ja dusquote:
nee had gewoon zin in kaas en uienbroodquote:
denk het welquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
een sprei helpt niets as het #vieskoud is
was grapjequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dus
heb echt geen zin om moneys uit te geven als ik het ook zelf kan maken
[..]
nee had gewoon zin in kaas en uienbrood
Heh jawel toch?Jedeed toch iets in de keuken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dus
heb echt geen zin om moneys uit te geven als ik het ook zelf kan maken
[..]
nee had gewoon zin in kaas en uienbrood
ging allemaal niet helemaal lekker waardoor ik gestopt benquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh jawel toch?Jedeed toch iets in de keuken?
ik snap hier niks vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Rakitic: “Privately, Messi is calm. When I first arrived, he approached me and said 'Hi, I'm Lionel Messi. Whatever you need, just tell me.”
Is he autistic?
>I'm Lionel Messi.
my sides.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ging allemaal niet helemaal lekker waardoor ik gestopt ben
kon niks vinden, gezeik thuis en nog wel meer dingenquote:
Gewoon beveiliging doen tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kon niks vinden, gezeik thuis en nog wel meer dingen
maar niet echt zin om daar over te praten op fok als je het niet heel erg vindt
hehequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon beveiliging doen toch
Daar vind je vet snel wat![]()
volgende x gewoon bus pakkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:27 schreef supersof het volgende:
omg jaaaaa, tien kilometer niet voor niets gefietst
ja op een doordeweekse dag wel. maar in het weekend kost het me geldquote:
oh das minder, verre opdrachten dan maar doordeweeks doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja op een doordeweekse dag wel. maar in het weekend kost het me geld
Jaa inderdaad. bijna vakantie ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:34 schreef Sked het volgende:
[..]
oh das minder, verre opdrachten dan maar doordeweeks doen
nog 'n week zeker?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa inderdaad. bijna vakantie ook
jaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |