Ook vooraf ingevulde getallen dien je te controleren, ook de belastingdienst maakt fouten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:51 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vraag gewoon advies. Tegenwoordig staat het meeste ingevuld heb ik begrepen, itt tot een aantal jaren geleden. Ik doe al zelf de omzetbelasting.
Als jij het wel een beetje begrijpt, houd die boekhouder dan aan tot je het helemaal begrijpt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:45 schreef Loekie1 het volgende:
Ik begrijp zelf ook wel een beetje hoe het werkt.
Vertrouw jij die cijfers zomaar?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:18 schreef Loekie1 het volgende:
Maar het is dus wel zo dat vrijwel alles al is ingevuld?
Cijfers controleren is makkelijker dan cijfers helemaal zelf invullen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vertrouw jij die cijfers zomaar?
Jij durft.
In beide gevallen zul jij moeten weten dat jouw cijfers correct zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:24 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Cijfers controleren is makkelijker dan cijfers helemaal zelf invullen.
Als ondernemer niet hoor, de fiscus gaat echt jouw boekhouding niet doen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:18 schreef Loekie1 het volgende:
Maar het is dus wel zo dat vrijwel alles al is ingevuld?
Alleen wat je spaargeld is?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Als ondernemer niet hoor, de fiscus gaat echt jouw boekhouding niet doen..
En je Bankrekeningnummer.quote:
Gezien haar PoHi is tijd geen probleemquote:
Vind je het niet verschrikkelijke tijdverspillingquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:51 schreef Hallmark het volgende:
Ik ben ook zzp'er en heb ook geen boekhouder.
Ik vind het veel moeilijker om cijfers te controleren, als je het goed doet ten minste.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:24 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Cijfers controleren is makkelijker dan cijfers helemaal zelf invullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |