abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156787922
Het is toch ook wat met dat Pegida het zouden allemaal nette en gewone burgers zijn maar die woordvoerder ken ik hiervan:

http://www.telegraaf.nl/b(...)apenhandelaar__.html
quote:
Deze obscure wapenhandelaar, ’Ed der Holländer’, is de Nederlandse spreekbuis bij de wekelijkse manifestaties in Dresden. De hooliganleider heeft allerlei connecties met neonazistische figuren en verboden organisaties als Blood & Honour.
  maandag 12 oktober 2015 @ 23:41:26 #277
307622 Perox
(niet de echte)
pi_156794711
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:11 schreef Wespensteek het volgende:
Het is toch ook wat met dat Pegida het zouden allemaal nette en gewone burgers zijn maar die woordvoerder ken ik hiervan:

[..]

Je verwacht het niet, hè? :+
pi_156795166
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 13:34 schreef love7 het volgende:
[ afbeelding ]

Haha, deze bitch projecteert haar eigen inteeltkop op de wereldwijde moslimgemeenschap! Tokkie-haatzaaister Raffie Chohan van Pegida Nederland! Trailer trash!
erg intelligent deze opmerking :')
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  † In Memoriam † dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:27:43 #279
230491 Zith
pls tip
pi_156795574
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:11 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Incidentjes.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_156874927
Pegida wil nieuwe demonstratie in Utrecht

http://www.nu.nl/binnenla(...)atie-in-utrecht.html
pi_156875181
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 00:27 schreef Zith het volgende:

[..]

Incidentjes.
Ideale gast voor Pauw.
pi_156875341
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 13:38 schreef ems. het volgende:
Grappig hoe moslims en Pegida eigenlijk zoveel overeenkomsten hebben.
Beiden hersenloze figuren die heilig geloven in een achterlijke religie.
pi_157333832
quote:
Eén van de sprekers van de Pegida-demonstratie in Utrecht vorige maand wordt vervolgd door het openbaar ministerie (OM). Raffie Chohan wordt verdacht van discriminatie.

Dat schrijft RTV Utrecht vandaag. Vooral de uitspraak ‘De massieve inteelt in de islamitische cultuur brengt vrijwel onomkeerbare schade aan de moslims, met inbegrip van grote schade aan de intelligentie en geestelijke gezondheid van moslims’, was voor het OM reden tot vervolging. Ook een uitspraak over profeet Mohammed die trouwde met een 6-jarige en het huwelijk drie jaar later consumeerde, kon niet op waardering rekenen van het OM.

De politie is nu bezig met het onderzoek en als het proces-verbaal klaar is, wordt een beslissing genomen over de verdere vervolging.

http://www.duic.nl/nieuws(...)openbaar-ministerie/
Vraag me af wat er zo schokkend is aan die opmerking over Mohammed.
pi_157334115
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:19 schreef Specularium het volgende:

[..]

De waarheid kan kwetsend zijn, ja toch.
Naturheilmittel
pi_157334446
quote:

[..]

Ach het is ook niet meer een gevalletje pot, ketel natuurlijk, zo'n Pegida demonstratie waarin men moslims beticht van een gebrek aan intelligentie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_157334477
quote:

[..]

Hangt ervan af hoe ze dat zegt. Als ze zegt "Mohammed heeft volgens de overlevering seks gehad met een minderjarige" is dat wat minder problematisch dan "Mohammed, net zoals alle moslims, was een pedofiel!!!".
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_157334538
quote:
Ook zei Chohan: "Mohammed had een vrouw van zes jaar en consumeerde het huwelijk toen zij negen was (...). Een andere reden om moslims te verachten en te haten om hun krankzinnige ideologie, want het is nooit een religie van vrede."
Het strafbare gedeelte ging dus niet over Mohammed zelf.
pi_157334893
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:49 schreef Specularium het volgende:

[..]

Het strafbare gedeelte ging dus niet over Mohammed zelf.
Da's ook wel vrij letterlijk oproepen tot haat natuurlijk. :P
pi_157357669
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 14:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Da's ook wel vrij letterlijk oproepen tot haat natuurlijk. :P
Ach ik vind het wegzetten van moslims als onintellectuele untermenschen, zoals jij in dit topic hebt gedaan - niet veel beter. Immers, op een andere manier valt het pot - ketel verhaal niet te interpreteren. De vergelijking van moslims met pegida-aanhangers is stuitend op z'n minst.

Overigens is het interessant dat zo'n beweging niet lang geleden nog door bepaalde figuren alhier als het 'redelijke anti-islam geluid' werd gezien.
Allah Al Watan Al Malik
pi_157357815
Lekkere soap hoor.

Eerst wilden Pegida en Utrecht Bekent Kleur aanstaande zondag in de binnenstad een mars houden. Dat mocht gelukkig niet van de burgemeester. Beide groepen hebben nu een park toegewezen gekregen waar ze hun zegje mogen doen voor het oog van de camera's. Echter, Pegida moet op zondag en Utrecht Bekent Kleur op zaterdag. Dit vond Pegida niet tof want de inteeltmongooltjes willen natuurlijk wel rellen, dus kondigden die aan om op zaterdag én zondag te gaan prosesteren. En nu heeft de burgemeester dus de tegendemonstratie van Pegida op zaterdag verboden.

Ik vind het fijn voor de normale Utrechters dat beide groepen lekker optyfen naar een park in het oosten. Er zijn diverse mooie evenementen in de binnenstad (Streekbierfestival, Sint Maarten Festival) en het is fijn als de mooie sfeer niet verpest wordt door een groepje extreem-rechtse debielen en vies ongewassen langharig tuig.

Ohw, en de moslims doen gewoon hun ding. Die lijken zich nog het minst druk te maken om dit alles.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2015 13:08:28 ]
pi_157357861
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 13:34 schreef love7 het volgende:
[ afbeelding ]

Haha, deze bitch projecteert haar eigen inteeltkop op de wereldwijde moslimgemeenschap! Tokkie-haatzaaister Raffie Chohan van Pegida Nederland! Trailer trash!
Wat is dit nou weer voor een kampwijf?
pi_157358964
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:07 schreef Nielsch het volgende:
Lekkere soap hoor.

Eerst wilden Pegida en Utrecht Bekent Kleur aanstaande zondag in de binnenstad een mars houden. Dat mocht gelukkig niet van de burgemeester. Beide groepen hebben nu een park toegewezen gekregen waar ze hun zegje mogen doen voor het oog van de camera's. Echter, Pegida moet op zondag en Utrecht Bekent Kleur op zaterdag. Dit vond Pegida niet tof want de inteeltmongooltjes willen natuurlijk wel rellen, dus kondigden die aan om op zaterdag én zondag te gaan prosesteren. En nu heeft de burgemeester dus de tegendemonstratie van Pegida op zaterdag verboden.

Ik vind het fijn voor de normale Utrechters dat beide groepen lekker optyfen naar een park in het oosten. Er zijn diverse mooie evenementen in de binnenstad (Streekbierfestival, Sint Maarten Festival) en het is fijn als de mooie sfeer niet verpest wordt door een groepje extreem-rechtse debielen en vies ongewassen langharig tuig.

Ohw, en de moslims doen gewoon hun ding. Die lijken zich nog het minst druk te maken om dit alles.
het is niet voor niets dat dit nu mag in utrecht oost, ergens zo ver mogelijk eg van wijken waar veel moslims wonen..

pediga heeft al aangekondigd op beide dagen lopend naar utrecht oost te gaan. hebben ze toch nog hun mars.
ze willen kennelijk wraak voor de verstoring van hun vorige protest?

wel grote kans dat alles op zondag verboden zal worden, als het op zaterdag al volledig uit de hand loopt.
pi_157359030
quote:
Pegida Nederland is het echter niet eens met de keuze van Burgemeester van Zanen om de demonstraties op te delen. Pegida heeft gisteravond laten weten ook zaterdag, tijdens de protesten van ‘Utrecht bekent kleur’ aanwezig te willen zijn. Zelf wilde Pegida zondag het park afgesloten zien, maar omdat het Hogelandsepark een openbare ruimte is, werd dit verzoek afgewezen.
Dus zelf willen ze op zondag wel dat er niemand bij kan maar ze willen ook zaterdag per sé de andere demonstratie verstoren. Wat een knusjes die neo-nazis.
pi_157359037
http://www.nu.nl/binnenla(...)tratie-zaterdag.html

quote:
Anti-islambeweging Pegida mag zaterdag niet demonstreren in Utrecht. De eerder aangekondigde demonstratie zondag in het Hogelandsepark aan de rand van het stadscentrum mag wel doorgaan.
pi_157359055
Als de bruinhemden zaterdag door de Nobelstraat heen marcheren zal ik ze hartelijk uitlachen vanaf het Streekbierfestival.

Maar goed, het zal wel een treurig clubje tokkies, vieze petjes, hooligans en uitkeringstrekkers worden dat via de Voorstraat en de Biltstraat gaat lopen.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2015 14:07:01 ]
pi_157359092
Hogelandsepark ligt wel aan de Maliebaan. Kunnen ze mooi even het verleden van de NSB bewonderen :D
pi_157359173
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:04 schreef Nielsch het volgende:
Als de bruinhemden zaterdag door de Nobelstraat heen marcheren zal ik ze hartelijk uitlachen vanaf het Streekbierfestival.
Als het Streekbierfestival verstoord gaat worden, dan mogen de straten wat mij betreft gewoon lekker schoongeknuppeld worden. :P
pi_157359225
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:07 schreef Nielsch het volgende:
Lekkere soap hoor.

Toch niet in het Wilhelminapark he? Ik woon gvd in Oost :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_157359242
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:04 schreef Nielsch het volgende:

Maar goed, het zal wel een treurig clubje tokkies, vieze petjes, hooligans en uitkeringstrekkers worden dat via de Voorstraat en de Biltstraat gaat lopen.
Maargoed dat ik zaterdag bier zuipen ben in Enschede, hoef ik van deze ellende niks mee te maken iig :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_157359245
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Toch niet in het Wilhelminapark he? Ik woon gvd in Oost :')
Nee Hogelandsepark... aan de Maliebaan. Daar voelen de neo-NSB'ers zich mooi thuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')