slechtste come back ooitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw moeder vond die harde pik anders ook wel lekker hoor
een #7quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wist niet of er een #2 achter moest of niet ;$
noquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wist niet of er een #2 achter moest of niet ;$
ik vond het wel een barney.gif waardquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas. Ik vond het zelf wel een 6/10
Better luck next time.
Nederland gaat niet winnen van Tsjechië.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:15 schreef bombmannl het volgende:
Nu maar hopen dat de IJslandse goden gaan winnen bij die Turken, ach ja we verdienen t eigenlijk gewoon niet
Dat sowieso. Moeder grapjes moeten altijd gequote worden met een barney.gif.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ik vond het wel een barney.gif waard
*Iquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, de chauvinistenpolitie is weer gearriveerd i see.
nope... je gaat voor de 34e herkansingquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas. Ik vond het zelf wel een 6/10
Better luck next time.
Iemand hier is mad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:16 schreef Onnoman het volgende:
Falend kutland is Nederland geworden.. hoe kan je nou achter deze arrogante overbetaalde klootzakken staan.. ongelooflijk
met zon tyfusaap van een Danny Blind als Coach..
ik zie nog liever een josti op een triangel langs de zijlijn..
Stevige teksten, ik denk dat Danny vanavond niet slaapt als hij dit leest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:16 schreef Onnoman het volgende:
Falend kutland is Nederland geworden.. hoe kan je nou achter deze arrogante overbetaalde klootzakken staan.. ongelooflijk
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:16 schreef Onnoman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |