SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rowena is een beetje pissig '' niemand vertelt mij dat ik naar bed moet, alsof ik een kleine puber ben ''
met bjorn en stiff praten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Bjorn ,Row en Stof over wie ze willen houden
Bjorn gaat voor ArmandaMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eens ,...quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Rowena kwaad omdat Wim haar naar bed heeft gestuurd.
Terecht trouwens, Wim was dom bezig.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Stef noemt haar Adriana. Ze wist haar naam niet meerquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:48 schreef puzziepie het volgende:
Bjorn ,Row en Stof over wie ze willen houden
Bjorn gaat voor Armanda----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Ja ik hoorde hetquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Stef noemt haar Adriana. Ze wist haar naam niet meer
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
het gaat vooral de manier waarop, zo belerend
moeten mensen toch lekker zelf weten als ze willen zuipen, ik snap het probleem niet zo'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Logisch. Ze hebben die twee amper leren kennen. Gaat nergens over.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Stef noemt haar Adriana. Ze wist haar naam niet meer![]()
Dat vraag ik me af eerlijk gezegdquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:49 schreef Kotsdrol het volgende:
Die 2 nieuwen stemmen sowieso Dolf naar huis, zegt BjornMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik hoop dat hier nog een relletje uit komt. Dat 3 van die vrouwen tegelijk bij Wim verhaal komen halen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:49 schreef LLgetikt het volgende:
moeten mensen toch lekker zelf weten![]()
Erg.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja ze verknallen alles zoquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:49 schreef LLgetikt het volgende:
moeten mensen toch lekker zelf weten als ze willen zuipen, ik snap het probleem niet zo![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik hoop dat hier nog een relletje uit komt. Dat 3 van die vrouwen tegelijk bij Wim verhaal komen halen.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
wtfquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: