quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:55 schreef Utrecht het volgende:
Ik ben op 2e kerstdag in Londen en wil dan graag naar een wedstrijd van Arsenal of Fulham. Nu zie ik op internet alleen via ticketbureaus onwijs dure kaarten. Weet iemand waar je relatief goedkoop kaartjes voor een wedstrijd kan krijgen. Ze vragen nu 125 pond per kaartje! dat is ongeveer 175 euro beetje duur
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:00 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Vriendjes van mij zijn dit weekend naar arsenal - fulham geweest, ze hadden het goedkoopste kaartje dat was nog 75 euro. Dus als jij ze via zo een bureau gaat kopen dan ga ik er van uit dat ze niet veel goedkoper gaan worden dan dat.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
Gewoon even bellen naar het stadion!
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:12 schreef Luni het volgende:[..]
Inderdad, gewoon met de club bellen, en zorgen dat je een credit card heb.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:20 schreef Fulton het volgende:
gewoon de metro pakken en bij het stadion wordt je vanzelf aangesproken door verdachte mannetjes met kaartjes
sim-pel
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:22 schreef DutchGooner het volgende:[..]
die vervolgens minimaal een pondje of 50-60 vragen voor kaartjes
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:26 schreef ChAoZ het volgende:[..]
da's normaal toch niet veel goedkoper? Paar jaar geleden 38 pond betaald voor Chelsea vs Villa, 1e ring onoverdekt, belemmerd zicht (door verbouwing)
Overdekt en onbelemmerd was toch veel duurder.
Ik weet niet precies wat Arsenal bijv. kost, maar is dat zoveel goedkoper dan?
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:29 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ik betaald 35.50 voor achter de goal (Lower North Bank) en de plaatsen op de lange zijde lopen al richting de 50 op.
De kaarten die bij Finsbury en Arsenal station worden aangeboden zijn meestal voor de Lower North Bank,achter de goal.
Aangezien dit maar Wolves is zijn ze zogezegd al blij dat ze de kaarten kwijt raken en passen uiteraard dan ook hun prijs aan.
Als ik dan toch een dagje naar Arsenal zou willen gaan is dit een goede optie,iig veel goedkoper dan georganiseerde reizen
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:34 schreef ChAoZ het volgende:[..]
klopt.
Ik heb indertijd niet gezien wat het bij Arsenal kostte, die speelden dat weekend geloof ik niet thuis, of was uitverkocht. We wilden toch naar een wedstrijd, Chelsea vs Villa waren nog kaarten voor over, daar maar heen
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:25 schreef Eilanden het volgende:
Ik zou zeggen, bel ze eens of neem contact op via de website:Arsenal 24 hour Ticket Information +44 20 7704 4242
Meeste kans op kaarten maak je nog blij clubs als Villa en Leeds.
en niet vergeten de toegangskaartjes
+ bijbehorende kosten.
quote:Met Easyjet naar Liverpool vliegen en met de trein verder is goedkoper
Op dinsdag 2 december 2003 13:13 schreef Skwish het volgende:
Ben ook eens van plan om met een maat naar een thuiswedstrijd van Manchester United te gaan... Maar vliegtuig tickets schiphol - manchester airport zijn aardig prijzig....en niet vergeten de toegangskaartjes
+ bijbehorende kosten.
quote:Een collega van mij was laatst voor het werk naar Manchester. Had geen kaartje. Was naar het stadion gegaan en ging in de rij staan voor de niet opgehaalde bestelde kaarten. Daar zag-ie dat mensen in de rij stonden aangesproken werden door mensen die nog kaartjes "over" hadden. Hij reageerde uiteindelijk ook op zo'n gast. Bleek dat het figuren waren die werkelijk kaarten over hadden omdat een vriend van hen ziek geworden was en zo heeft-ie -ik geloof zelfs onder kostprijs- samen met die gasten de wedstrijd SCUM-Brum gezien...
Op dinsdag 2 december 2003 13:13 schreef Skwish het volgende:
Ben ook eens van plan om met een maat naar een thuiswedstrijd van Manchester United te gaan... Maar vliegtuig tickets schiphol - manchester airport zijn aardig prijzig....en niet vergeten de toegangskaartjes
+ bijbehorende kosten.
Als je, bijvoorbeeld, fan van Chelski bent, en je woont in Birmingham, dan kun je nog goedkoper naar Spanje vliegen en daar een wedstrijd gaan kijken, dan naar je eigen club reizen en daar gaan kijken.
quote:waar ie zin in had,al komt er een grote zak met geld bij nog niet
Op dinsdag 2 december 2003 13:23 schreef Doc het volgende:[..]
Een collega van mij was laatst voor het werk naar Manchester. Had geen kaartje. Was naar het stadion gegaan en ging in de rij staan voor de niet opgehaalde bestelde kaarten. Daar zag-ie dat mensen in de rij stonden aangesproken werden door mensen die nog kaartjes "over" hadden. Hij reageerde uiteindelijk ook op zo'n gast. Bleek dat het figuren waren die werkelijk kaarten over hadden omdat een vriend van hen ziek geworden was en zo heeft-ie -ik geloof zelfs onder kostprijs- samen met die gasten de wedstrijd SCUM-Brum gezien...
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:24 schreef DutchGooner het volgende:[..]
waar ie zin in had,al komt er een grote zak met geld bij nog niet
Hij is ook niet zo'n SCUM-hater als wij
quote:Daarom is het ook een collega, en geen vriend
Op dinsdag 2 december 2003 15:16 schreef Doc het volgende:Hij is ook niet zo'n SCUM-hater als wij
Celtic vs. Rangers
Maar ook een wedstrijd van Liverpool thuis tegen bijv. Everton staat op mijn wishlist!
Boca Juniors vs. River Plate
http://www.atp.nl/home/sportreizen/voetbal/eendaags.php?PHPSESSID=41c3e2a5b3ce3d80fee458dc4b5b85dd
quote:worden er ergens ook reizen naar wedstrijden van de first division aangeboden?
Op dinsdag 30 december 2003 21:20 schreef Bredanaar het volgende:
Het is inderdaad algemeen bekend dat Engels voetbal duur is. De Premier League dan. Superduur en er valt weinig te beleven (op de tribunes dan) Je kunt veel beter naar de lagere divisies gaan, daar wordt het voetbal nog echt beleefd door de gewone mensen! en daar is het ook nog betaalbaar. 1st division is echt een aanrader, de meeste stadions zijn nog groter dan de eredivisie stadions hier en echt heel mooi.
quote:Ligt eraan of ik alleen ga of niet.
Op dinsdag 30 december 2003 20:05 schreef Cruoninga het volgende:
DG> jij gaat zeker altijd vliegend naar Londen? Dat is tegenwoordig toch goedkoper dan de boot naar Harwich?
Dat zou ik nou ook weleens willen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:37 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb ook nog het voornemen om ooit es een Engelse wedstrijd te bezoeken (of nog beter: meerdere wedstrijden in 1 weekend), maar het is er helaas nog niet van gekomen.....
Moet je absoluut doen! Ben afgelopen Kerst naar Fullham geweest en het was super! Qua sfeer niet te vergelijken met NLquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:37 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb ook nog het voornemen om ooit es een Engelse wedstrijd te bezoeken (of nog beter: meerdere wedstrijden in 1 weekend), maar het is er helaas nog niet van gekomen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |