Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
http://amadomusic.nl/
Deze misschien?
Ja, die jongen zag ik in haar filmpje.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze misschien?
Dat is hem, ik heb dat filmpje gezienquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze misschien?
Moet haast welquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze misschien?
Hai Mootie.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Een cap maken terwijl ze net knippert, beetje makkelijk.
Veronique was er denk ingekomen als vervangster van Naomi, dat is nu niet nodig want Naomi kreeg geen stemmen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
YES geen veronique. Oh Mijn dag is goed![]()
![]()
Ohhhh dat zou geweldig zijn .....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef sjampoeh het volgende:
Ik wil dat ivan een andere vrouw leuker gaat vinden dan waaif
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze misschien?
ow en dat zou je van je eigen man ook leuk vinden dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef sjampoeh het volgende:
welnee komt waaif in gevaarquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ivan houd wel van inteligentie, dus die zal wel voor amanda gaan
Ritueel slachten..?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ivan houd wel van inteligentie, dus die zal wel voor amanda gaan
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow en dat zou je van je eigen man ook leuk vinden dan?
Zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Veronique was er denk ingekomen als vervangster van Naomi, dat is nu niet nodig want Naomi kreeg geen stemmen.
Vind ik ook. Vooral het gehoor, we moeten toch luisteren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:58 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Armanda doet me wel wat aan Nico denken. Vind haar wel leuk. Beetje beschaafd,en ook nog prettig voor het oog en het gehoor
de regie weet heus wel wie er stemmen gaat krijgenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Veronique was er denk ingekomen als vervangster van Naomi, dat is nu niet nodig want Naomi kreeg geen stemmen.
Ja!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef sjampoeh het volgende:
Zooo, dat is een kunst op zich.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hai Mootie.![]()
Ik wacht altijd tot iemand knippert om een cap te maken.
Ja anders is het wel zo makkelijk om zomaar een foto te maken. Dan ziet alles hetzelfde eruit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hai Mootie.![]()
Ik wacht altijd tot iemand knippert om een cap te maken.
Meh, dat vind ik sneu. Dat levert geen leuke beelden op, gebroken harten en verdriet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef sjampoeh het volgende:
Ja en dan word er gezeg dat het makkelijk is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zooo, dat is een kunst op zich.Beste timing.
Dat waaif maar eens van haar troon flikkertquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, dat vind ik sneu. Dat levert geen leuke beelden op, gebroken harten en verdriet.
Dat kan ook op andere manieren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat waaif maar eens van haar troon flikkert
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:02 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja anders is het wel zo makkelijk om zomaar een foto te maken. Dan ziet alles hetzelfde eruit.
Dat is heel precies werk hoor, precies op de juiste seconde klikken
Nee geen verdriet, we willen een boos Waaif die vals wordt en die dan gekke dingen gaat doenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
En heel rap en hard ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat is er nou zo geweldig aan verdriet en pijn?quote:
Wie heeft het over pijn en verdriet , wat een enge gedachte heb jij gelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er nou zo geweldig aan verdriet en pijn?
En Armands lijkt me niet het type home wrecker.
Rivaliteit. Altijd goed.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik heb het gevoel dat de vrouwelijke inwoners de meiden niet mogen.
Niks mis met moeder zijn, maar dit tot-in-haar-vezels geoefende moeke-gedoe vind ik altijd heel eng en afschrikwekkend. Er zijn veel van die vrouwenquote:
Het zijn wel grappige tegenpolenquote:
Nicole zei het gisteren al, dat ze de vrouwen gaan negeren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik heb het gevoel dat de vrouwelijke inwoners de meiden niet mogen.
kloptquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Ongecastreerd varkens vlees is zo smerig en stinken
idd daar zijn ze op tegenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Armanda ook geen voorstander is van halal slachten.
Benieuwd wat zij daar onder verstaat behalve kokenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niks mis met moeder zijn, maar dit tot-in-haar-vezels geoefende moeke-gedoe vind ik altijd heel eng en afschrikwekkend. Er zijn veel van die vrouwen
Het begon toch over dat Ivan een andere vrouw leuker zou gaan vinden dan Nicole?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:05 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Wie heeft het over pijn en verdriet , wat een enge gedachte heb jij gelijk.
Dan spoor je toch ook niet.Dat Waaif heeft ook een keer een lesje nodig.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nicole zei het gisteren al, dat ze de vrouwen gaan negeren.
Zeker weten...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef beequeen het volgende:
Vind je het echt een gekke gedachtengang? Jullie lijkt het enig als Ivan voor een ander zal vallen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:05 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ben bijna zeker dat het pijn en verdriet gaat geven en wel bij beide.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:05 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Lekker volwassenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
waarom dan? zij is toch ook binnen gekomen , toen was ze maar wat blij met aandacht voor haarquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is een soap he ..niets is wat t lijktquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind je het echt een gekke gedachtengang? Jullie lijkt het enig als Ivan voor een ander zal vallen.
Dat resulteert in pijn en verdriet voor Nicole, hoe je het ook wendt en keert.
Dat vind ik persoonlijk best raar.
Iedereen gevraagd en ook ongevraagd omgeven met verstikkende moederlijke zorg..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Benieuwd wat zij daar onder verstaat behalve koken
Goeie , goeiequote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef beequeen het volgende:
je moet er niet te diep over na te denkenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het begon toch over dat Ivan een andere vrouw leuker zou gaan vinden dan Nicole?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Ongecastreerd varkens vlees is zo smerig en stinken
Kinderachtig zeg pfff.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
ah jij beschouwt het als kartonnen poppetjes waar je mee kan spelen? Ik kijk naar mensen van vlees en bloed.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:09 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
je moet er niet te diep over na te denken
we worden verneukt waar we bij staan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah jij beschouwt het als kartonnen poppetjes waar je mee kan spelen? Ik kijk naar mensen van vlees en bloed.
Eensch.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:11 schreef mootie het volgende:
Armanda lijkt me wel een verfrissende toevoeging.
Die 40-jarige moeke hangt me nu al de keel uit.
Ik weet nu al dat ik me aan de lijzige stem en evangelisatie van Armanda ga ergeren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:11 schreef mootie het volgende:
Armanda lijkt me wel een verfrissende toevoeging.
Die 40-jarige moeke hangt me nu al de keel uit.
Dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het begon toch over dat Ivan een andere vrouw leuker zou gaan vinden dan Nicole?
Oh zeker wordt er van alles gescript. Maar stelletjes...Ivan en Nicole zijn gek op elkaar, dat zie je zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
we worden verneukt waar we bij staan.
Inderdaad erg sneu.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kinderachtig zeg pfff.
Bang voor concurentie.
het gebeurt toch niet bedoel ik dan hoef je je er toch niet druk om te maken,quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah jij beschouwt het als kartonnen poppetjes waar je mee kan spelen? Ik kijk naar mensen van vlees en bloed.
ja de vrouwen geven zo hun lichaam aan een man omdat ze dat doen voor tvquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
we worden verneukt waar we bij staan.
Bolle ogen ook, die kan alle kanten opkijken zonder haar hoofd te hoeven draaien.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:12 schreef Scherzo het volgende:
Alle vrouwen zijn rivalen voor Nicole...
Ze heeft altijd al afstand gehouden in die situaties...
Kat uit de boom kijken...
Vandaar die grote ogen...
Ik zie dat nooit. Ze vallen op elkaars uiterlijk, maar hebben elkaar verder niets te melden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh zeker wordt er van alles gescript. Maar stelletjes...Ivan en Nicole zijn gek op elkaar, dat zie je zo.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bolle ogen ook, die kan alle kanten opkijken zonder haar hoofd te hoeven draaien.
das waarquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
het gebeurt toch niet bedoel ik dan hoef je je er toch niet druk om te maken,
als alles gebeurde wat wij graag willen en zeggen , dan werden de bewoners de hele dag vanlinks naar rechts gegooid
Beetje als Gaby met haar bijbel, in het begin... Dus misschien blijft ze, als God (Febo) het wil....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik me aan de lijzige stem en evangelisatie van Armanda ga ergeren.
Dan zie je het masker wat Nicole opzet, van eigen is ze een onzeker persoontje die het probeert te verdoezelen met grote bek. Toch raar dat ze zo jaloers is, hij heeft daar nooit aanleiding toe gegeven om zo te twijfelen bij elk vrouwelijkschoon.. Of ze verheerlijkt Ivan zo dat ze denkt dat elke vrouw op hem valt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kinderachtig zeg pfff.
Bang voor concurentie.
eh niet dan ? Ik noem een Roeliequote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja de vrouwen geven zo hun lichaam aan een man omdat ze dat doen voor tv
In het filmpje van DGK op de 1e pagina straalt Cees helemaal als hij wat normale vragen van Armanda krijgt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:08 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
waarom dan? zij is toch ook binnen gekomen , toen was ze maar wat blij met aandacht voor haar
Als ze net als Cees een irritatiefactor wordt mag ze van mij wel blijven.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:13 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Beetje als Gaby met haar bijbel, in het begin... Dus misschien blijft ze, als God (Febo) het wil....
ivan klikt beter met gabs vanaf dag 1quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie dat nooit. Ze vallen op elkaars uiterlijk, maar hebben elkaar verder niets te melden.
Ze zijn beiden niet gelovig.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:13 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Beetje als Gaby met haar bijbel, in het begin... Dus misschien blijft ze, als God (Febo) het wil....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |