quote:Dat zijn er heel veel. Hoe lang speel je al?
Op maandag 18 november 2002 14:54 schreef Sneakie het volgende:
Wat zijn nou gemakkelijke tabs om te spelen?(dus ik bedoel dus van welke band)
maar ik weet niet welke stijl je het in zoekt
maar ik moet eerlijk zeggen dat toen ik een beetje tabs doorhad ben ik juist wat moeilijke nummers gaan spelen om juist technieken aan te leren en aan te houden
aantal nummers van metallica zitten er sinds die tijd vlekkeloos in.
welcome home sanitarium, master of puppets, bijv.
[Dit bericht is gewijzigd door enfermidade op 18-11-2002 15:00]
quote:Luister gewoon het een en het ander, en probeer er achter te komen of t makkelijk na te doen is. Zoek op i'net de tab op van dat nummer en probeer het. Andere oplossing lijkt er niet te zijn volgens mij, want de een vind iets anders moelijk dan een andere.
Op maandag 18 november 2002 14:54 schreef Sneakie het volgende:
Wat zijn nou gemakkelijke tabs om te spelen?(dus ik bedoel dus van welke band)
quote:Typefoutje, in de openingspost staat het wel goed.........
Op maandag 18 november 2002 15:02 schreef enfermidade het volgende:
[miereneukmodus]
o en het is tablatuur niet taplatuur(topictietel)
[/miereneukmodus]
Nu speel ik alleen nog maar metal... oude Metallica en Slayer.
Reign in Blood album is echt vet om te spelen
ow en als je het over tap-techniek hebt dan moet je de Metallica - one solo eens proberen
[Dit bericht is gewijzigd door d4rkl1ght op 18-11-2002 15:19]
Voor de gitaar: Kijk eens op internet. Er zijn meer dan voldoende pagina's te vinden Goolge("Ik wil leren gitaarspelen");
quote:Zeker relaxed
Nu speel ik alleen nog maar metal... oude Metallica en Slayer.
Reign in Blood album is echt vet om te spelen
quote:204 BPM is echt niet relaxed hoor
Op maandag 18 november 2002 15:18 schreef mrBrown het volgende:
Dacht dat je taps waar bier uit komt bedoelde..... In dat geval vind ik een tap met lekker veel druk wel prettig. En verder mij voorkeur Grolsch natuurlijk.Voor de gitaar: Kijk eens op internet. Er zijn meer dan voldoende pagina's te vinden Goolge("Ik wil leren gitaarspelen");
[..]Zeker relaxed
nirvana = goede aanrader, voor elk instrument.
quote:Nee, daar krijg je zo'n lamme arm van
Op maandag 18 november 2002 15:23 schreef Cynic het volgende:[..]
204 BPM is echt niet relaxed hoor
quote:Komt vanzelf hoor
Op maandag 18 november 2002 15:28 schreef d4rkl1ght het volgende:[..]
Nee, daar krijg je zo'n lamme arm van
Ik heb net Altar Of Sacrifice leren spelen (das best snel). Alleen ik ben nog niet lang geleden begonnen met het spelen van lastige solo's dus dat trek ik nog niet..
.
quote:* enfermidade krijgt em niet voor elkaar, wel de chords
Op maandag 18 november 2002 15:18 schreef d4rkl1ght het volgende:
ow en als je het over tap-techniek hebt dan moet je de Metallica - one solo eens proberen
quote:Ik heb nooit les gehad en daar baal ik eigenlijk wel van... Ik weet niet goed waar ik moet beginnen met die Slayer/Metallica solo's. (Langzamere Metallica solo's kan ik wel)
Op maandag 18 november 2002 15:29 schreef Cynic het volgende:[..]
Komt vanzelf hoor
quote:Problemen met pull-off/hammer-on combo? Die solo klinkt nl sneller dan hij is, je moet gewoon het trucje doorhebben.......
Op maandag 18 november 2002 15:29 schreef enfermidade het volgende:[..]
* enfermidade krijgt em niet voor elkaar, wel de chords
quote:Gewoon blijven oefenen, en ook als het je niet lukt hebt je in ieder geval (zij het op een andere snelheid) een paar nieuwe licks geleerd!
Op maandag 18 november 2002 15:32 schreef d4rkl1ght het volgende:
Er zijn 3 solo's in One en de 1e 2 zijn iig niet moeilijk... de 3e daarintegenDat tap gedeelte is simpel, maar daarna... Dat trek ik echt niet
quote:Of Master of puppets met alleen downstrokes spelen! Dat is echt pittig (<undedrstatement).
Op maandag 18 november 2002 15:28 schreef d4rkl1ght het volgende:[..]
Nee, daar krijg je zo'n lamme arm van
Ik heb net Altar Of Sacrifice leren spelen (das best snel). Alleen ik ben nog niet lang geleden begonnen met het spelen van lastige solo's dus dat trek ik nog niet..
.
quote:Pittig en verplicht!
Op maandag 18 november 2002 15:34 schreef LenL het volgende:[..]
Of Master of puppets met alleen downstrokes spelen! Dat is echt pittig (<undedrstatement).
quote:hehe ja idd... Dat deed ik dus eerst niet totdat ik hem live zag... Toen werd ie nog sneller gespeeld ook
Op maandag 18 november 2002 15:34 schreef LenL het volgende:[..]
Of Master of puppets met alleen downstrokes spelen! Dat is echt pittig (<undedrstatement).
quote:Ja maar met alleen downstokes i sdat echt poepend voor je hand, battery gaat inmiddels met gemak. Maar master of puppets!
Op maandag 18 november 2002 15:34 schreef Cynic het volgende:[..]
Pittig en verplicht!
Dat hoor je dus echt...........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |