Zonde van dat gewicht. Totaal onnodig om weer zo dik te worden nadat je zoveel af bent gevallen. Kan daar weinig respect voor hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik zag Andy laatst weer een potje gooien en hij lijkt het wel weer aardig op de rails te hebben, maar hij zal wel flink klop gaan krijgen daar.
twitter:BDOdarts twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 22:28:53A sigh of relief from @viking180 http://t.co/d6NxFjAawy reageer retweet
Meedoen is belangrijker dan winnen, the legend returns!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik zag Andy laatst weer een potje gooien en hij lijkt het wel weer aardig op de rails te hebben, maar hij zal wel flink klop gaan krijgen daar.
Als die het toernooi haalt ofc #viesdikquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen, the legend returns!
lekker buikje weerquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:29 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BDOdarts twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 22:28:53A sigh of relief from @viking180 http://t.co/d6NxFjAawy reageer retweet
Ik mag Adams niet zoquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Andy Fordham
Larry Butler
Martin Adams
Ik denk dat PowerLoungen klaar komt.
Nee maar steeds dat gehuil over darters die naar de PedoC stappen .quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die slinger bij zijn derde dart is zo storend. Vroeger had 'ie dat nooit.
Ooit dacht ik dat hij een zachtaardige lieve opa was, maar wat een onsmakelijke patjepeeër is dat zeg.quote:
Gefrustreerde opa wiens tijd allang geweest isquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ooit dacht ik dat hij een zachtaardige lieve opa was, maar wat een onsmakelijke patjepeeër is dat zeg.
sommige spelers liggen je nou eenmaal. van gerwen speelt zelf gewoon niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Huybrechts gooit alleen goed tegen Van Gerwen omdat hij vriendjes is met Klaasen.
Kwam hem tegen op de Dutch Open toen ik tegen Peter Manley moest gooien (toen deden PDC spelers nog mee). Adams vond dat iedereen bij de PDC de kanker moest krijgen en iedereen gediskwalificeerd moest worden, want BDO is goddelijk en de rest, achja....quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ooit dacht ik dat hij een zachtaardige lieve opa was, maar wat een onsmakelijke patjepeeër is dat zeg.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:27 schreef borisz het volgende:
Ondertussen plaatst Andy Fordham zich voor de GSOD
even lokquotenquote:
allejezus ik dacht dat hij op het punt stond te sterven voor zijn afvalavontuur?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:29 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BDOdarts twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 22:28:53A sigh of relief from @viking180 http://t.co/d6NxFjAawy reageer retweet
Silverbackquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je bent niet alleen. Ik heb het ook niet op Adams. Geef mij maar Fitton en O'Shea.
O'Shea godquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je bent niet alleen. Ik heb het ook niet op Adams. Geef mij maar Fitton en O'Shea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |