van Gerwen juicht altijd zo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik word er een beetje moe van, dat hij Kim niet mag en dan extra debiel in zijn gezicht gaat staan juichen. Met zijn hoofd.
Hij lijkt bijna verlost van de darteritusquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:22 schreef hafcfan het volgende:
Eindelijk is mijn favoriet weer terug. Lang op moeten wachten.
Dan ben ik benieuwd wie hier de meest gehate speler is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:24 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
van gerwen zou de meest gehate speler hier zijn als hij geen nederlander was.
De dubbels lopen weer zoals in zijn beste dagenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij lijkt bijna verlost van de darteritus.
Ik zie hem Lewis wel pakken. Heeft hij ook wel nodig omdat hij 30e staat plus het feit dat hij niet voor het EK geplaatst is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De dubbels lopen weer zoals in zijn beste dagen
Hij is anders behoorlijk populair in england terwijl die niet engels is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:24 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
van gerwen zou de meest gehate speler hier zijn als hij geen nederlander was.
kijk je wel eens op engels darts fora's?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:32 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Hij is anders behoorlijk populair in england terwijl die niet engels is.
Jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:33 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
kijk je wel eens op engels darts fora's?
Hij is samen met Jamie Lewis Baxter (30) al voorbij op de virtuele OOM. The Rocket moet aan de bak.quote:
Voor zover hij dat nog kanquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is samen met Jamie Lewis Baxter (30) al voorbij op de virtuele OOM. The Rocket moet aan de bak.
Opgeschoonde top 32 tot WK-deadlinequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is samen met Jamie Lewis Baxter (30) al voorbij op de virtuele OOM. The Rocket moet aan de bak.
Loopt wel erg weinig de laatste jaren jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:40 schreef Mani89 het volgende:
De glans is er al een tijdje af bij Snackpot, als het loopt bij hem is het fantastisch om naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |