Ja klopt!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:35 schreef Samzz het volgende:
Die is cool. Laat de hoorn weg en je hebt meteen een paardenhoofd (wil ik wel testen voor je
).
Ik zit niet in de buurt, hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:38 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja klopt!
Prima! Pm je adres maar, dan stuur ik het op
Ben benieuwdquote:
Hmm, ik zal de vlakken markeren, wat paard en wat eenhoorn is. Als je beide versies maakt zou je de eerste die je maakt vast moeten plakken met washi tape ofzo, iets wat niet permanent blijft plakken, anders krijg je het niet meer losquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Zal zowel de eenhoornversie als de paardversie maken voor je
.
Ik heb speciale tape waar vroeger papier mee aan tekentafels werd geplakt. Dat kun je weer losmaken zonder dat er iets scheurtquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
Hmm, ik zal de vlakken markeren, wat paard en wat eenhoorn is. Als je beide versies maakt zou je de eerste die je maakt vast moeten plakken met washi tape ofzo, iets wat niet permanent blijft plakken, anders krijg je het niet meer los
Nee. Op zich kan dat wel, maar dan wordt het lelijk en dat willen we niet. Ik heb de vlakken voor je gemarkeerd en de gebruiksaanwijzing aangepast. Betekent wel dat de envelop nu dicht moet met duct tape (na openscheuren). Maarja, je kunt niet alles hebbenquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb speciale tape waar vroeger papier mee aan tekentafels werd geplakt. Dat kun je weer losmaken zonder dat er iets scheurt.
Maar ik dacht dat het zo simpel was als gewoon de hoorn erop plakken. Maar dan maak ik het paard wel
.
Whahahaquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:15 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee. Op zich kan dat wel, maar dan wordt het lelijk en dat willen we niet. Ik heb de vlakken voor je gemarkeerd en de gebruiksaanwijzing aangepast. Betekent wel dat de envelop nu dicht moet met duct tape (na openscheuren). Maarja, je kunt niet alles hebben
In principe kan ik alles maken, maar hou er wel rekening mee dat het niet écht gedetailleerd is.quote:
Wordt lastig. Dat komt omdat de poten van een kip/ haan heel dun zijn. Niet alleen om te vouwen is dit irritant, maar ook om het gewicht van het lijf te dragen (wat wel groot is). Dat is niet stevig genoeg.quote:
Ja, ik snap wat je bedoelt en het moet natuurlijk wel een beetje realistisch blijven...quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:51 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wordt lastig. Dat komt omdat de poten van een kip/ haan heel dun zijn. Niet alleen om te vouwen is dit irritant, maar ook om het gewicht van het lijf te dragen (wat wel groot is). Dat is niet stevig genoeg.
Een pauw of fazant zou wel kunnen, aangezien die op hun staart kunnen steunen.
Top! Ik zat kijken of ik een kat of een leeuw kan makenquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:23 schreef ThaBrain het volgende:
Oeh, ben net terug van vakantie en zie dit topic langs komen. Het lijkt me leuk om je een keertje te helpen. Ik woon in de regio Nijmegen, maar af en toe kom ik nog wel eens in Amsterdam (niet heel vaak, dus opsturen heeft de voorkeur).
Het zou me wel leuk lijken om eens iets van een kat of katachtige(leew, tijger, cheetah oid) in elkaar te zetten.
O en ik heb een dslr dus ik kan denk ik ook wel wat foto's maken voor je.
Leuk! Hoe lang ben je daarmee bezig? Want dan moet ik even zo'n pen aanschaffen. Nog tips toevallig?quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:05 schreef Saisai het volgende:
[..]
Top! Ik zat kijken of ik een kat of een leeuw kan maken
Paar dagen denk ik. Ik ben er al mee bezig geweest, maar ben er nog niet echt tevreden over.quote:dag 12 oktober 2015 06:46[/url] schreef ThaBrain het volgende:[/b]
[..]
Leuk! Hoe lang ben je daarmee bezig? Want dan moet ik even zo'n pen aanschaffen. Nog tips toevallig?
in jouw geval kun je alles al pritten, behalve de paard/ eenhoorn onderdelen (en de achterkant totdat je het definitief vastzet, anders kun je er niet meer bij).quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:26 schreef Samzz het volgende:
Pritt. Dat ga ik kopen voor wanneer het model definitief in elkaar gaat
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |