abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156735473
helowkes ,
ik zit met een vraagje .
kga in maart een nieuwe tattoo zetten op mijn dijbeen maar wat voor kleren kan ik het makkelijkste dragen tijdens het zetten van de tattoo ?

tnx
pi_156736798
Iets dat makkelijk aan en uit kan, niet te strak zit en niet pluist.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:04:19 #3
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_156742936
een kilt
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
pi_156742969
Een rok, simpel.
pi_156745552
quote:
0s.gif
Op zaterdag 10 oktober 2015 17:25 schreef zhaartjuh het volgende:
helowkes ,
ik zit met een vraagje .
kga in maart een nieuwe tattoo zetten op mijn dijbeen maar wat voor kleren kan ik het makkelijkste dragen tijdens het zetten van de tattoo ?

tnx
Als het mooi weer is of je met de auto gaat, lekker in een ruime korte broek. Anders zou ik een ruime joggingbroek over een ruime korte broek aantrekken, dan zit je daar niet in je blote bipsje als hij bezig is.

Zolang het iig maar niet knelt is eigeblijka lles goed. De tattoo pakken ze toch in als je klaar ben.
pi_156746066
In maart al? En je bent nu pas bezig met de kledingkeuze? Veel te laat. Ik zou de afspraak verzetten als ik jou was.
Post sneller dan z'n schaduw!
  maandag 12 oktober 2015 @ 15:15:56 #7
202348 Susi
Temple of Love
pi_156781775
Vraag het ook hier even: LIF / Het Fok! Tattoo Topic #90 Ingekleurd!

Of vraag het aan de tatoeëerder zelf.
pi_156781995
Onzin verwijderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop