abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158561684
Skiing Yeti Mountain vindt verslavend. Kom nu al een week niet verder bij een level, maar het blijft leuk.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 4 januari 2016 @ 17:06:40 #127
446231 MillsStork
hallon de ballon
pi_158821391
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 17:57 schreef Vanyel het volgende:
Pff. Eergisteren mijn moto x play geroot en cm erop gezet.
Vanavond geeft battery widget ern ontladingspercentage van 13 min per %. Vorige week was dat nog 24. Niet helemaal een effect waarop ik hoopte.
Hm, ik ben nog op stock, ik wacht wel op MM. Ik wacht deze maand nog.
  zondag 10 januari 2016 @ 19:23:29 #128
99295 perezoso
blankjoekel
pi_158991863
Ik zoek een app die bij het verliezen van de/een wifi connectie adaptive brightness aanzet.
Bestaat dat?

Of een paar keer schudden met de telefoon, iets makkelijks.
  zondag 10 januari 2016 @ 21:00:07 #129
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_158994909
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:23 schreef perezoso het volgende:
Ik zoek een app die bij het verliezen van de/een wifi connectie adaptive brightness aanzet.
Bestaat dat?

Of een paar keer schudden met de telefoon, iets makkelijks.
Hier staan een paar opties;
http://fieldguide.gizmodo(...)where-you-1597903597
Zelf geen ervaring met deze apps maar die zouden moeten kunnen doen wat jij wilt ;).
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  zondag 10 januari 2016 @ 22:24:41 #130
99295 perezoso
blankjoekel
pi_158998297
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:00 schreef embedguy het volgende:

[..]

Hier staan een paar opties;
http://fieldguide.gizmodo(...)where-you-1597903597
Zelf geen ervaring met deze apps maar die zouden moeten kunnen doen wat jij wilt ;).
Ik heb al vaker wat over tasker gelezen, maar zocht eigen een zo simpel mogelijk programmatje wat zo goed als geen rechten nodig heeft. Heb tasker net gedownload, toch maar eens proberen bij gebrek aan iets anders.
  woensdag 13 januari 2016 @ 18:59:03 #131
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_159075275
De helft van de mappen op mijn toestel zijn leeg, en ik vind dit echt irritant. Als ik ze dan weggooi, staan ze er een dag later weer :')

Mappen genaamd: beam, documents, Fonts, Music, Ringtones, enz

Kan ik deze op een of andere manier verbergen, of gewoon zorgen dat ze niet meer aangemaakt worden?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 13 januari 2016 @ 19:38:22 #132
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_159077047
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 18:59 schreef Parafernalia het volgende:
De helft van de mappen op mijn toestel zijn leeg, en ik vind dit echt irritant. Als ik ze dan weggooi, staan ze er een dag later weer :')

Mappen genaamd: beam, documents, Fonts, Music, Ringtones, enz

Kan ik deze op een of andere manier verbergen, of gewoon zorgen dat ze niet meer aangemaakt worden?
Ik vond de 'root' van m'n persoonlijke gedeelte ook altijd zo irritant. Vooral Facebook weet altijd van die achterlijk vernoemde mappen overal tussendoor te gooien ipv netjes onder Android > obb ofzo. Die mappen komen automatisch terug na het verwijderen ja. Die kan je niet blijvend verwijderen.

Uiteindelijk heb je twee keuzes: je kiest een file explorer app waarmee je kan kiezen om mappen te verbergen. Of je kan doen wat ik doe: een file explorer gebruiken die een home screen heeft met alleen de mappen die jij zelf wil erin.

Ik heb FX File Explorer waarmee ik de home screen ervan ervoor gekozen heb om alleen Documents, Download en Music te tonen, en Dropbox en een gedeelde map die op mijn laptop zit. Van die laatste twee is de functionaliteit gewoon ingebouwd, je browset via de interface van FX Explorer door je Dropbox of je laptopmap :)

Onder deze mappen heb ik een linkje naar alles wat er op de SD kaart staat. (zie plaatjes hieronder)

De achtergrond is trouwens transparant, waardoor je dus de achtergrond van je telefoon zelf ziet. Maar als je wil kan je gewoon wit nemen. De kleuren en grootte van de map kan je ook aanpassen, of de manier hoe ze getoond worden (bijv. lijstje met alles onder elkaar).

En wat ook handig is een split screen. Ik ging voor deze screenshots dus in het onderste scherm naar DCIM/screenshots om de plaatjes te selecteren en kopieren en in het bovenste scherm plakte ik ze dan in m'n laptop map zodat ik ze nog ff snel op de laptop kon verkleinen en dan op imgur gooien :)
When all else fails, you always have delusion.
pi_159077962
De windows phone van mijn vriendin is gevallen dus moet ze een andere. Nu wil ze geen windows phone meer wegens gebrek aan apps. Dus wordt het android. Maar wil ze geen hele dure.
Iemand tip voor een android met een toestelprijs van rond de 200 euro?
pi_159080032
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:58 schreef Stansfield het volgende:
De windows phone van mijn vriendin is gevallen dus moet ze een andere. Nu wil ze geen windows phone meer wegens gebrek aan apps. Dus wordt het android. Maar wil ze geen hele dure.
Iemand tip voor een android met een toestelprijs van rond de 200 euro?
Moto G (2015?) Zou ik wel voor de 16Gb versie gaan voor zo rond de 220 euro.
pi_159080719
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:45 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Moto G (2015?) Zou ik wel voor de 16Gb versie gaan voor zo rond de 220 euro.
Deze?

http://www.pdashop.nl/pro(...)n-3-16-gb-zwart.html

En de onplus X? Welke is het meeste waar voor je geld en tegelijkertijd het gemakkelijkste in gebruik?
  woensdag 13 januari 2016 @ 23:59:48 #136
446231 MillsStork
hallon de ballon
pi_159088384
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:59 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Deze?

En de onplus X? Welke is het meeste waar voor je geld en tegelijkertijd het gemakkelijkste in gebruik?
In principe Is de oneplus X het meeste voor je geld, maar 4g conneciviteit weet ik niet in Nederland daarmee. Klantenservice Is wel bagger want ze zitten alleen in China.

In batterij zou de Moto g wel winnen denk ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door MillsStork op 14-01-2016 00:12:56 ]
pi_159092515
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:59 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Deze?

Ik zou inderdaad voor die telefoon gaan! ^O^
Uitvinder van de biersmiley.
pi_159154795
Tegenwoordig gebruik ik TWP in plaats van CWM. Betere ondersteuning voor versleutelde partities was de reden.
pi_159288679
Is dat bij iedereen dat Buienalarm niet meer werkt na de update van 19 januari?
Ik heb de vorige versie maar weer teruggezet.

Wel positief dat je eindelijk de ads kunt afkopen, die vertraagden de boel nogal.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_159295993
Ik ben toe aan een nieuwe telefoon. Momenteel heb ik een windows phone maar wil bij gebrek aan sommige apps, over naar Android. Ik denk zelf aan de LG nexus 5X. Kunnen jullie mij adviseren of dit een goede koop is?
pi_159299818
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:16 schreef Horsemen het volgende:
Ik ben toe aan een nieuwe telefoon. Momenteel heb ik een windows phone maar wil bij gebrek aan sommige apps, over naar Android. Ik denk zelf aan de LG nexus 5X. Kunnen jullie mij adviseren of dit een goede koop is?
Ja dat is een goede koop. Goede specs en een pure Android ervaring.
pi_159300254
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:16 schreef Horsemen het volgende:
Heb hem sinds een aantal weken (32gb versie) en ben erg tevreden. Had in het begin iets last van dat hij traag werd na een aantal dagen gebruik (opnieuw opstarten loste het op). Na een update vorige week ofzo is dat helemaal verdwenen. Enige waar je even rekening mee moet houden is dat het USB C is dus je hebt wat extra kabeltjes nodig. Aan de andere kant is de batterij zo ok dat je het met goed opletten zo 36 uur vol houdt als je een keer je oplader op kantoor hebt laten liggen O-)

Je moet wel even zoeken naar een goeie deal want hij was bij de release wat aan de dure kant. Mijn alternatief zou de Motorola Moto X style zijn geweest.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_159300353
Bedankt voor jullie reactie en tips! Is die 32gb eigenlijk wel voldoende vroeg ik mij nog af? Jammer dat hij er niet in 64gb is en dat hij een vaste accu heeft. Is dat nog prijzig als je op termijn een accu moet laten vervangen?
pi_159301539
32gb is voor mij zat. Maar ik sla ook geen enorme hoeveelheden film en muziek op mijn telefoon op en speel geen Need for Speed ofzo.
Qua accu, vervangen zou een dure kunnen zijn inderdaad geen idee, met de Nexus 5 nooit de neiging toe gehad.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_159326234
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:08 schreef Karstman het volgende:
32gb is voor mij zat. Maar ik sla ook geen enorme hoeveelheden film en muziek op mijn telefoon op en speel geen Need for Speed ofzo.
Qua accu, vervangen zou een dure kunnen zijn inderdaad geen idee, met de Nexus 5 nooit de neiging toe gehad.
Bedankt!
pi_159505503
Weet iemand nog een goeie file Explorer? Heb ES er vanaf gegooid. Man man man wat een bloatware is dat ineens geworden, en het wordt met iedere update erger.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 23:51:55 #148
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_159507925
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 22:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Weet iemand nog een goeie file Explorer? Heb ES er vanaf gegooid. Man man man wat een bloatware is dat ineens geworden, en het wordt met iedere update erger.
Root browser.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_159510942
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 22:32 schreef KomtTijd... het volgende:
https://play.google.com/s(...)lestad.cabinet&hl=nl
pi_159526716
Vandaag de stap gezet en de nexus 5X 32gb besteld bij de media markt voor ¤370,-. Ik denk wel een nette prijs voor dit moment. Wel een levertijd van ongeveer 8 dagen dus nog even geduld. Ben benieuwd of het mij gaat bevallen na jaren van Windows Phone's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')