Die Armanda stond me al tegen vanaf het moment dat ik haar intro filmpje zagquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja na het zien van het dat filmpje heb ik ook zoiets van, ben bang dat ze flink gaat doordrammen, of gaat ze zonder weinig te zeggen sjago wezen omdat ze vlees eten, eitje bij het ontbijtje,, glaasje melk....
Als ze echt zo zou zijn, zou bij mij andersom werken, dan ga ik het juist extra veel eten![]()
En ik vind die Renske helemaal niet zo verkeerd ook overkomen.
Maar heb ik maar kort wat dingetjes gezien hé
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Het ons kent ons verhaaltje lijkt het weer.....
Denk het ook, misschien dat iemand eens een lijstje moet gaan maken van codewoordjesquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en er zijn heul veul codewoordjes
mee eensquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zeg genoeg geweest stekker eruit
Gaat t verder goedquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het gaat vast weer drama worden....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Renske gaat niks toevoegen Danique, meer van hetzelfde.Wassen, poetsen en zich onder laten sneeuwen door de andere bitches.
Elke week, elke dag, 3x per dag en tussendoor ook nog op je gelet worden wat je eet en daar comment op krijgen want die fucking diertjesquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja na het zien van het dat filmpje heb ik ook zoiets van, ben bang dat ze flink gaat doordrammen, of gaat ze zonder weinig te zeggen sjago wezen omdat ze vlees eten, eitje bij het ontbijtje,, glaasje melk....
Als ze echt zo zou zijn, zou bij mij andersom werken, dan ga ik het juist extra veel eten![]()
En ik vind die Renske helemaal niet zo verkeerd ook overkomen.
Maar heb ik maar kort wat dingetjes gezien hé
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
had de filmpjes niet eens gekeken, doe ik al een aardig tijdje niet meer, ook niet stemmen omdat ik wat ze steeds uitzoeken , meer zoiets heb van nahhhhhhhhquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die Armanda stond me al tegen vanaf het moment dat ik haar intro filmpje zag
OT Bas, Cees zaten met Armanda te praten tot Rowena er bij kwam zitten, die neemt het gesprek over
Echtquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]maar ik blijf het nog wel een tijd volgen
Jij trekt er jouw stekker echt niet uitquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Gaat t verder goedmaar je hebt gelijk
sorry,maar wie is Jody Pijper?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Het ons kent ons verhaaltje lijkt het weer.....
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Jody Pijper is een bekende (achtergrond)zangeres in Nederlandquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
aha misschien heeft ze en moeilijk kindheid
Mijn eigen niet neequote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij trekt er jouw stekker echt niet uit![]()
ze heeft zelfs choclade mee zonder melk erin verwerktquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:57 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Elke week, elke dag, 3x per dag en tussendoor ook nog op je gelet worden wat je eet en daar comment op krijgen want die fucking diertjes
Ze hebben nog 3 dagen om dat zure kreng eruit te schoppen
Renske ookquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
Rolf zegt nog maar eens dat hij gaat zingen in Utopia.
ja ze praat heel netjes, ze heeft een goede stem voor inspreken en radioquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:59 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik kan die Renske niet meer horen.
heel vroeger,in de jaren 80 denk ikquote:
Ik heb ze braaf horen knarsen en braaf leugenachtig lekker horen roepen..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ze heeft zelfs choclade mee zonder melk erin verwerkt
Dan toch liever iemand die daar de boel eens overhoop schopt? En Armanda zal best wel meevallen in het gebruik.Gaby liet haar geloof ook al heel snel los he?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Het gaat vast weer drama worden....denk ook dat zij behoorlijk zachtaardig is ja
O ik kijk altijd wel ff, meestal lees ik wat er bij het profiel staatquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
had de filmpjes niet eens gekeken, doe ik al een aardig tijdje niet meer, ook niet stemmen omdat ik wat ze steeds uitzoeken , meer zoiets heb van nahhhhhhhh
ik bedoel renske om dat het haar pleegmoeder isquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:58 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Jody Pijper is een bekende (achtergrond)zangeres in Nederland
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voor vanavond trek ik er de stekker uit,
Zie jullie allemaal graag weer terug binnenkort![]()
![]()
Ciao e buona notte![]()
![]()
Ciao e buona notte![]()
ben benieuwd hoe vaak ze los zal gaan met alles daar.....denk dat ze snel gillend gek gaan wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:01 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik heb ze braaf horen knarsen en braaf leugenachtig lekker horen roepen..![]()
3 dagen..
Dat is een bekende achtergrond zangeres, die is echt goed hoorquote:
die zit binnen een week aan de frikadel van Mark te knagenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dan toch liever iemand die daar de boel eens overhoop schopt? En Armanda zal best wel meevallen in het gebruik.Gaby liet haar geloof ook al heel snel los he?
Kwil gewoon een 2de huub erin hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dan toch liever iemand die daar de boel eens overhoop schopt? En Armanda zal best wel meevallen in het gebruik.Gaby liet haar geloof ook al heel snel los he?
Welke frikandel..van mora of...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:03 schreef lonneberga het volgende:
[..]
die zit binnen een week aan de frikadel van Mark te knagen
![]()
Ciao e buona notte![]()
ah wat zeg je dat mooiquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Ciao e buona notte![]()
Owjeee.....als ze haar nu al zo veel in beeld nemen.....of misschien morgen Renske veel in beeld?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik kijk altijd wel ff, meestal lees ik wat er bij het profiel staat
Stemmen heb ik deze ronde ook niet gedaan vond het alle drie niets
Maar zou ik nu moeten kiezen tussen deze twee zou ik voor ...................geen idee Renske bijna nog niet gezien. Armanda is steeds in beeld als ik de stream aanslinger![]()
![]()
ik heb gegoogeld ik ken haar niet en de muziek ook nietquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een bekende achtergrond zangeres, die is echt goed hoor
Geen idee, voor nu heb ik genoeg gezien, ga boven nog ff tv kijken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owjeee.....als ze haar nu al zo veel in beeld nemen.....of misschien morgen Renske veel in beeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |