abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 december 2003 @ 12:35:33 #126
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15085779
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:55 schreef Utrecht het volgende:
Ik ben op 2e kerstdag in Londen en wil dan graag naar een wedstrijd van Arsenal of Fulham. Nu zie ik op internet alleen via ticketbureaus onwijs dure kaarten. Weet iemand waar je relatief goedkoop kaartjes voor een wedstrijd kan krijgen. Ze vragen nu 125 pond per kaartje! dat is ongeveer 175 euro beetje duur
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 december 2003 @ 12:36:24 #127
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15085807
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:00 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Vriendjes van mij zijn dit weekend naar arsenal - fulham geweest, ze hadden het goedkoopste kaartje dat was nog 75 euro. Dus als jij ze via zo een bureau gaat kopen dan ga ik er van uit dat ze niet veel goedkoper gaan worden dan dat.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
Gewoon even bellen naar het stadion!
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:12 schreef Luni het volgende:

[..]

Inderdad, gewoon met de club bellen, en zorgen dat je een credit card heb.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 december 2003 @ 12:37:36 #128
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15085836
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:20 schreef Fulton het volgende:
gewoon de metro pakken en bij het stadion wordt je vanzelf aangesproken door verdachte mannetjes met kaartjes
sim-pel
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:22 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

die vervolgens minimaal een pondje of 50-60 vragen voor kaartjes

quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:26 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

da's normaal toch niet veel goedkoper? Paar jaar geleden 38 pond betaald voor Chelsea vs Villa, 1e ring onoverdekt, belemmerd zicht (door verbouwing)
Overdekt en onbelemmerd was toch veel duurder.
Ik weet niet precies wat Arsenal bijv. kost, maar is dat zoveel goedkoper dan?

quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:29 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik betaald 35.50 voor achter de goal (Lower North Bank) en de plaatsen op de lange zijde lopen al richting de 50 op.
De kaarten die bij Finsbury en Arsenal station worden aangeboden zijn meestal voor de Lower North Bank,achter de goal.
Aangezien dit maar Wolves is zijn ze zogezegd al blij dat ze de kaarten kwijt raken en passen uiteraard dan ook hun prijs aan.
Als ik dan toch een dagje naar Arsenal zou willen gaan is dit een goede optie,iig veel goedkoper dan georganiseerde reizen

quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:34 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

klopt.
Ik heb indertijd niet gezien wat het bij Arsenal kostte, die speelden dat weekend geloof ik niet thuis, of was uitverkocht. We wilden toch naar een wedstrijd, Chelsea vs Villa waren nog kaarten voor over, daar maar heen

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 december 2003 @ 12:37:58 #129
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15085845
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:25 schreef Eilanden het volgende:
Ik zou zeggen, bel ze eens of neem contact op via de website:

Arsenal 24 hour Ticket Information +44 20 7704 4242

Fulham : http://www.wayahead.com/fulham/event.asp?name=fulham+home+game&e|promoter=1192&orderby=date&filler1=fulhamfc

pi_15086624
Kaartjes scoren voor Boxing dau is heel erg moeilijk, zeker daar bij de PL clubs bijna alle stadion continu uitverkocht zijn.

Meeste kans op kaarten maak je nog blij clubs als Villa en Leeds.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_15086727
Ben ook eens van plan om met een maat naar een thuiswedstrijd van Manchester United te gaan... Maar vliegtuig tickets schiphol - manchester airport zijn aardig prijzig....

en niet vergeten de toegangskaartjes
+ bijbehorende kosten.

dinsdag 2 december 2003 @ 13:16:00 #132
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15086806
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:13 schreef Skwish het volgende:
Ben ook eens van plan om met een maat naar een thuiswedstrijd van Manchester United te gaan... Maar vliegtuig tickets schiphol - manchester airport zijn aardig prijzig....

+ bijbehorende kosten.

Met Easyjet naar Liverpool vliegen en met de trein verder is goedkoper
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_15086814
Ik betaalde toen iets van 10 pond extra voor een kaartje Chelsea - Liverpool in het liverpool vak.
Zo overdreven duur is het dus niet altijd en ik was in geen mogelijkheid aan die kaartjes gekomen op een andere manier.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 december 2003 @ 13:23:09 #134
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15087012
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:13 schreef Skwish het volgende:

+ bijbehorende kosten.

Een collega van mij was laatst voor het werk naar Manchester. Had geen kaartje. Was naar het stadion gegaan en ging in de rij staan voor de niet opgehaalde bestelde kaarten. Daar zag-ie dat mensen in de rij stonden aangesproken werden door mensen die nog kaartjes "over" hadden. Hij reageerde uiteindelijk ook op zo'n gast. Bleek dat het figuren waren die werkelijk kaarten over hadden omdat een vriend van hen ziek geworden was en zo heeft-ie -ik geloof zelfs onder kostprijs- samen met die gasten de wedstrijd SCUM-Brum gezien...
pi_15087040
Het is toch bekend dat Engeland duur is? Vind het dan zo stom staan om te zeiken over de kosten.

Als je, bijvoorbeeld, fan van Chelski bent, en je woont in Birmingham, dan kun je nog goedkoper naar Spanje vliegen en daar een wedstrijd gaan kijken, dan naar je eigen club reizen en daar gaan kijken.

dinsdag 2 december 2003 @ 13:24:50 #136
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15087062
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:23 schreef Doc het volgende:

[..]

Een collega van mij was laatst voor het werk naar Manchester. Had geen kaartje. Was naar het stadion gegaan en ging in de rij staan voor de niet opgehaalde bestelde kaarten. Daar zag-ie dat mensen in de rij stonden aangesproken werden door mensen die nog kaartjes "over" hadden. Hij reageerde uiteindelijk ook op zo'n gast. Bleek dat het figuren waren die werkelijk kaarten over hadden omdat een vriend van hen ziek geworden was en zo heeft-ie -ik geloof zelfs onder kostprijs- samen met die gasten de wedstrijd SCUM-Brum gezien...

waar ie zin in had,al komt er een grote zak met geld bij nog niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 december 2003 @ 15:16:46 #137
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15090591
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:24 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

waar ie zin in had,al komt er een grote zak met geld bij nog niet

Hij is ook niet zo'n SCUM-hater als wij

pi_15091204
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:16 schreef Doc het volgende:

Hij is ook niet zo'n SCUM-hater als wij

Daarom is het ook een collega, en geen vriend
  dinsdag 2 december 2003 @ 20:37:14 #139
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_15099410
Er is eigenlijk een wedstrijd die ik echt nog ooit wil zien:

Celtic vs. Rangers

Maar ook een wedstrijd van Liverpool thuis tegen bijv. Everton staat op mijn wishlist!

Boca Juniors vs. River Plate

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_15833784
iemand anders nog een site waar je goedkoper kan naar wedstrijden in de premier league dan deze?

http://www.atp.nl/home/sportreizen/voetbal/eendaags.php?PHPSESSID=41c3e2a5b3ce3d80fee458dc4b5b85dd

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_15835612
Ik wil naar Plymouth Agryle. Die club spreekt mij wel aan. Vanaf Londen 5 uur met de trein richting Cornwall. DG> jij gaat zeker altijd vliegend naar Londen? Dat is tegenwoordig toch goedkoper dan de boot naar Harwich?
pi_15838294
Het is inderdaad algemeen bekend dat Engels voetbal duur is. De Premier League dan. Superduur en er valt weinig te beleven (op de tribunes dan) Je kunt veel beter naar de lagere divisies gaan, daar wordt het voetbal nog echt beleefd door de gewone mensen! en daar is het ook nog betaalbaar. 1st division is echt een aanrader, de meeste stadions zijn nog groter dan de eredivisie stadions hier en echt heel mooi.
pi_15839199
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 21:20 schreef Bredanaar het volgende:
Het is inderdaad algemeen bekend dat Engels voetbal duur is. De Premier League dan. Superduur en er valt weinig te beleven (op de tribunes dan) Je kunt veel beter naar de lagere divisies gaan, daar wordt het voetbal nog echt beleefd door de gewone mensen! en daar is het ook nog betaalbaar. 1st division is echt een aanrader, de meeste stadions zijn nog groter dan de eredivisie stadions hier en echt heel mooi.
worden er ergens ook reizen naar wedstrijden van de first division aangeboden?
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  dinsdag 30 december 2003 @ 23:10:57 #144
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15841745
Regel een bezoek aan een wedstrijd in Engeland lekker zelf man. Je bent echt vele malen goedkoper uit dan die arrangementen van atp en zo.
A.M.A.B
  woensdag 31 december 2003 @ 00:21:58 #145
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15843700
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:05 schreef Cruoninga het volgende:
DG> jij gaat zeker altijd vliegend naar Londen? Dat is tegenwoordig toch goedkoper dan de boot naar Harwich?
Ligt eraan of ik alleen ga of niet.
Als ik alleen ga vlieg ik want dan komt er geen hotel bij want ik kan bij iemand blijven slapen.
Gaat er iemand mee pak ik meestal de bus (Eurolines).
Vanaf Breda via Calais naar Victoria Coach Station voor 55 euro.
Opstappen om 12.00 en plusminus 7-8 uurtjes later uitstappen.
Ga op 1 Februari voor het eerst met de trein vanaf Brussel-Zuid
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_15852416
Een vriend van mij had via via VIP-kaarten voor de 2 manc-scousers derby's dit weekend. Komt ie bij Man Ure-Everton toevallig een teamgenoot van m tegen. Helemaal gek van Van Nistelrode en sinds ie daar speelt ook fan van utd. Heeft ie na jarenlang zeuren zn pa eindelijk zo ver gekregen om hem een keertje mee te nemen om zn idool te zien spelen, nog wel met zon duur RTL voetbalreizenpakket....doet Ruudje niet mee
pi_15853302
Voor mensen die een nachtje in londen willen blijven, wil ik graag the generator aanbevelen, is een Hostel, dat echt supergaaf is en vooral niet duur: http://www.the-generator.co.uk/london/mainlondonhostel.cfm
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_22337342
Ik heb ook nog het voornemen om ooit es een Engelse wedstrijd te bezoeken (of nog beter: meerdere wedstrijden in 1 weekend), maar het is er helaas nog niet van gekomen.....
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:52:45 #149
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22337675
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:37 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb ook nog het voornemen om ooit es een Engelse wedstrijd te bezoeken (of nog beter: meerdere wedstrijden in 1 weekend), maar het is er helaas nog niet van gekomen.....
Dat zou ik nou ook weleens willen...

Je bent wel aan het graven is het niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:55:44 #150
38433 snijder
snijderdotcom
pi_22337750
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:37 schreef Yeahinho het volgende:
Moet je absoluut doen! Ben afgelopen Kerst naar Fullham geweest en het was super! Qua sfeer niet te vergelijken met NL
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')