abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6902871
Heb ff info over het boeken via internet: is iet zo'n goed idee, zit nu in Liverpool en volgens de locals werkt ut niet echt goed. Je kan ook ff bellen : 0044-8702202345 dit is het boekings bureau.
Succes!
pi_6903061
boeken jullie eigelijk zo`n echte voetbalreis?? Ik zit ff bij dat RTL voetbalreizen te kijken en wat een afzetterij is dat zeg. 100 euro voor een wedstrijdje van Schalke (vervoer en kaartje) Ik ben laatst bij Borussia Mochengladbach geweest, buiten zo`n officiele reis om en voor 35 euro had ik een treinretour en een kaartje voor de wedstrijd. Die overige 65 euro heb ik dus mooi kunnen besteden aan veeeeeel bier
pi_6904054
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 17:52 schreef Doc het volgende:

Ga trouwens ook naar Vitas - LFC. In Vitas vak maar als LFC fan.

Aan hoeveel extra kaartjes kun jij als Arnhemmer nog komen?

Voor de persoon die naar Millwall - Leicester gaat eind dit jaar: Goeie keuze, zeker na de wedstrijd van afgelopen zaterdag

Kaarten bestellen bij Engelse clubs kan veelal via internet (of telefoon), maar goedkoopste reizen is meestal in groepsverband (vind ik zuigen) of je moet een budget airline naar stad van bestemming vinden.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 20 november 2002 @ 16:35:35 #29
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_6907949
Volgens mij kan iedereen na 21 november een kaartje kopen, ik weet het niet zeker. Ik als seizoenkaarthouder heb mijn kaartje al gekocht
Use Soap
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 november 2002 @ 20:07:36 #30
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_6911923
quote:
Op woensdag 20 november 2002 13:24 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Aan hoeveel extra kaartjes kun jij als Arnhemmer nog komen?

Wat mij betreft mag je rustig smijten met het medische zakwoordenboek, maar sommige beledigingen gaan te ver . Pas maar op anders noem ik je ook Arnhemmer hoor .

Zie in Vitesse - Liverpool hoe ik aan m'n kaartje ben gekomen. Weet niet wanneer je aan meer kaarten kan komen. Ik zit trouwens bij ingang Oost K/P in een familie vak geloof ik (als je wil weten welke rij en welke plaats mail ik je die nog wel, voor als je ook van plan bent die kant op te gaan).

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 20 november 2002 @ 20:11:04 #31
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_6911967
Ik zit ook op oost.
Use Soap
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 november 2002 @ 20:27:48 #32
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_6912271
quote:
Op woensdag 20 november 2002 20:11 schreef Ketjing het volgende:
Ik zit ook op oost.
Als je wil weten op welke plek ik zit kan je me mailen (doc@fok.nl).
pi_6912310
Heb vandaag te horen gekregen dat ons uitstapje naar Engeland ons misschien wel naar Millwall voert, dat zou natuurlijk helemaal vet zijn.

We proberen een wedstrijd in de Premier League te bezoeken maar een tripje naar Zamparoad zie ik ook zeker wel zitten

woensdag 20 november 2002 @ 20:37:52 #34
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_6912426
quote:
Op woensdag 20 november 2002 11:36 schreef Cart_man het volgende:
Hehehe bekende topic

Ik ben ook bezig met een paar anderen om een reis naar West Ham te boeken. Wordt dan waarschijnlijk West Ham - Liverpool op 1 februari.

idd, bekend.
Ik ga denk begin volgend jaar ook x, met paar vrienden en misschien me pa, dat drukt de kosten
moet nog kijken welke wedstrijd, niet al te ver het land in iedergeval.
heb wel gehoord dat engeland best duur met kaartjes is.
kijk wel wat het word
Feyenoord Rotterdam
pi_6922977
quote:
Op woensdag 20 november 2002 20:07 schreef Doc het volgende:

Wat mij betreft mag je rustig smijten met het medische zakwoordenboek, maar sommige beledigingen gaan te ver .

Hij was wel erg ver over the edge he?
quote:
Zie in Vitesse - Liverpool hoe ik aan m'n kaartje ben gekomen.
Heb erop gereageerd, ik bel je vanaaf ff want als het ff kan ga ik (met aanstaande) graag.
pi_6944021
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 17:18 schreef JT_RSD het volgende:
Wedstrijd in Engeland is echt sfeertje...
Vorige week zelf ervaren in London, helaas t resultaat voor mijn cluppie wat minder
Laat me raden... PSV fan?
Heb 3 stadions bezocht van Manchester United, Leeds United en vorige week Arsenal. Sfeer valt mij juist tegen aan de kant van Engeland, ze zeggen dat ze altijd zingen maar vind wel meevallen.....

Stadion van Arsenal ligt trouwens echt grappig, in een woonwijk zowat in de achtertuinen!

Signature verwijderd door FA
pi_6948007
Zo heb effe op die sites gekeken, iedereen bedankt voor de tips, maar tis allemaal aardig prijzig. Heb bij wat Feyenoordmaten van me ook effe geinformeerd en ik krijg een adres, zodra ik dat weet plaats ik hem hier wel, en daar kan je rond de ¤ 80 naar Liverpool met het vliegtuig.
pi_7036795
Ik ben er uit, mits ik aan losse kaarten kan komen, ga ik naar Westham United - Newcastle op 11-01-03
pi_7039970
Lijkt me op papier wel een aardig potje, veel plezier
pi_7091953
ik vind inderdaad dat die voetbalreizen-aanbiedingen zeeeeeer prijzig zijn. mijn vraag is dus ook of iemand weet hoe/waar je LOSSE kaarten voor de wedstrijden kunt halen. bij het stadion bestellen via internet ofzo?
pi_7775674
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:12 schreef Luni het volgende:
Ik ben er uit, mits ik aan losse kaarten kan komen, ga ik naar Westham United - Newcastle op 11-01-03
Zo ben effe een tijd niet op het forum geweest, en gelijk openen ze een speciaal voetbalforum. Het heeft veel tijd en moeite gekost, maar ik heb 2 kaarten voor Westham United - Newcastle op 11-01-03. zal wel verslag doen als ik dinsdag weer terug ben.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 januari 2003 @ 14:57:38 #42
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7777181
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:32 schreef Luni het volgende:

[..]

Zo ben effe een tijd niet op het forum geweest, en gelijk openen ze een speciaal voetbalforum. Het heeft veel tijd en moeite gekost, maar ik heb 2 kaarten voor Westham United - Newcastle op 11-01-03. zal wel verslag doen als ik dinsdag weer terug ben.

Je gaat als Hammers fan neem ik aan. Ben trouwens benieuwd of Lee B. deze wedstrijd Roeder's haggie al mag proberen te redden.
pi_7777799
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 14:57 schreef Doc het volgende:

[..]

Je gaat als Hammers fan neem ik aan. Ben trouwens benieuwd of Lee B. deze wedstrijd Roeder's haggie al mag proberen te redden.

Ben niet echt een fan, maar heb al lang de wens eens een Engelse wedstrijd te bezoeken, ik combineer dat nu met een weekend London. Westham is wel de Londonse club die mij het meest aanspreekt.
  woensdag 8 januari 2003 @ 15:28:04 #44
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_7777891
Zo moeilijk is het toch niet om kaarten voor West Ham te regelen.
Gewoon effe bellen en je creditcard nummer door geven en klaar.
Zo heb ik het dit jaar nog gedaan,was binnen 5 minuten geregeld
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_7778460
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 15:28 schreef DutchGooner het volgende:
Heb ik gisteren inderdaad ook gedaan, maar de vrije verkoop is pas begonnen en dan lukt dat, maar een paar weken geleden was het alleen voor leden.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 januari 2003 @ 17:15:05 #46
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7780608
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 15:28 schreef DutchGooner het volgende:
En mag dat wel als gooner?

Dit jaar is het de bedoeling ook naar Londen te gaan op bezoek bij een vriend van me en ook een wedstrijd mee te pakken. Dacht zelf ook aan WestHam.

woensdag 8 januari 2003 @ 19:02:14 #47
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_7782876
Ik vindt dat ik overal welkom ben behalve bij de Sperz,manSCUM united en Chelsea.
Arsenal speelde dat weekend op zaterdag en de Hammers op zondag en dacht bij me eigen,daar wippen we even langs.
Ik heb geen hekel aan ze en ze haten de Sperz net zo als wij.
Heb verder 9 andere clubs bezocht in Engeland.
Sinds mijn 9e gaat mijn aandacht naar Arsenal uit en bezocht Highbury voor het eerst in 1995,heb ze tot nu toe 23 keer zien spelen,niet slecht voor een 22-jarige dacht ik zo.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_7785336
Vorig jaar naar Spurs - Sunderland geweest. Echt geweldig vond ik het. Ook het feit dat stadion Spurs midden in een superarme wijk van Londen ligt. Heeft echt indruk op me gemaakt die wedstrijd!

In najaar ga ik weer naar Engelse wedstrijd; liverpool dit maal!

woensdag 8 januari 2003 @ 21:27:24 #49
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_7786375
Sperz>>>Geweldig>>>Indruk????????
3 Woorden die niet in 1 zin passen dacht ik zo
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 januari 2003 @ 21:59:26 #50
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7787128
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 19:02 schreef DutchGooner het volgende:
Ik vindt dat ik overal welkom ben behalve bij de Sperz,manSCUM united en Chelsea.
Arsenal speelde dat weekend op zaterdag en de Hammers op zondag en dacht bij me eigen,daar wippen we even langs.
Ik heb geen hekel aan ze en ze haten de Sperz net zo als wij.
Heb verder 9 andere clubs bezocht in Engeland.
Sinds mijn 9e gaat mijn aandacht naar Arsenal uit en bezocht Highbury voor het eerst in 1995,heb ze tot nu toe 23 keer zien spelen,niet slecht voor een 22-jarige dacht ik zo.
Impressive. Ben zelf ook op m'n 9e fan geworden van LFC, nu alweer zo'n kleine 25 jaar geleden. Had ze voor het eerst zien spelen in 1981, maar heb pas een paar weken geleden voor het eerst op Anfield gezien. Maar ik heb het idee dat daar nog wel een paar keer bijkomen: erg verslavend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')