Tsja, er word vandaag niet gespeeld he, dan gaan ze het daar maar proberen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:05 schreef bamibij het volgende:
[..]
FC Utrecht hooligans, die zijn het niet zat, die zien gewoon een kans om weer eens lekker te knokken. Kansloos tyfusvolk. Heb je geen klap aan.
Wat lul jijquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kruistochten zijn gestart na uitbreiding van de islam. Uitbreiding van de islam is geen jihadisme.
Was toch niet toevallig Marokkaanse Koos?quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja er zal er wel weer eentje met een Utrecht shirtje aan staan, dan maakt de pers er al snel van dat het hele Utrecht supportershome is op komen dagen
Was bij de rellen in de Schilderswijk ook, 1 marrokaan met een ADO shirt aan....hoe dom kunnen mensen zijn!
https://twitter.com/AlptekinAkdoganquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:22 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn er beelden?
Edit: van de rellen bedoel ik dan.
Ik ben niet zo'n filmer, maar er stond genoeg volk verticale lage kwaliteit beelden te maken..quote:
Las ik net in de eerder geplaatste link:quote:
Zo zie je maar weer, iedere groep heeft zijn helden.quote:Robinson has been convicted for drug offences, and in 2005 for assault.[
Het is nog niet voorbij daar, je bent vroeg thuis.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:39 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n filmer, maar er stond genoeg volk verticale lage kwaliteit beelden te maken.
En daarom is er dan ook strijd/oorlog overal waar ( veel ) moslims zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin, overal waar moslims zijn is jihadisme toepasbaar zodra het nodig is.
Je moet er maar zin in hebben.....quote:De uiterlijke of kleine jihad is met name in oorspronkelijke betekenis, de gewapende strijd tegen degenen die de islam of de eenheid van de islamitische heerschappij bedreigen, waaronder begrepen uitbreiding van deze heerschappij door de strijd tegen ongelovigen.
Ik wordt verzocht te vertrekken, de drieharingstraat werd nogal onrustig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is nog niet voorbij daar, je bent vroeg thuis.
Eh nee. Die 90% heeft een normaal leven en betaalt de uitkeringen van die 10% extremisten en tevens de politie die nodig is om dat gespuis onder de duim te houden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:43 schreef YebCar het volgende:
Typisch iets Nederlands.
5% van de bevolking is fel tegen een "onderwerp" en gaat ook ervoor demonstreren
5% van de bevolking is voor eenzelfde "onderwerp" en voert een tegendemonstratie
de overige 90% bemoeit zich op alle manier ermee die hen geen moeite kost. Zoals praten op fora, tweeten, of iets dergelijks. En het liefst lachen ze de 10% uit die daadwerkelijk voor de belangen opkomen.
Dit. Waarheid.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:43 schreef YebCar het volgende:
Typisch iets Nederlands.
5% van de bevolking is fel tegen een "onderwerp" en gaat ook ervoor demonstreren
5% van de bevolking is voor eenzelfde "onderwerp" en voert een tegendemonstratie
de overige 90% bemoeit zich op alle manier ermee die hen geen moeite kost. Zoals praten op fora, tweeten, of iets dergelijks. En het liefst lachen ze de 10% uit die daadwerkelijk voor de belangen opkomen.
Wat doe je nu zelf dan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:43 schreef YebCar het volgende:
Typisch iets Nederlands.
Er is altijd een bepaalde groep mensen die dit soort overzichtjes trots presenteert in een topic waarna ze hun handen baden in onschuld.quote:
ik zeg niet dat ik niet bij de 90% hoorquote:
Tja, iemand moet het initiatief nemen. Ik zou zeggen, organiseer wat.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:53 schreef YebCar het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik niet bij de 90% hoor
integendeel, maar steeds vaker heb ik de neiging om toch bij de 10% te horen.
Je stem laten horen is belangrijk. Of je ergens nou voor of tegen bent.
Zoals bv. de hogere energiebelastingen die gepland staan. Iedereen vind het belachelijk en heeft een mening klaar. Maar niemand die er ook daadwerkelijk wat aan doet. Geen demonstraties of iets. ordinaire schaapjesvolk die zich laat overlopen (incl moi)
Je vergeet de mensen die lid zijn van een politiek partij of zich actief inzetten om de publieke opinie te beïnvloeden. Zelfs deelnemen op een fora kan een activiteit zijn waarmee je probeert invloed te hebben en dingen te veranderen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:53 schreef YebCar het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik niet bij de 90% hoor
integendeel, maar steeds vaker heb ik de neiging om toch bij de 10% te horen.
Je stem laten horen is belangrijk. Of je ergens nou voor of tegen bent.
Zoals bv. de hogere energiebelastingen die gepland staan. Iedereen vind het belachelijk en heeft een mening klaar. Maar niemand die er ook daadwerkelijk wat aan doet. Geen demonstraties of iets. ordinaire schaapjesvolk die zich laat overlopen (incl moi)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |