abonnement Unibet Coolblue
pi_6869562
Ik heb hier een Trust wireless toetsenbord + wireless optical muis (310KD).
Ik heb de hele boel geinstalleeerd en de muis werkt wel maar het toetsenbord niet. Ik ben er achter gekomen dat op de verpakking staat dat je een Intel cpu moet hebben, ik heb echter een AMD cpu.

Is hier een oplossing voor of moet ik de hele boel maar weer inruilen??
thanx

pi_6869575
Volle batterijen in je keyboard gedaan
  maandag 18 november 2002 @ 17:18:09 #3
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_6869579
heb je op het knopje waar 'connect' op staat, gedrukt?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_6869585
lijkt me idd het meest waarschijnlijk probleem...

Het type processor mag eigenlijk niet uitmaken.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_6869619
heb je op het knopje waar 'connect' op staat, gedrukt?

Nee nog niet, maar bij installeren van de software krijg ook een foutmelding met betrekking tot mijn cpu.

en die ID connect is toch alleen nodig wanneer je meer draadloos apparatuur hebt.

pi_6869649
Volle batterijen in je keyboard gedaan

ik heb de meegeleverde batterijen ook vervangen maar dit helpt niet.

pi_6869678
lijkt me idd het meest waarschijnlijk probleem...

Het type processor mag eigenlijk niet uitmaken.

Ik heb de software eerst op de normale mannier geinstalleerd en dat leek goed te gaan.
Maar als ik vanuit de verkenner alleen de software voor het toetsenbord instaleer dan krijg ik de foutmelding van de cpu

pi_6869713
Euhz.. er is een quote knoppie hoor, dan hoef je de reacties hier niet te copy/pasten

Enne... welke windows heb je? En is de software daar wel voor geschikt? En 't kan nooit kwaad om van de Thrust site de nieuwste drivers te downloaden.

Nieuwste drivers: http://download.trust.com/drivers/KEYBOARD/12749_01.exe

Specs: http://www.trust.com/products/product.htm?artnr=12749&show=1

[Dit bericht is gewijzigd door Raven op 18-11-2002 17:31]

  maandag 18 november 2002 @ 17:26:54 #9
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6869735
Tsja... Trust... Het ligt niet aan de processor, maar sommige fabrikanten zijn te lui om fatsoenlijke drivers te schrijven die met alle chipsets samenwerken. Waarschijnlijk werkt die meuk alleen op echte Intel chipsets en niet op VIA/SIS/ALI/...

[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 18-11-2002 17:27]

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_6869741
quote:
Op maandag 18 november 2002 17:17 schreef Kaliwang het volgende:
Ik heb hier een Trust wireless toetsenbord + wireless optical muis (310KD).
Ik heb de hele boel geinstalleeerd en de muis werkt wel maar het toetsenbord niet. Ik ben er achter gekomen dat op de verpakking staat dat je een Intel cpu moet hebben, ik heb echter een AMD cpu.

Is hier een oplossing voor of moet ik de hele boel maar weer inruilen??
thanx


t klinkt misschien lullig...

maar neem een logitech...

trust is echt bagger...

pi_6869943
quote:
Op maandag 18 november 2002 17:17 schreef Kaliwang het volgende:
Ik heb hier een Trust wireless toetsenbord + wireless optical muis (310KD).
Ik heb de hele boel geinstalleeerd en de muis werkt wel maar het toetsenbord niet. Ik ben er achter gekomen dat op de verpakking staat dat je een Intel cpu moet hebben, ik heb echter een AMD cpu.

Is hier een oplossing voor of moet ik de hele boel maar weer inruilen??
thanx


Heb je niet een gsm of draadloze telefoon in de buurt liggen?? Die dingen storen ook enorm...
Being insane is not a disease, it's a way of life!!!!!
pi_6869954
Ja bedankt voor de tip, ik heb xp en de nieuwste drijver heb ik ook al gedownload maar dit helpt niet
pi_6870033
Waarschijnlijk moet je op de ontvanger + toetsenbord klein knopje indrukken om te zorgen dat ze op de zelfde frequentie gaan zenden/ontvangen. Zie handleiding ;-)
It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream.
pi_6870134
quote:
Op maandag 18 november 2002 17:44 schreef djexplo het volgende:
Waarschijnlijk moet je op de ontvanger + toetsenbord klein knopje indrukken om te zorgen dat ze op de zelfde frequentie gaan zenden/ontvangen. Zie handleiding ;-)
Je bedoelt welk kanaal je gebruikt? dit heb ik allemaal al geprobeerd
pi_6870463
Ik denk dat ie kapot is. Meestal moeten die dingen praktisch vanzelf werken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')