Hm, ik ben nog op stock, ik wacht wel op MM. Ik wacht deze maand nog.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:57 schreef Vanyel het volgende:
Pff. Eergisteren mijn moto x play geroot en cm erop gezet.
Vanavond geeft battery widget ern ontladingspercentage van 13 min per %. Vorige week was dat nog 24. Niet helemaal een effect waarop ik hoopte.
Hier staan een paar opties;quote:Op zondag 10 januari 2016 19:23 schreef perezoso het volgende:
Ik zoek een app die bij het verliezen van de/een wifi connectie adaptive brightness aanzet.
Bestaat dat?
Of een paar keer schudden met de telefoon, iets makkelijks.
Ik heb al vaker wat over tasker gelezen, maar zocht eigen een zo simpel mogelijk programmatje wat zo goed als geen rechten nodig heeft. Heb tasker net gedownload, toch maar eens proberen bij gebrek aan iets anders.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:00 schreef embedguy het volgende:
[..]
Hier staan een paar opties;
http://fieldguide.gizmodo(...)where-you-1597903597
Zelf geen ervaring met deze apps maar die zouden moeten kunnen doen wat jij wilt.
Ik vond de 'root' van m'n persoonlijke gedeelte ook altijd zo irritant. Vooral Facebook weet altijd van die achterlijk vernoemde mappen overal tussendoor te gooien ipv netjes onder Android > obb ofzo. Die mappen komen automatisch terug na het verwijderen ja. Die kan je niet blijvend verwijderen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:59 schreef Parafernalia het volgende:
De helft van de mappen op mijn toestel zijn leeg, en ik vind dit echt irritant. Als ik ze dan weggooi, staan ze er een dag later weer
Mappen genaamd: beam, documents, Fonts, Music, Ringtones, enz
Kan ik deze op een of andere manier verbergen, of gewoon zorgen dat ze niet meer aangemaakt worden?
Moto G (2015?) Zou ik wel voor de 16Gb versie gaan voor zo rond de 220 euro.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:58 schreef Stansfield het volgende:
De windows phone van mijn vriendin is gevallen dus moet ze een andere. Nu wil ze geen windows phone meer wegens gebrek aan apps. Dus wordt het android. Maar wil ze geen hele dure.
Iemand tip voor een android met een toestelprijs van rond de 200 euro?
Deze?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Moto G (2015?) Zou ik wel voor de 16Gb versie gaan voor zo rond de 220 euro.
In principe Is de oneplus X het meeste voor je geld, maar 4g conneciviteit weet ik niet in Nederland daarmee. Klantenservice Is wel bagger want ze zitten alleen in China.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Deze?
http://www.pdashop.nl/pro(...)n-3-16-gb-zwart.html
En de onplus X? Welke is het meeste waar voor je geld en tegelijkertijd het gemakkelijkste in gebruik?
Ik zou inderdaad voor die telefoon gaan!quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Deze?
http://www.pdashop.nl/pro(...)n-3-16-gb-zwart.html
En de onplus X? Welke is het meeste waar voor je geld en tegelijkertijd het gemakkelijkste in gebruik?
Ja dat is een goede koop. Goede specs en een pure Android ervaring.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:16 schreef Horsemen het volgende:
Ik ben toe aan een nieuwe telefoon. Momenteel heb ik een windows phone maar wil bij gebrek aan sommige apps, over naar Android. Ik denk zelf aan de LG nexus 5X. Kunnen jullie mij adviseren of dit een goede koop is?
Heb hem sinds een aantal weken (32gb versie) en ben erg tevreden. Had in het begin iets last van dat hij traag werd na een aantal dagen gebruik (opnieuw opstarten loste het op). Na een update vorige week ofzo is dat helemaal verdwenen. Enige waar je even rekening mee moet houden is dat het USB C is dus je hebt wat extra kabeltjes nodig. Aan de andere kant is de batterij zo ok dat je het met goed opletten zo 36 uur vol houdt als je een keer je oplader op kantoor hebt laten liggenquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:16 schreef Horsemen het volgende:
Ik ben toe aan een nieuwe telefoon. Momenteel heb ik een windows phone maar wil bij gebrek aan sommige apps, over naar Android. Ik denk zelf aan de LG nexus 5X. Kunnen jullie mij adviseren of dit een goede koop is?
Bedankt!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:08 schreef Karstman het volgende:
32gb is voor mij zat. Maar ik sla ook geen enorme hoeveelheden film en muziek op mijn telefoon op en speel geen Need for Speed ofzo.
Qua accu, vervangen zou een dure kunnen zijn inderdaad geen idee, met de Nexus 5 nooit de neiging toe gehad.
Root browser.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Weet iemand nog een goeie file Explorer? Heb ES er vanaf gegooid. Man man man wat een bloatware is dat ineens geworden, en het wordt met iedere update erger.
https://play.google.com/s(...)lestad.cabinet&hl=nlquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Weet iemand nog een goeie file Explorer? Heb ES er vanaf gegooid. Man man man wat een bloatware is dat ineens geworden, en het wordt met iedere update erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |