zo zwaar contactgestoord is dat ie de hoop maar beter kan laten varen.

Er zijn hier zo vaak topics van mensen die denken dat ze eeuwig alleen zullen blijven, dat het toch duidelijk is dat het ook weer niet zo bijzonder is dat het wat langer duurt. TS is nog jong en heeft nog decennia de tijd, en blijkbaar is ie bereid om na te denken over wat hij nog kan proberen om meer vrouwen te ontmoeten etc.

Ik vind het juist niet eerlijk om te zeggen dat iemand het dan maar op moet geven.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157008938
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 00:38 schreef Sturmic het volgende:
Een vrouw "regelen". Het woord alleen al. Het is geen dakkapel die je op je woning klust, of een evenement dat je organiseert. Het gaat erom dat mensen je leuk vinden om "jou", niet om de trucjes die je doet.Althans, dat denk ik dan maar (uit ervaring spreken kan ik niet :) )
En kennelijk is er in die 25 jaar dat TS op deze planeet rondhuppelt niemand geweest die hem leuk genoeg vond. Over wie zegt dat iets?
Over niemand.

Een werkgever moet jou ook aannemen om wat je kunt, maar je moet wel laten merken dat je bestaat, een brief sturen en je tijdens de kennismaking van je beste kant laten zien. Een goede brief leren schrijven en nette kleren aan doen helpen je die baan te krijgen, ook al zijn dat niet de vaardigheden die je goed in je werk maken.

Er lopen dagelijks honderden mannen door mijn wereld, maar ik zou doodmoe worden als ik bij iedere man die ik zag me af moest vragen of ie leuk zou zijn om een relatie mee te hebben. Pas als een man om wat voor reden dan ook mijn aandacht weet vast te houden, ga ik over hem nadenken als potentiële partner. Meestal omdat iemand me opvalt omdat ie een eigenschap heeft die ik heel belangrijk vind en die ik nog niet bij diegene had gezien, zo werkt het voor mij althans. Ik vind humor bijvoorbeeld heel belangrijk, dus als iemand me een hele avond aan het lachen weet te maken, heeft ie al mijn aandacht. Zou iemand de hele avond stil in de hoek zitten, dan zou ie me waarschijnlijk niet opvallen, en zou ik er geen gesprek mee aanknopen, terwijl diegene misschien wel net zo leuk is als je wel de tijd neemt om een gesprek aan te knopen. Alleen mist de aanleiding dan om die stap te nemen.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_157008963
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vrouwen die hier beweren wel voor de nice guy te gaan :')
Seksistisch geneuzel, dat vind ik echt zo'n ongelofelijke afknapper.
pi_157009073
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 00:38 schreef Sturmic het volgende:
Je hebt het zelf ook niet helemaal begrepen zo te zien. Hoe je het ook noemt, TS zal zijn sociale skills mbt vrouwen moeten verbeteren. Dat zijn geen ´trucjes´, zoals jij het voor je ziet. Die dingen ook zoals ´je moet jezelf blijven, dan komt het vanzelf´, wat een bullshit. Dat werkt misschien voor Brad Pitt of Cristiano Ronaldo, maar niet voor mensen zoals jij, ik, TS en vele anderen. Niks komt aanwaaien in het leven.

Word een betere versie van jezelf, en verbeter je sociale skills, en dan kan het echt wel goedkomen. Snap- of doe je dit niet, tja, only yourself to blame.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 01:27:00 #190
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157009123
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 00:50 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Er zijn iets meer vrouwen die een man zoeken dan plekken bij Ajax. Waardeloze vergelijking.

Er zijn ongetwijfeld mensen waarbij het nooit lukt, maar ik heb niet het idee dat TS in de categorie mensen valt die zo zwaar contactgestoord is dat ie de hoop maar beter kan laten varen.

Er zijn hier zo vaak topics van mensen die denken dat ze eeuwig alleen zullen blijven, dat het toch duidelijk is dat het ook weer niet zo bijzonder is dat het wat langer duurt. TS is nog jong en heeft nog decennia de tijd, en blijkbaar is ie bereid om na te denken over wat hij nog kan proberen om meer vrouwen te ontmoeten etc.

