Maar dat zorgt voor een hoop extra gedoe waar het langzamer van wordt en batterij kost.quote:
Een nokia dumbphone kopen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Maar dat zorgt voor een hoop extra gedoe waar het langzamer van wordt en batterij kost.
Is er niet een simpelere mogelijkheid beschikbaar?
Nee, maar dan heb je wel een iPhone, dus het lost niet alles op.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:00 schreef RingBewoner het volgende:
Koop een iPhone, dan heb je dit probleem niet.
Mijn telefoon is er niet langzamer op geworden en het batterijverbruik is niet merkbaar hoger bij mij.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Maar dat zorgt voor een hoop extra gedoe waar het langzamer van wordt en batterij kost.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:00 schreef RingBewoner het volgende:
Koop een telefoon zonder SD slot, dan heb je dit probleem niet.
Dus je wilt wel beveiligen, maar dan zonder beveiliging?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Je wilt dat de volledige inhoud van de sd kaart beveiligd is of niet toegankelijk, maar je wilt daar geen "extra gedoe" (is trouwens 1 druk met je vinger in Android) van encryptie tegenover zetten?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:41 schreef outcast_within het volgende:
Moet je wel best snel mee zijn denk ik dan:quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:44 schreef oheng het volgende:
Apparaatbeheerders: aan
Wordt een telefoon gestolen? Dan kun je de SD kaart wipen op: https://support.google.com/accounts/answer/3265955?hl=nl
Tuurlijk, is ook meer bedoeld voor verlies dan voor diefstal. Maar als de TS zijn SD kaart niet wil encrypten, dan is dit het alternatief.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:51 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Moet je wel best snel mee zijn denk ik dan:
Boef jat telefoon, maakt telefoon open, haalt batterij er uit, haalt simkaart en sd kaart er uit, boef doet batterij er in en factory reset. Binnen een minuut te regelen denk ik.
Een beetje CPU heeft speciale efficiënte instructies voor encryptie tegenwoordig, waarmee je nauwelijks inboet op snelheid of energieverbruik. Als je dat op een modern toestel niet aanzet, dan zijn je gegevens blijkbaar toch niet zo geheim.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |