abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 9 april 2003 @ 12:08:23 #201
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_9674312
quote:
Op woensdag 9 april 2003 12:01 schreef Jorn-C het volgende:
Bij mij bleef een x een meisje voor het eerst slapen, en toen hadden we dus flink liggen sexen in bed.
De ochtend erna zit komen we beneden heel famillie zit al te ontbijten, dus wij gaan er gezellig bij zitten.
Zegt me broer tegen die meid: Zo jij kan hard schreeuwen ik dacht dat je vermoord werd.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_9676507
Ik zal er eentje ook maar vertellen.

Het gaat niet over myzelf maar over iemand anders(ik was erbij).

Ik was bij een vriend thuis een scooter uittesten, we liepen naar zijn kamer langs de kamer van zijn ouders en zus.

Maar toen gebeurde het ik hoorde rare geluiden uit zijn zus de kamer gekomen :S.(Ze lag der eigen dus te vingeren?!?!)

Ltr die avond ben ik weer langs geweest Ze zei tegen me vertel het aan iemand anders en ik maak je af

[Dit bericht is gewijzigd door darkbahamutclan op 09-04-2003 15:53]

  woensdag 9 april 2003 @ 13:55:55 #203
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9676583
Niet echt een geslachtsdeelbloeper maar toch.

Op de middelbare school was het in de 4e/5e nogal mode om overal in het openbaar te 'moonen' (reet laten zien). Iedereen zag hier altijd de lol wel van, leraren niet zo.

Zaten we een keer in de middagpauze te eten in de kantine, komt P. buiten voorbij gelopen (dat was echt de oppermooner, die deed het zelfs in de klas als de leraar met zijn rug naar de klas stond). Wij zaten dus aan het raam. Hij dreigde zijn reet tegen het raam te planten, wij hem natuurlijk aanmoedigen, de concierge die aan onze tafel stond te ouwehoeren net zo hard.

Hij twijfelde nog even, maar hup broek omlaag en stond ie daar met zijn reet voor het raam. Dat duurde 2 seconden denk ik, toen leunde hij met zijn reet tegen hem raam.... FLIKKERT DIE RUIT ERUIT Dat waren dus ruiten van 1 bij 1 meter, zo al dat glas over tafel, HEEL die kantine in een deuk (300 pubers), concierge inclusief. Gelukkig voor hem had hij geen splinters in z'n ass maar o o o wat hebben we toen gelachen.

Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  woensdag 9 april 2003 @ 13:57:20 #204
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9676613
Hmm geweldig topic! Ik heb nog wel een verhaal over de broer van een vroegere vriendin van me..

Broer zat met een stel vrienden wat te bluffen op zn slaapkamertje, ze deden een soort van seksspelletje op de pc. Aangezien er een aantal wat opgewonden en heel melig waren stelde iemand voor om zich voor het beeldscherm af te rukken. Nou.. dat vonden ze wel een leuk idee dusss eerst de 3 vrienden gingen een voor een achter de pc zitten.. Kwamen heel erg melig terug.. toen ging die broer.. en die kwam heel triomfantelijk terug. Op het beeldscherm hing dus een kwakje.. *humzz* de 4 jongens liepen weer naar binnen toe, 3 van de 4 keken verbijsterd naar het beeldscherm en toen naar de broer..! Bleek dus dat die vrienden het als geintje hadden uitgehaald.. en dat die broer als enige het ook echt uitvoerde..

Ik heb in ieder geval wel gelachen, want ik zat met zijn zusje op haar kamer muziek te luisteren..

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  woensdag 9 april 2003 @ 14:02:30 #205
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9676718
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 10:59 schreef daNpy het volgende:

[..]

Godsamme, das hardstikke leip man!
Haal die tampon er gewoon uit en doe eventueel een condoom om ofzo, handdoekkie eronder en klaar. Wat vlekken erop die er wel weer uit gewassen worden


Precies!
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_9677232
quote:
Op woensdag 9 april 2003 13:51 schreef darkbahamutclan het volgende:
Ik zal er eentje ook maar vertellen.

Het gaat niet over myzelf maar over iemand anders(ik was erbij).

Ik was bij een vriend thuis scooter uittesten, we liepen naar zijn kamer langs de kamer van zijn ouders en zus.

Maar toen gebeurde het ik hoorde rare geluiden uit zijn zus de kamer gekomen :S.(Ze lag der eigen dus te vingeren?!?!)

Ltr die avond ben ik weer langs geweest en der ermee geconfrenteerd
Kreeg alleen tehoren vertel die aan iemand anders en ik maak je af


whehe das een goeie
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_9715067
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:52 schreef RemCow het volgende:

[..]

ouders


ja idd.. soms zijn ouders net een stelletje botte boeren...
Vrouwen zijn net als wizzards, ze doen het wel..... maar niet wat je wil.
pi_9715767
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:57 schreef Capaja het volgende:
mijn neef (ambulancebroeder) heeft wel eens een koppel die het "op zijn hondjes" deden op moeten halen ....................
manlief was verkrampt geraakt en kon zich niet meer bewegen
zijn spieren zaten muurvast
ze hadden hem natuurlijk wel IN huis met spierontspannende injecties kunnen helpen
maar dat hebben ze dus niet gedaan
op de brancard ermee
hehehehe vrij bijdehand.. gewoon voor de eigen lol niet meteen helpen maar lekker vervoeren
Vrouwen zijn net als wizzards, ze doen het wel..... maar niet wat je wil.
  vrijdag 11 april 2003 @ 12:05:54 #209
51482 Diggler
dig it !?
pi_9716163
wat een lol in dit topic

dan iets wat ik zelf heb meegemaakt:
ik loop elke week hard in het bos met een 20-tal mensen. Dus wij weer op een mooie zomeravond het bos in, komen we langs zo'n pic-nic tafel ergens op een mooi plekje waar er dus 2 serieus bezig waren.
Dus wij in een lange rij erlangs en allemaal hallo hallo hallo hallo ... achter elkaar! allemaal met een stalen gezicht. Die twee schaamden zich helemaal dood!

Ik ontken alles...
  vrijdag 11 april 2003 @ 13:17:34 #210
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_9717433
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 12:05 schreef Diggler het volgende:
wat een lol in dit topic

dan iets wat ik zelf heb meegemaakt:
ik loop elke week hard in het bos met een 20-tal mensen. Dus wij weer op een mooie zomeravond het bos in, komen we langs zo'n pic-nic tafel ergens op een mooi plekje waar er dus 2 serieus bezig waren.
Dus wij in een lange rij erlangs en allemaal hallo hallo hallo hallo ... achter elkaar! allemaal met een stalen gezicht. Die twee schaamden zich helemaal dood!


Droog, zo droog!
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_9718614
quote:
Op woensdag 9 april 2003 13:57 schreef BlackOrchid het volgende:
uitgehaald.. en dat die broer als enige het ook echt uitvoerde..

Ik heb in ieder geval wel gelachen, want ik zat met zijn zusje op haar kamer muziek te luisteren..


haha
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_9723140
stond gisteren les te geven in het zwembad, en er was een nieuwe jongen, ongeveer mijn leeftijd, die ik een bevrijdingsgreep (reddingszwemmen uit moest leggen)... doodnormaal voor mij..

dus, ik doe het bij hem voor, hij hij de enkelvoudige polsgreep moet doen... tsja, dan moet je die gast aanraken..

Draait hij zich even later om... stijve.. wist echt NIET waar ik moest kijken..

en die jongen.. nee sorry, maar

zn groepsgenootje zag het ook, en die keek met veelbetekenende blik naar mij...

je moet je gevleid voelen... of niet...

Doei.
pi_9730692
"Ken iemand" die door zijn onervaren inmiddels ex-vriendin gepijpt werd. Zij wilde hem voor de eerste keer "all the way" pijpen. Vlak voor hij klaarkomt tilt hij zijn heupen nets iets te hooog van het bed, waardoor hij iets te diep in haar mond komt. Zij moet lichtjes kokken, maar gaat moedig door en probeert alles wat de verkeerde kant opgaat weer door te slikken. Op een gegeven moment staan haar wangen BOL omdat ze het niet bij kan slikken en proest een gedeelte op zijn onderbuik.

Het gevoel dat je vriendin heftig slikkend en met een mond vol warme stukjes, je aan het pijpen is terwijl je onderbuik nat en warm wordt, terwijl je bijna komt is werkelijk onbeschrijvelijk "naar ik heb gehoord"
Mits je er niet bij nadenkt en niet naar beneden kijkt natuurlijk.

  zaterdag 12 april 2003 @ 14:03:39 #214
15906 henkyfox
Wel haren, geen streken
pi_9735127
quote:
Op woensdag 9 april 2003 13:55 schreef Kamphuys het volgende:
Niet echt een geslachtsdeelbloeper maar toch.

Op de middelbare school was het in de 4e/5e nogal mode om overal in het openbaar te 'moonen' (reet laten zien). Iedereen zag hier altijd de lol wel van, leraren niet zo.

Zaten we een keer in de middagpauze te eten in de kantine, komt P. buiten voorbij gelopen (dat was echt de oppermooner, die deed het zelfs in de klas als de leraar met zijn rug naar de klas stond). Wij zaten dus aan het raam. Hij dreigde zijn reet tegen het raam te planten, wij hem natuurlijk aanmoedigen, de concierge die aan onze tafel stond te ouwehoeren net zo hard.

Hij twijfelde nog even, maar hup broek omlaag en stond ie daar met zijn reet voor het raam. Dat duurde 2 seconden denk ik, toen leunde hij met zijn reet tegen hem raam.... FLIKKERT DIE RUIT ERUIT Dat waren dus ruiten van 1 bij 1 meter, zo al dat glas over tafel, HEEL die kantine in een deuk (300 pubers), concierge inclusief. Gelukkig voor hem had hij geen splinters in z'n ass maar o o o wat hebben we toen gelachen.


Als ik het goed heb, heb ik ook op die school gezeten. Zo popi was moonen nou toch ook weer niet man. School staat in zuidwest brabant toch, Roosendaal op pcies te zijn
Uitstellen naar morgen, is vandaag geen zorgen
pi_9735887
Een vriend van me had een keer het volgende verhaal.

Hij had zijn vriendin geneukt tot ze begon te bloeden.

Toen kwam ik er met de opmerking over heen "Ja dat had ik ook, maar dat was meer omdat ze het niet wou"

pi_9737451
quote:
Op woensdag 9 april 2003 12:01 schreef Jorn-C het volgende:
Bij mij bleef een x een meisje voor het eerst slapen, en toen hadden we dus flink liggen sexen in bed.
De ochtend erna zit komen we beneden heel famillie zit al te ontbijten, dus wij gaan er gezellig bij zitten.
Zegt me broer tegen die meid: Zo jij kan hard schreeuwen ik dacht dat je vermoord werd.
hahaha
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  zaterdag 12 april 2003 @ 17:48:59 #217
19105 Noayla_
Love me tender
pi_9737585
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 17:56 schreef Faithy het volgende:

Draait hij zich even later om... stijve.. wist echt NIET waar ik moest kijken..

en die jongen.. nee sorry, maar
je moet je gevleid voelen... of niet...


[off-topic]
Even ter info: het feit dat hij een erectie kreeg hoeft zéker niet te betekenen dat hij op je geilt.
Het mannelijk geslachtsdeel wordt om de haverklap stijf, op de meest ongelegen momenten; ook als er nauwelijks aanleiding voor is..
[/off-topic]
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  zaterdag 12 april 2003 @ 17:58:53 #218
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_9737715
quote:
Op woensdag 27 november 2002 16:31 schreef Raintjuh het volgende:
lig je net even lekker met je hoofd tussen de benen van je vriendin...komt je zus de kamer binnenstormen

en we moesten daarna nog anderhalf uur in de auto met zijn drieen ...hele vreemde rit met heele lange stiltes....

maar ze klopt nu wel in ieder geval


Zelfde meegemaakt met mijn zwager. Haal 's ochtends mijn vriendin op, maak haar op een bijzondere manier wakker en net als ik klaarkom, broek nog op de enkels, komt mijn zwager de kamer oplopen
Shaven..... not furred
pi_9738114
schieten me nog twee blunders te binnen.

was net ff met vriendin naar buiten geweest om van wat overtollige eiwitten af te komen komen we op terugweg vriend met zijn vriendin tegen. nou wij ff wachten peukje roken komt die gast half uur later terug. gaat hij voor ons lopen zie ik een paar grote vlekken achter op zijn broek. bleek dus dat hij op de exact dezelfde plek had gelegen waar ik 5 minuten aarder had liggen spuiten.

ook een keer (wel vaker gebeurd) slapen bij vriendin. eerst lekker wezen stappen dus tot uur of 4 snachts. lekker aangeschoten of in de olie en bloedje geil. aangezien ik het bij mij ontzettend lang duurt voordat ik klaarkom (als ik alcohol op heb) waren we goed 3 uur bezig. en het bed kraakt en stond tegen de muur. we hadden dus de hele familie wakker gemaakt en uit slaap gehouden, en dat kreeg ik de volgende dag ook te horen

pi_9739209
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 18:26 schreef armageddon1981 het volgende:

was net ff met vriendin naar buiten geweest om van wat overtollige eiwitten af te komen komen we op terugweg vriend met zijn vriendin tegen. nou wij ff wachten peukje roken komt die gast half uur later terug. gaat hij voor ons lopen zie ik een paar grote vlekken achter op zijn broek. bleek dus dat hij op de exact dezelfde plek had gelegen waar ik 5 minuten aarder had liggen spuiten.


whehehehehe
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_9739559
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 19:21 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:
Okee, okee, dan kan ik ook niet achterblijven, alleen maar lezen en niks posten, dat gaat natuurlijk niet:
Een vriendin van me had nogal last van vaginale schimmels (bah ), en had via via gehoord dat het erg goed was om eea in te smeren met yoghurt.
Zij een schaaltje met yoghurt ingeschonken, lekker gesmeerd, en 't restantje yoghurt in de koelkast gezet voor de volgende dag.
De volgende dag in de keuken: schaaltje weg. Zij de kamer in: "waar is 't schaaltje yoghurt uit de koelkast?" Had haar pa het opgegeten, mét de lepel waar zij mee had zitten smeren.....
Whahaha getsiederrie
Ik heb nog wel een ander verhaaltje (heeft niks met geslachtsdelen te maken maar is wel smerig):

Ik had een paar jaar geleden weer es een bloedneus en liet de boel boven een beker lopen, en vulde t met water (weet alleen niet meer waarom) en liet t op t aanrecht staan (stom dus).
Komt paar uur later papa boos aanrennen dat ie dacht dat er limonade op het aanrecht stond en al een flinke slok had genomen tot ie bedacht dat t bloed was!

  † In Memoriam † zaterdag 12 april 2003 @ 19:54:57 #222
47213 ArmaniMania
pi_9739571
Welk deel ?
  zaterdag 12 april 2003 @ 20:02:09 #223
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9739729
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 19:54 schreef ArmaniMania het volgende:
Welk deel ?
bordeel
12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
  zaterdag 12 april 2003 @ 20:10:19 #224
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_9739866
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 19:54 schreef ArmaniMania het volgende:
Welk deel ?
Deel vijf in romeinse telling.
Waar heb jij op school gezeten
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 13 april 2003 @ 12:29:23 #225
34138 Goya
sjemmie!
pi_9748043
Mijn vader had een verhaal over zijn co-schappen:

Hij werkte op de eerste hulp kwam er zo'n studentikoze kerel binnen rollen met z'n vrienden. Bleek dattie het slachtoffer was geworden van een dispuutsontgroening. Als taak moest ie een bierflesje in z'n reet duwen, hij was alleen vergeten de kroonkurk eraf te halen die vervolgens als een paar weerhaken klem gaan zitten . Moest operatief verwijderd worden

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')