Ik vind het juist niet eerlijk om te zeggen dat iemand het dan maar op moet geven.
Ach relativeer het maar weer, als een vrouw zijnde, die genoeg relaties heeft gehad. Het is niet erg, dat het wat langer duurt... :') _O-

Dat er veel topics over zijn, betekent gewoon dat er waarheid in zit. Zo kortzichtig, alsof contact gestoord gelijk staat aan het nooit lukken van contact / date / relatie. Altijd miepen, dat ik vrouwen de schuld geef, maar hier doe je dus precies hetzelfde.

Wat dacht je van vrouwen, die eens uit hun luie stoel komen en zelf eens vaker actie te nemen, dan heb je ook minder van dit soort topics.

Ach wat schattig, dat jij dit oneerlijk vind. Wtf weet jij nu van oneerlijk, met al je relaties en FWB, waar je voor het grootste gedeelte, zelf geen fuck voor gedaan hebt. :')

Ben jij ontelbare keren afgewezen, afgekapt geworden, of afgesnauwd / uitgelachen geworden?

Dat je na een lange tijd gewoon zo depressief en gefrustreerd werd, dat je dagelijks gedachtes had, over uit het leven te stappen en dat er daadwerkelijk een keer een mislukte poging plaats gevonden had?

Je weet helemaal niks. :{w
pi_157009227
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 01:27 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Ach relativeer het maar weer, als een vrouw zijnde, die genoeg relaties heeft gehad. Het is niet erg, dat het wat langer duurt... :') _O-

Dat er veel topics over zijn, betekent gewoon dat er waarheid in zit. Zo kortzichtig, alsof contact gestoord gelijk staat aan het nooit lukken van contact / date / relatie. Altijd miepen, dat ik vrouwen de schuld geef, maar hier doe je dus precies hetzelfde.

Wat dacht je van vrouwen, die eens uit hun luie stoel komen en zelf eens vaker actie te nemen, dan heb je ook minder van dit soort topics.

Ach wat schattig, dat jij dit oneerlijk vind. Wtf weet jij nu van oneerlijk, met al je relaties en FWB, waar je voor het grootste gedeelte, zelf geen fuck voor gedaan hebt. :')

Ben jij ontelbare keren afgewezen, afgekapt geworden, of afgesnauwd / uitgelachen geworden?

Dat je na een lange tijd gewoon zo depressief en gefrustreerd werd, dat je dagelijks gedachtes had, over uit het leven te stappen en dat er daadwerkelijk een keer een mislukte poging plaats gevonden had?

Dude :')

Als ik dit zo lees: geen wonder dat je ontelbare keren bent afgewezen. Ten eerste kom je super gefrustreerd over en loop je zielig te doen. Natuurlijk zijn er veel topics over dit onderwerp, niet iedereen is geboren met dezelfde vaardigheden. Dat wil niet zeggen dat zoiets niet te leren is.

Ten tweede, het feit dat je depressief wordt van afwijzingen geeft dus aan dat je levensgeluk van buitenaf komt, en niet uit jezelf. En juist dáár zit volgens mij het probleem bij jou. Je bent wanhopig en gefrustreerd, geen vrouw die dat aantrekkelijk vindt. Jij bent echt de enige die toelaat dat je depressief wordt, dit komt niet door anderen. Heb je weleens goed nagedacht over wat je zelf verkeerd doet als je met vrouwen op stap gaat / ze aanspreekt? Volgens mij niet (goed genoeg). Kortom, jouw problemen liggen compleet bij jezelf. Deal with it.

En ondertussen een beetje vrouwen de schuld geven van dit alles :') Man, grow some balls.

[ Bericht 0% gewijzigd door DaggerOne op 22-10-2015 01:49:08 ]
pi_157010170
Nevermind, tijd niet waard.

[ Bericht 97% gewijzigd door LadyOracle op 22-10-2015 09:02:03 ]
pi_157010233
quote:

[..]

Wauw.. gewoon wauw.
pi_157010323
Red-Pill: vrouwen moeten je kennelijk niet. Accepteren en verder! Geeft rust, vertrouwen en energie om zinvolle en zingevende dingen te doen. Daten? :)
pi_157010334
quote:

[..]

Als jij serieus er over hebt nagedacht om uit t leven te stappen omdat je niemand kan versieren dan heb je hele andere issues. JIj ziet een partner duidelijk als het missende puzzelstukje in je leven. :')
  donderdag 22 oktober 2015 @ 08:56:51 #196
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157010632
take a red pill

en nu weer over TS
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 22 oktober 2015 @ 09:44:50 #197
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157011284
Ik snap het probleem niet zo. Heb nooit een vriendin gehad wel wat intiemere contacten. Dit laatste was misschien puur per kans.

Een daadwerkelijke vriendin, tja een meid vond me leuk, ik vond dat ze te zeer achter me aanzat werd niks.

Nu begrijp ik vrij goed dat sommige vrouwen dat ook niks vinden als een vent opdringerig is. Daarom probeer eens een praatje te maken, maar probeer niet je hele hebben en houden in haar te storten alsof het een stortplaats is. Je kan zo ervaring opdoen en een nummer vragen kan je altijd maar is een gedoe.

Mijn tip voor iedereen is, praat gewoon met vrouwen zonder iets te verwachten. Zonder dat je een move wil maken praat gewoon.

Een kok begint ook niet in een drie sterren restaurant en zal ook vaker gefaald hebben in het maken van recepten of ontwikkelen van nieuwe. Maar ik zelf leer meer van dingen die ik fout doe dan goed.
Liefde voor God
pi_157025040
quote:

[..]

Uuh volgens mij had ze eerder al gepost dat ze vaak genoeg is afgewezen :+ Je moet je er gewoon niet zoveel van aantrekken. Ik ben ook tegen de 30 en ik heb nooit een relatie gehad, wel ontelbare afwijzingen. Lekker belangrijk. Ik merk aan genoeg dingen dat ik de moeite waard gevonden word.

Had ik met werk ook, daarvoor ben ik ook ontelbare keren afgewezen voor de baan die ik wilde, maar bij de eerste de beste die me de kans gaf werd het direct een gouden greep.

Serieus, als je een minderwaardigheidscomplex hebt omdat je geen relatie hebt is er meer aan de hand dan alleen single zijn of zelfs op latere leeftijd nooit een relatie gehad hebben.
pi_157025427
'Gewoon' met vrouwen praten is een eerste stap ja, maar niet goed genoeg. Als je een vrouw wilt versieren zul je seksuele interesse moeten tonen. Anders ben je gewoon een vriend (is ook logisch).

Dus wat je moet doen:
Langer dan noodzakelijk in de ogen kijken (als zij oogcontact aanhoudt is het een goed teken)
Aanraken, maar niet beginnen bij intieme delen...
Grapjes maken, luchtig blijven
En haar gewoon uit vragen/vragen of ze iets leuks wil doen.

Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_157026453
quote:
8s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:12 schreef CRW het volgende:
Ik ben inmiddels 25 en nog steeds maagd, ik heb zelfs nog nooit gezoend!
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, het maakt niet uit wat ik doe, het heeft toch geen zin. Meiden hebben mij nog nooit zien staan. }:| Aan mijn uiterlijk ligt het denk ik niet, op datingsites wordt mijn foto goed beoordeeld. Ik moet toegeven, ik ben introvert en heb geen grote vriendenkring. Dat zal het wat moeilijker maken, maar er zijn ook genoeg dames die ook zo zijn. Dus dat kan niet het hele probleem zijn lijkt mij.

Ik ben al 1,5 jaar bezig met online daten maar dat heeft echt nog niks opgeleverd. Meestal nemen ze niet eens de moeite om het gesprek gaande te houden. Ik heb in die tijd 3 dates gehad, om vervolgens na de date nooit meer iets te vernemen. Tinder werkt ook niet, daar zitten alleen maar hoeren en popi-jopi types op. :N

Heeft iemand nog tips? Ik weet het even niet meer... |:(
Komt allemaal in orde als je er zelf maar niet al te veel een ding van maakt, gewoon jezelf blijven en niet zenuwachtig doen of geforceerd een gesprek op gang trachten te houden, en probeer wat meer vrouwen tegen te komen, met een keer naar een club gaan, of een leuke bar bijvoorbeeld, zelfvertrouwen is belangrijk, probeer dat te onthouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')