Ja maar heb geen zin om alleen naar de kroeg te gaanquote:
Yep, ik merk dat vooral met onderzoeken naar producten in weekaanbiedingen. Ik had laatst zondagmiddag een bronchocheck voor 7,50 en direct daarna kon ik er nog 1 doen voor een tientje. Dan willen ze op het laatste moment toch graag nog wat gegevens binnenharken voor de opdrachtgever en het compenseert wel want mensen doen hem dan in het begin van de week voor 2 euro. Alleen als je te lang wacht is de kans groter dat iemand anders hem doet of dat ze al genoeg info hebben. Is een gok dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat kan lonen? Wachten? Wist ik niet
Zeker waar, daarom doe ik in de buurt gewoon alles zo snel mogelijk en wacht ik voor wat verder weg tot het wat meer waard is.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, ik merk dat vooral met onderzoeken naar producten in weekaanbiedingen. Ik had laatst zondagmiddag een bronchocheck voor 7,50 en direct daarna kon ik er nog 1 doen voor een tientje. Dan willen ze op het laatste moment toch graag nog wat gegevens binnenharken voor de opdrachtgever en het compenseert wel want mensen doen hem dan in het begin van de week voor 2 euro. Alleen als je te lang wacht is de kans groter dat iemand anders hem doet of dat ze al genoeg info hebben. Is een gok dus.
Hmm dit is wel interessant om te weten jaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, ik merk dat vooral met onderzoeken naar producten in weekaanbiedingen. Ik had laatst zondagmiddag een bronchocheck voor 7,50 en direct daarna kon ik er nog 1 doen voor een tientje. Dan willen ze op het laatste moment toch graag nog wat gegevens binnenharken voor de opdrachtgever en het compenseert wel want mensen doen hem dan in het begin van de week voor 2 euro. Alleen als je te lang wacht is de kans groter dat iemand anders hem doet of dat ze al genoeg info hebben. Is een gok dus.
Ik sta nummer 2 in de ranking van mijn stad maar de persoon boven mij heeft ongeveer 3x zoveel XP gehaald afgelopen week, terwijl ik het al best veel doe, dus die doet het denk ik fulltime.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm dit is wel interessant om te weten jaVeel actieve mensen ook in je dorp/stad?
Per laatste 7 dagen dus denk dat je er pas echt wat van kan zeggen als je er al een weekend bij hebt zitten.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:26 schreef Amarantha het volgende:
Die ranking gaat per week? Ik sta 1ste maar nummer 2 haalt mij bijna in en die is bijna level 6.
Hmm ik zal zondag wel weer kijkenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Per laatste 7 dagen dus denk dat je er pas echt wat van kan zeggen als je er al een weekend bij hebt zitten.
Gewoon eens kijken als je een volle week bezig bent, en idd ook weer niet teveel op letten.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik zal zondag wel weer kijkenIk ga er maar niet teveel na kijken.
Ik twijfel om hem te doen. Vooral omdat je een foto van die tussenbalkjes moet maken. Dat kan gewoon niet onopvallend...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:27 schreef Albert86 het volgende:
Vanavond de messen en bestek display check gedaan bij de AH. Moest toch nog wat kopen, dus kwam goed uit.
Ik ook, gewoon doen alsof ik daar bij het snoep keek en ondertussen de foto maken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:36 schreef Tinos85 het volgende:
Die had ik bij een gesloten kassa gedaan
Slim !quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:40 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik ook, gewoon doen alsof ik daar bij het snoep keek en ondertussen de foto maken.
Dat is ook wel slim ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
de andere keer (ik kom dagelijks bij een supermarkt, nu wissel ik ze een beetje af) maakte ik gewoon een foto van mijn boodschappen op de band waarbij ik ervoor zorgde dat het balkje van de persoon voor me ook zichtbaar was.
Ben gewoon naar een gesloten kassa gelopen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:35 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Ik twijfel om hem te doen. Vooral omdat je een foto van die tussenbalkjes moet maken. Dat kan gewoon niet onopvallend...
Dat het eerder X was en nu Y?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:21 schreef Fylax het volgende:
Wat betekent het bij bijv de drinken voorraad check
"Je gaat de voorraad van X tellen in plaats van Y"
wat betekent dat in plaats van
X en Y zijn productenquote:
dus eerst was de opdracht om de cassis te tellen en dat is aangepast naar bitter lemon.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
X en Y zijn producten
Je gaat de voorraad van royal club bitter lemon tellen in plaats van Hero cassis
Net als wat er voor fylax gold gisteren, meteen accepteren, daarna heb je nog 2 uur.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:08 schreef Albert86 het volgende:
Ik op de fiets baar de AH voor de bitter lemon check, stond nog in de lijst. Ben ik er, krijg ik de melding dat het max aantal al binnen is...Babymelk idd ook in 3 minuten weg. Helaas.
Doe ik dat de volgende keer. Dacht dat je maar een half uur ofzo had.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Net als wat er voor fylax gold gisteren, meteen accepteren, daarna heb je nog 2 uur.
Heb vandaag werklui over de vloer dus helaas ook niet langs kunnen gaan. Zonde.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga wel proberen iedere vrijdag en zaterdag(?) om 11:00 wakker te zijn. Er waren veel opdrachten al weer weg om 11:30.
Ik vind in mijn eentje juist fijn eigenlijk. Goed dat je het hebt gedaan!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:37 schreef Fylax het volgende:
Verdomme dat was spannend
20 minuten in de albert heijn
in mn eentje voor t eerst!!!
Haha ja maar heb angststoornisquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:57 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ik vind in mijn eentje juist fijn eigenlijk. Goed dat je het hebt gedaan!
Je moet wat voor je geldquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:37 schreef Fylax het volgende:
Verdomme dat was spannend
20 minuten in de albert heijn
in mn eentje voor t eerst!!!
Had ik deze week ook met de messencheck! Had alle foto's verticaal gemaakt maar was toch goedquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:17 schreef Amarantha het volgende:
Wow ik ben verbaasdBeide zijn goedgekeurd
Ondanks een foutje in mijn opdracht
Moet je niet willen. Dan jat hij al jou opdrachtenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:21 schreef Fylax het volgende:
Mijn beste vriend zou wel een invite willen
Hij komt vooral in de gebieden waar ik bijna nooitkom omdat hij daar op school zit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:49 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Moet je niet willen. Dan jat hij al jou opdrachten
Zusje zit ook al een eeuwigheid te zeuren om een invite, maar krijgt ze niet
Als hij net zo actief is als jij wil ik hem best een van mijn invites gevenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij komt vooral in de gebieden waar ik bijna nooitkom omdat hij daar op school zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |