Daar trek ik me niks van aan!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er is werkelijk waar álles mis met Android.
Ik moet wel stellen, zet je een digibeet achter een Windows of een Mac, geloof mij, op een Mac pikken ze het veel sneller op dan achter Windows computer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar trek ik me niks van aan!
Ik kan totaal niet overweg met alles wat van Apple is, dus ik ben die troep niet waard volgens Guyvblij om. Veel te duur ook.
Hmm, heb je mss wel een punt ja. Veel intuïtiever (?) die GUI.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik moet wel stellen, zet je een digibeet achter een Windows of een Mac, geloof mij, op een Mac pikken ze het veel sneller op dan achter Windows computer.
Precies, veel betere werkomgeving als je lekker bezig wilt tussen meerdere programma'squote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, heb je mss wel een punt ja. Veel intuïtiever (?) die GUI.
Parkeert er verdomme weer een hoogwerker voor m'n balkon, wou net ff rustig zitten daar.
Zelfde als Samsung gebruikers, wel dure telefoon maar totaal niet zuinig!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Mensen met een iPhone kunnen standaard niet omgaan met die dingen?
Godver. Heb een samsungquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zelfde als Samsung gebruikers, wel dure telefoon maar totaal niet zuinig!
Of mensen met een high end smartphone die maar al te graag praten dat ze de beste van de beste hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zelfde als Samsung gebruikers, wel dure telefoon maar totaal niet zuinig!
nou vind ik de nieuwe versies van Windows alles behalve gebruiks vriendelijk!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik moet wel stellen, zet je een digibeet achter een Windows of een Mac, geloof mij, op een Mac pikken ze het veel sneller op dan achter Windows computer.
Die foto is fake!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou vind ik de nieuwe versies van Windows alles behalve gebruiks vriendelijk!
het roept eerder op tot agressie!
[ afbeelding ]
heb nu een acer Z4 heeft me ¤30,- gekost ding doet prima wat ik er mee wil doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Of mensen met een high end smartphone die maar al te graag praten dat ze de beste van de beste hebben.
Maar er voor de rest geen drol mee doen, ja appen en bellen.
Ja, Microsoft heeft nog veel te leren van Apple.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou vind ik de nieuwe versies van Windows alles behalve gebruiks vriendelijk!
het roept eerder op tot agressie!
[ afbeelding ]
Symbian was opzich nog best te doen. Ik had dat broertje? van die E7, de N8. Prachtig ding, loodzwaar maar idd niet kapot te krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb nu een acer Z4 heeft me ¤30,- gekost ding doet prima wat ik er mee wil doen.
vorige huawei y550 deed prima, en die heeft mijn ma nu in gebruik.
Ver daarvoor had ik een Nokia E7 beste telefoon die ik ooit heb gehad, ondanks symbian prima toestel, en ging stuk door zijn enige zwakke plek de voeding connector! voor de rest je kon ding van 8 hoog naar beneden keilen en ding deed het nog!
Is 't raar dat in mijn hoofd een vergelijking met 9/11 opkwam?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Raam is te klein voor de monitor!
http://www.shush.se/index.php?id=95&show=documentariesquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, Microsoft heeft nog veel te leren van Apple.
Dat begon al toen ze met Windows 95 kwam, gewoon een kopie van een bestaande Apple OS destijds.
Ik zou zeggen, kijk de film Pirates of Silicon valley eens
En neen niet die nieuwe serie, die eigenlijk wel erg leuk is.
monitors can't break glass?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Is 't raar dat in mijn hoofd een vergelijking met 9/11 opkwam?
Maar dan wel een kopie die wel goed werkte (voor die tijd en met nog meer mogelijke hardware configuraties als wat we nu hebben), als het al een kopie was.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, Microsoft heeft nog veel te leren van Apple.
Dat begon al toen ze met Windows 95 kwam, gewoon een kopie van een bestaande Apple OS destijds.
Nice die link, eens kijken wat er nog meer op te vinden is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.shush.se/index.php?id=95&show=documentaries
Veel beter dan die nieuwe film met Kutcher!
Bill Gates: Get real, would ya? You and I are both like guys who had this rich neighbor - Xerox - who left the door open all the time. And you go sneakin' in to steal a TV set. Only when you get there, you realize that I got there first. I got the loot, Steve! And you're yellin'? "That's not fair. I wanted to try to steal it first." You're too late.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar dan wel een kopie die wel goed werkte (voor die tijd en met nog meer mogelijke hardware configuraties als wat we nu hebben), als het al een kopie was.
Mac OS was een drama in de jaren 90, het is ook niet zo heel gek dat het amper marktaandeel had en heeft.
De jaren 90 hebben er bij ook tot geleid dat "once you go mac" totaal niet voor mij opgaat. OSX is beter dan die rommel die ze in de jaren 90 maakten (en bijna hun ondergang heeft ingeluid maar dat kon dankzij Gates Jobs (en Gates z'n centjes) afgewend worden).
Blijft toch de mooiste Apple presentatie ooit, Bill Gates die vanaf een scherm neerkijkt op de Apple schapen (en Steve Jobs) die behoorlijk aangedaan zijn dat Apple "gered" moet worden door de grote duivel.
Dat stukje zit ook in de filmquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar dan wel een kopie die wel goed werkte (voor die tijd en met nog meer mogelijke hardware configuraties als wat we nu hebben), als het al een kopie was.
Mac OS was een drama in de jaren 90, het is ook niet zo heel gek dat het amper marktaandeel had en heeft.
De jaren 90 hebben er bij ook tot geleid dat "once you go mac" totaal niet voor mij opgaat. OSX is beter dan die rommel die ze in de jaren 90 maakten (en bijna hun ondergang heeft ingeluid maar dat kon dankzij Gates afgewend worden).
Blijft toch de mooiste Apple presentatie ooit, Bill Gates die vanaf een scherm neerkijkt op de Apple schapen (en Steve Jobs) die behoorlijk aangedaan zijn dat Apple "gered" moet worden door de grote duivel.
quote:
En dan nog is 't CGI.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Nuja, dat ligt eraan wat voor glas, type monitor, kracht waarmee gegooid wordt, mannelijk of vrouwelijke werper etcetera.
Klopt, maar het waren wel de gene met de eerste stappen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
De jaren 90 hebben er bij ook tot geleid dat "once you go mac" totaal niet voor mij opgaat. OSX is beter dan die rommel die ze in de jaren 90 maakten (en bijna hun ondergang heeft ingeluid maar dat kon dankzij Gates afgewend worden).
Volgens Gates konden ze het prima vinden verder, kwam nog naar voren in dat programma van NGC over de nineties waar die presentatie van Apple ook nog aan bod komt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:32 schreef schommelstoel het volgende:
Bill en steve leken twee aartsvijanden, maar ze konden ook niet zonder elkaar.
Zakelijk hadden ze wat 'verschillen van inzicht' maar persoonlijk waren het best goede vrienden wat ik begreep ja. Geloof dat Jobs zelfs nog heeft gebeld met Gates vlak voor z'n overlijden ofzoiets.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens Gates konden ze het prima vinden verder, kwam nog naar voren in dat programma van NGC over de nineties waar die presentatie van Apple ook nog aan bod komt.
Heb episode één nu in de downloadquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:34 schreef Divje het volgende:
Man man man. Dat jullie Halt and Catch Fire niet kijken. Dat eerste moment dat de Macintosh aan het publiek wordt getoond
Die twee waren elkaars drive.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens Gates konden ze het prima vinden verder, kwam nog naar voren in dat programma van NGC over de nineties waar die presentatie van Apple ook nog aan bod komt.
Oh dat is wel jammerquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Apple speelt nog geen grote rolwachten op het 2de seizoen.
Gates was een veel betere zakenman dan Jobs was in die tijd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zakelijk hadden ze wat 'verschillen van inzicht' maar persoonlijk waren het best goede vrienden wat ik begreep ja. Geloof dat Jobs zelfs nog heeft gebeld met Gates vlak voor z'n overlijden ofzoiets.
Bedoelde trouwens 3de seizoenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer. Ben wel benieuwd naar die nieuwe film, van Sorkin met Fassbender als Stevie.
Ja ook wel maar in de NGC aflevering over de nineties was alleen Gates aan het woord voor het programma zelf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:38 schreef schommelstoel het volgende:
Kwam dat niet voor in dit interview?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb episode één nu in de download
Thanks
[..]
Die twee waren elkaars drive.
Ook voelde het voor hen als of alleen hun twee elkaar begrepen als ze spraken over het hoe en het wat qua computers.
Kwam dat niet voor in dit interview?
Jij bent al een paar weken in de kerststemming toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:05 schreef MotherFoker het volgende:
Al dagen dit nummer in mijn hoofd, ma wordt er gek van.
Te lang!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij bent al een paar weken in de kerststemming toch?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:25 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Te lang!
Oh zouden jullie even willen stemmen op mij, ik wil namelijk in een videoclip komen en heb een video van mij en mn moeder ingestuurd. Die weet t nog niet dus zou iets leuks zijn als ze haar kop ineens op tv ziet voorkomen.
Dear_Demy ben ik...
http://markusfeehilyofficial.com/onlyyou/gallery.html
Wat vangt datquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:25 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Te lang!
Oh zouden jullie even willen stemmen op mij, ik wil namelijk in een videoclip komen en heb een video van mij en mn moeder ingestuurd. Die weet t nog niet dus zou iets leuks zijn als ze haar kop ineens op tv ziet voorkomen.
Dear_Demy ben ik...
http://markusfeehilyofficial.com/onlyyou/gallery.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:41 schreef Divje het volgende:
Have fun MF! Laat het je goed smakenWat ellendig om aan te moeten horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je beter hier naar luisteren Div
*kippenvel
Je went eraanquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ellendig om aan te moeten horen
*kippenvel
Ja, hij heeft zijn leven gebeterd en heeft deze nieuwe kans met beide handen aangegrepen. Mooie stem heeft hij. Gun hem het succes ook echt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Je went eraan![]()
Braceleuk dattie 't weer op wil pakken.
Heb liever Romyquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ellendig om aan te moeten horen
*kippenvel
Smaken verschillen gelukkigquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zijn leven gebeterd en heeft deze nieuwe kans met beide handen aangegrepen. Mooie stem heeft hij. Gun hem het succes ook echt.
Mjah, wat Scrum zegtquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zijn leven gebeterd en heeft deze nieuwe kans met beide handen aangegrepen. Mooie stem heeft hij. Gun hem het succes ook echt.
Haha idd. Zijn andere muziek vind ik ook geen bal aan, maar dit nummer-van Robert Long- vond ik al mooi en hij heeft een mooie warme stem.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig. Vind 'm echt he-le-maal niets
Goeie tekstquote:
Helemaal mee eens ben ik ook niet. Maar kan het me wel goed voorstellen dat er veel mensen die zich ook zo voelen en zich niet uitten zeg maar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goeie tekst
Ben het er niet helemaal mee eens, vooral eerste couplet niet, maar desalniettemin een sterke tekst met een sterke mening.
Ik ben de laatste tijd, voor 't eerst, helemaal dol op Amy Winehouse. Beetje mosterd na de maaltijd idee, maar potverdikke, wat een stemquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haha idd. Zijn andere muziek vind ik ook geen bal aan, maar dit nummer-van Robert Long- vond ik al mooi en hij heeft een mooie warme stem.
Weet niet of 't net zoiets is.. Nooit Amy geluisterd maar.. Nicole Willis & Soul Investigatorsquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd, voor 't eerst, helemaal dol op Amy Winehouse. Beetje mosterd na de maaltijd idee, maar potverdikke, wat een stemen muziek is ook heerlijk. Zoek meer van dat soort, maar dan net wat rustiger.
Iemand tips daarvoor? Dus, beetje soul/jazz achtig, vrouw, dijk van een stem.
Ik weet niet zo goed wat er qua NL rapperts nu 'hip' is eigenlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ben ik ook niet. Maar kan het me wel goed voorstellen dat er veel mensen die zich ook zo voelen en zich niet uitten zeg maar.
En wat een verademing in vergelijking met andere NL rapperts.
Amy Whitehouse en niet te vergeten haar band waren super. Ik zat na te denken over iemand met diezelfde stem en stijl maar ik weet er geeneen. Ze was dus uniek. Adèle heeft een dijk van een stem en AmyMcDonald vind ik ook wel goed, maar aan Whitehouse kunnen maar weinigen tippen (denk ik).quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd, voor 't eerst, helemaal dol op Amy Winehouse. Beetje mosterd na de maaltijd idee, maar potverdikke, wat een stemen muziek is ook heerlijk. Zoek meer van dat soort, maar dan net wat rustiger.
Iemand tips daarvoor? Dus, beetje soul/jazz achtig, vrouw, dijk van een stem.
Wel een beetjequote:
Jaa, Adele en Amyquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Amy Whitehouse en niet te vergeten haar band waren super. Ik zat na te denken over iemand met diezelfde stem en stijl maar ik weet er geeneen. Ze was dus uniek. Adèle heeft een dijk van een stem en AmyMcDonald vind ik ook wel goed, maar aan Whitehouse kunnen maar weinigen tippen (denk ik).
Freskuquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat er qua NL rapperts nu 'hip' is eigenlijk.
En ja, ik kan het me ook voorstellen, maar vrijheid van meningsuiting betekend gewoon dat je veel mag zeggen, ook kwetsende dingen. De kwaliteit is dan om er niet naar te luisteren en gewoon je ding blijven doen, maar misschien ben ik daar iets te idealistisch of te naïef voor. Ik hou gewoon niet zo van die collectieve dramatiek van tegenwoordig. Oei, Zwarte Piet, ik ben gekwetst. Oei, negerzoenen, boegoehoe. Oeh, iets waar ik in geloof word afgekraakt, au au. Als ik me overal aan moest gaan storen of ergeren wat ik dagelijks voorbij zie komen..
Maar zoals ik zei; misschien ben ik daar te naïef voor en heb ik teveel vertrouwen in een goeie en toffe wereld, ipv die waar we nu in zitten
Ken alleen Sticksquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Freskuvolgens mij komt Sticks binnenkort met een nieuw album. En Winne doet ook iets dacht ik (Rotterdam Kruiskade
). Dat zijn eigenlijk de enige 3 goeden die ik op dit moment op kan noemen. De rest is allemaal van die gasopdielollie-tentindebroek-drank&drugs bagger
En zoals je zegt. Niet druk maken is 't beste wat je kan doen tegenwoordig
Ja! Samen met U-Niq, die heeft nog wat bij de jeugd van Feyenoord gedaan (of doet dat nog, geen idee). VSOP is ook goed jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken alleen Sticks. Winne ook van gehoord, die had ook zo'n Feyenoord nummer toch?
Meh, ben naam van zo'n andere Rotterdamse groep vergeten, was van tijdje terug. Ah, gevonden: VSOP
Watta Gwan ?quote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Ik kijk nu bpyband dvd's zenuwen worden minder xDquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Logisch hoor, maar komt allemaal goed
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
NeeBegin jij nou ook al met dat awareness gedoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euhh... Geen idee. Klinkt wel bekendquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:03 schreef Scrummie het volgende:
Div, ken je ?
Of heb ik dat al 3 keer gevraagd?
oh ah toma toma vem vem vem vem
Leuke film hequote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:56 schreef theguyver het volgende:
moge![]()
![]()
Gisteren Sinister gekeken, en jawel ik was wakker tot 3:22
Ik vond hem best goed.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:17 schreef Scrummie het volgende:
Is dat een enge film? Dan moet ik 'm ook zien.
Dat is meestal zo met dit soort filmsquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vond hem best goed.
We zagen dat er een deel 2 van in de bios draait dus moesten we deze even bekijken.
Hij is redelijk voorspelbaar maar door het goeie acteerwerk van Ethan Hawke zat ik er helemaal in.
Sinister 2 (2015) - IMDb
Ik ben een beetje bang dat deel 2 er niet aan kan tippen
Awareness?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al met dat awareness gedoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is eigenlijk de symbolisme van dat afgekloven appeltje?quote:
Er zit veel meer achter!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de symbolisme van dat afgekloven appeltje?
Ooit in een boek gelezen over een vrouw die een hap uit een appel nam en die werd toen gelijk met haar kerel uit het paradijs gegooid.
Komt ook van dat boekje met een andere interpretatie; Adam & Eva namen een hapje en wisten daardoor ineens dat ze naakt waren. Dus volgens de Apple interpretatie is er kennis verkregen, meer kennis.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ooit in een boek gelezen over een vrouw die een hap uit een appel nam en die werd toen gelijk met haar kerel uit het paradijs gegooid.
Apple is schaamte?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komt ook van dat boekje met een andere interpretatie; Adam & Eva namen een hapje en wisten daardoor ineens dat ze naakt waren. Dus volgens de Apple interpretatie is er kennis verkregen, meer kennis.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:18 schreef MotherFoker het volgende:
PRIMEUR! JULLIE ZIEN HET ALS 1ESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd kunnen we je straks ook zien op Time magazine
En nu zijn we die dingen nog steeds aan vreten, misschien een keer met zijn allen zeggen!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zo nou is het wel genoeg!
We eten geen appels meer!
http://www.magneticstate.(...)the-apple-logo-mean/Er staat nog een vraag voor u open!!
Stripfiguren om awareness te kweken voor kanker op FB !quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Awareness?
Je weet niet de naam van dit indiaantje?
Scrum zei, Watta.
En dit indiaantje heeft de naam HiaWATHA.
Get it
Kennisoverdracht? Kennisoverdracht!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komt ook van dat boekje met een andere interpretatie; Adam & Eva namen een hapje en wisten daardoor ineens dat ze naakt waren. Dus volgens de Apple interpretatie is er kennis verkregen, meer kennis.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Stripfiguren om awareness te kweken voor kanker op FB !
Get itikke wel weet wie hiawatta is. ugh!
[..]
Kennisoverdracht? Kennisoverdracht!
Het heeft een beetje een facebook like and share gehaltequote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:27 schreef theguyver het volgende:
ONZ / Asielzoekers welkom!
help even mee djeez feliciteren
copy paste
en post hier
91-jarige vrouw werkt als hoer
hoho....quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het heeft een beetje een facebook like and share gehalte
[ afbeelding ]
Er is maar één batman.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoho....
Ik ben batman!!!
Want heb je ooit mij en batman in 1 kamer gezien???
Nee ... dus...
I m Batman
Hoe ver ben je nu met H&CF?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Er is maar één batman.
En dat is Sheldon.
Aflevering 5quote:
Je moet er wel even in komen zeg maar. Tenminste, dat had ikquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Aflevering 5
Ben nieuwsgierig of ze die computer ook voor elkaar krijgen namelijk.
En het design van dat ding.
Nee Sheldon is het doppler effectquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Er is maar één batman.
En dat is Sheldon.
succes vandaag miepjequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:45 schreef MotherFoker het volgende:
Dankjullie wel.
MF wilde net gaan slapen toen ging dr twitter af, nu ben ik emotioneel omdat een van mijn idolen Shane Lynch (van Boyzone) me zojuist heeft gevolgt op twitter.
De steen der wijzequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:17 schreef MotherFoker het volgende:
Ben er weer helemaal bij, galblaas is eruit en ze hebben een joekel van een steen eruit gehaald.
Fijn. Dat je maar snel mag herstellenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:17 schreef MotherFoker het volgende:
Ben er weer helemaal bij, galblaas is eruit en ze hebben een joekel van een steen eruit gehaald.
Prima hoor. Bijna 9 maanden alquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Inso. Hoe is het eigenlijk met je zusje?
Dan is ze in die tijd alweer heel wat gegroeid. Je zal versteld staan als je haar weer ziet. Maar je krijgt natuurlijk wel foto's?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prima hoor. Bijna 9 maanden alIk heb d'r helaas al een kleine 2 maanden niet gezien
Ja fotos, skype en facetime enzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan is ze in die tijd alweer heel wat gegroeid. Je zal versteld staan als je haar weer ziet. Maar je krijgt natuurlijk wel foto's?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:12 schreef Divje het volgende:
The Final Girls, een sex-comedy-horror.
Geen hooters, niks grappigs en geen horror.
0.00001/10 voor de bloopers.
![]()
![]()
~Anderhalf uur, weg. Gewoon helemaal weg! En waar blijf je mee zitten, pure irritatie! Man man man. Zonde van de tijd, bandbreedte, HDD-ruimte en stroomkosten.quote:
Popcorn Garage!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:20 schreef Divje het volgende:
[..]
~Anderhalf uur, weg. Gewoon helemaal weg! En waar blijf je mee zitten, pure irritatie! Man man man. Zonde van de tijd, bandbreedte, HDD-ruimte en stroomkosten.
Wat te doen?
Ik herken heel veel, maar weet de naam van de film nietquote:
Welke herken je wel maar weet je naam niet?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik herken heel veel, maar weet de naam van de film nietKom niet verder dan 14 15
Dat is Nightmare Before Christmasquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welke herken je wel maar weet je naam niet?
Ik heb dat bij dat masker rechts, 2 grote ogen, en zo'n 'gestitchte' bek.
HPquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Of de sjaal die op die auto ligt.. Zo herkenbaar, maar kan 't niet plaatsen
Total Recall is 3 boobs, kleine smileys weet ik ook niet, gast ook niet, en dat ding bovenin is The Matrixquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is Nightmare Before Christmas
Dat ding linksbovenin de hoek, die kleine smiley, 3-boobed lady, die gast in het midden en nog wat dingetjes
Och tuurlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Total Recall is 3 boobs, kleine smileys weet ik ook niet, gast ook niet, en dat ding bovenin is The Matrix
gaat snel hequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Och tuurlijkthanks
Ah kijk, 21 nu. kom er wel
Wauw, veel dingen kijk ik gewoon overheenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
gaat snel he
[ afbeelding ]
Deze heb ik tot nu toe.
Oja, die had ik al wel maar nieuwe game gedaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Wauw, veel dingen kijk ik gewoon overheen
Die V he
das wel een eindje fietsen inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig een kleine 1600km vliegen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, die had ik al wel maar nieuwe game gedaan
Weet jij die bak terpentine?
Komt me helemaal niet bekend voor lolquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij dat hondje heb ik echt zoiets van "IK KENDA!"
Heb er nu 34 maar zie niets meer, of zie wel genoeg, maar ken er niets van. Denk ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Komt me helemaal niet bekend voor lol
Ben bij 24 blijven steken.. Geen zin meerquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb er nu 34 maar zie niets meer, of zie wel genoeg, maar ken er niets van. Denk ik.
Have fun en eet smakelijk! Ben bij 37 blijven stekenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben bij 24 blijven steken.. Geen zin meer
Waar ik wel zin in heb.. Een fucking loempia met een gebakken ei
Off to the kitchenstraks VI
Battlefront. 100%quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Have fun en eet smakelijk! Ben bij 37 blijven steken. Ik twijfel nog of ik nu ga gamen (Battlefront beta en Rocket League) en daarna VI, of andersom. Met pretsigaret.
VI is slaapverwekkend vanavond. Eén of andere man van Heerenveen kreeg daar ruim een kwartier de tijd om uitgebreid uit te wijden over de crisis daarquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Have fun en eet smakelijk! Ben bij 37 blijven steken. Ik twijfel nog of ik nu ga gamen (Battlefront beta en Rocket League) en daarna VI, of andersom. Met pretsigaret.
Ben nog voor de eerste reclame afgehaakt.. Kan Kieft normaal goed hebbe maar dit doelloze gebrabbel..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
VI is slaapverwekkend vanavond. Eén of andere man van Heerenveen kreeg daar ruim een kwartier de tijd om uitgebreid uit te wijden over de crisis daar.
Ja echt he. Zo saaiquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben nog voor de eerste reclame afgehaakt.. Kan Kieft normaal goed hebbe maar dit doelloze gebrabbel..
bubbleshooten ftwquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er tig andere leuke activiteiten![]()
haha meen je toevallig ook gisteren geboren?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:43 schreef MotherFoker het volgende:
Iemand die ik ken heeft dr pasgeboren zoon Djeez genoemd....
Ja....quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha meen je toevallig ook gisteren geboren?
en vernoemd na?
Ik hoor het wel hoe je het vondquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben eigenwijs en ga zo lekker VI kijken
Serieus?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:43 schreef MotherFoker het volgende:
Iemand die ik ken heeft dr pasgeboren zoon Djeez genoemd....
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:56 schreef Divje het volgende:
Hmm, Guyv! Had jij DBZ Resurrection F al gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:09 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]natuurlijk ik kan japansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je loopt al tijdje achter ... freeza 10000000000 powerlvl discussie tussen vegeta en goku meesterlijk![]()
dbz super is ook al tijdje uit
Er staat nog een vraag voor u open!!
Ahhh.. Hij verscheen vandaag pas op m'n bluray radarquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
natuurlijk ik kan japans![]()
je loopt al tijdje achter ... freeza 10000000000 powerlvl discussie tussen vegeta en goku meesterlijk![]()
dbz super is ook al tijdje uit
Het is patat!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:34 schreef theguyver het volgende:
hahaha dat plaatje div ik ga stuk hier,,,,
oke geen pils meer voor moi...
Vriendin van mij studeerd japans en zit nu in japan, en heb behoorlijk wat opgestoken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahhh.. Hij verscheen vandaag pas op m'n bluray radarAl een tijd geleden dat ik ook maar niet van Dragonball heb gekeken
toen werd het nog uitgezonden op tv.. iets met Boo is 't laatste wat ik ervan herinner
kan je echt japans?of alleen na heel veel pils?
[..]
Het is patat!
Bier bedoelde ik. Beetje in de warquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vriendin van mij studeerd japans en zit nu in japan, en heb behoorlijk wat opgestoken.
Specifieke woordjes en zo, ik versta het redelijk maar uitspreken.....
patat???
Moshi Mosh, ikaga?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 02:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Bier bedoelde ik. Beetje in de war
Konichiwa
Vond er ook niets mis meequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het eigenlijk een verassend goede VI voor het eerst in tijden
Goed om te horenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:03 schreef MotherFoker het volgende:
Middag!
Ik voel me geweldig, ben niet misselijk wakker geworden, kan weer langzaam eten. Voel me echt een stuk beter, geen pijn.
Moet je nog wel rustig aan doen? Rusten enzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:08 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja het is heerlijk! Echt een wereld van verschil.
Mag niks tillen komende twee weken, maar ik mag wel lopen, eten ga ik vanavond ook weer proberen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet je nog wel rustig aan doen? Rusten enzo
Alleen lopen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:16 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Mag niks tillen komende twee weken, maar ik mag wel lopen, eten ga ik vanavond ook weer proberen.
Wat snel! En dat na zo'n zware operatie !quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:08 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja het is heerlijk! Echt een wereld van verschil.
Na mij was er een vrouw die t nog veel zwaarder dan mij had die werd er amper wakker van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat snel! En dat na zo'n zware operatie !
Ja, het is echt een zware ingreep. Wat een geluk dat het bij jou zo goed is gegaan en houden zo. Niet te snel teveel willen en doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:54 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Na mij was er een vrouw die t nog veel zwaarder dan mij had die werd er amper wakker van.
Gekwalificeerd ja?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
feest voor het poolse elftal
Jazeker. Na een bloedstollende wedstrijd tegen Ierlandquote:
Nice. Ik las al iets over een Turkse scheids die dom bezig was?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jazeker. Na een bloedstollende wedstrijd tegen Ierland
Onterecht doelpunt afgekeurd van Polen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:51 schreef Divje het volgende:
Nice. Ik las al iets over een Turkse scheids die dom bezig was?
Oh lekker danquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onterecht doelpunt afgekeurd van Polen.
En 2 minuten daarvoor een penalty voor Ierland door een overtreding buiten de 16
O.a.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh lekker danWat is dat met scheidsrechters van tegenwoordig..
Werd het daardoor zo bloedstollend?
Oh bah, ouderwets billenknijpenquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
O.a.
En dat Ierland door zou gaan bij 2-2.
En het hele 2e helft 2-1 stond
Je houd van kou?quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:18 schreef MotherFoker het volgende:
Het is ijskoud ja. Ik voel me met de dag beter.
Wat zijn de plannenquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijd voor milieu vervuiling, klimaat verandering
Net nog vuilnis weg gebracht, hoppa, gewoon op straat. Bam bam, global warming *in* your face.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Net nog vuilnis weg gebracht, hoppa, gewoon op straat. Bam bam, global warming *in* your face.
Niks mis met winter.quote:
Ik lig helemaal ingepakt onder een dekentje en ik heb t nog godskolere koud.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:33 schreef Scrummie het volgende:
Vrouwen zijn maar overaten joh. Al kunnen die wel heel goed chocomel met slagroom pakken en op tafel zetten, dat dan weer wel. En het dekentje over je heen leggen.
Fix zo'n erwtenschieter.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:46 schreef MotherFoker het volgende:
Ik heb een broertje hier dat net even denkt dat ik het leuk vind om lam te zijn van de pijnstillers. Luie teringhond is het ook komt overal mee weg.
Haquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:54 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hebben we helaas niet, ik kots vanavond wel over m heen. Als t kan.
Gaat het verder een beetje MF? Helpen de pijnstillers wel?quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:54 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hebben we helaas niet, ik kots vanavond wel over m heen. Als t kan.
Daar is het echt weer voor. Zo mooi nu in de natuur. Enjoy Divquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:58 schreef Divje het volgende:
Mogge Lav!
Zal me eens klaar gaan maken, straks ff een fikse wandeling maken.
Thanks Lav. Het is daar idd wel mooi weer voor, en tijdens het lopen word je vanzelf warm (hoop ik danquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar is het echt weer voor. Zo mooi nu in de natuur. Enjoy Div
Ja z helpen wel maar ik ben moequote:Op maandag 12 oktober 2015 11:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat het verder een beetje MF? Helpen de pijnstillers wel?
En goeiemorgen allemaalkoud
Ik haalde altijd van die stokjes, met een blok chocola eraan. Prima te doenquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:37 schreef Divje het volgende:
Chocomel uit een Senseo apparaat was geen probleem idd. Maar wou toen een keer ekte ekte cholademelk met cacao van Van Houten. De geur van verbrande cacao heeft een week in huis gehangen
Pannetje kon ook weg overigens.
Oja, dat is ook wel een goede. Nog nooit geprobeerdquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik haalde altijd van die stokjes, met een blok chocola eraan. Prima te doen. Glaasje melk warm maken, en zo'n stokje erin douwen.
Met Jägermeister zekerquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Thanks Lav. Het is daar idd wel mooi weer voor, en tijdens het lopen word je vanzelf warm (hoop ik dan)
Thermoskan koffie mee
Rust nog maar veel en stuur je broertje lekker naar buiten. Het is veel te mooi weer om binnen te blijven om zijn zusje te pestenquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:07 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja z helpen wel maar ik ben moe
Was vanochtend ijskoudquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Rust nog maar veel en stuur je broertje lekker naar buiten. Het is veel te mooi weer om binnen te blijven om zijn zusje te pesten
Doet de verwarming het niet?quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Was vanochtend ijskoud![]()
Al die kiddo's zitten hier met dikke winterjassen en zo..
Misschien had ik in de pauze even naar buiten moeten gaan
* theguyver mompelt "global warming is a myth!"quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TT![]()
Ik heb net een nieuwe theorie-examen Rijbewijs B aangevraagd,het is gelukkig in Barendrecht(wel op 30 oktober!!).![]()
Ik kan gewoon de bus pakken vanaf Rotterdam Zuidplein richting Barendrecht !!
Vorige week was het allemaal een ramp!!quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
* theguyver mompelt "global warming is a myth!"
[..]goed bezig!
Hoezo?quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Vorige week was het allemaal een ramp!!
Dat was wel heul handig geweest! Potverdrie wat kooud.. Maar m'n ma moest nog rijden dus was niet zo handig geweestquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wat is het koud......![]()
* Blue_Panther_Ninja heeft in de middag een nieuwe muts gekocht
Tell mequote:Op maandag 12 oktober 2015 23:13 schreef Divje het volgende:
Schommel is blij met het gerucht over FireFly. Denk ik
Ik dacht een user op FOK!quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:15 schreef Divje het volgende:
[..]
'Tweede seizoen Firefly een mogelijkheid'
Oja, er loopt hier idd ook iemand rond met die naamquote:
Jaquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja, er loopt hier idd ook iemand rond met die naammet een 3 erin.
Moet over een uur weer medicijnen inemenquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Bakkie pleur op dit tijdstip? No thanks
Gewoon met een glaasje water toch?quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:31 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Moet over een uur weer medicijnen inemen
moet dr 6 per dag. Dus 3xquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Gewoon met een glaasje water toch?
Hoevaak moet je die dingen slikken per dag ?
Pff. Nou, straks weer ff slikken en dan lekker pittenquote:
Ik duik er ook in. Mooi geweest voor vandaag. Truste schattenquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff. Nou, straks weer ff slikken en dan lekker pitten
Ga ik nu maar eens doen.. Trusten
quote:
Oh ze is zo lief. Ze geeft me nu al kopjes tegen mijn gezicht, daarna schrikt ze van zichzelf en gaat heel hard miauwen en rent dan weg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit een beetje in zombie-modus.. *Koffieeeee*
Hoe is het met Poezepoes?
Haha awwquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ze is zo lief. Ze geeft me nu al kopjes tegen mijn gezicht, daarna schrikt ze van zichzelf en gaat heel hard miauwen en rent dan weg.
En verder is het een veelvraat, onbegrijpelijk dat ze niet dikker wordt.
Ze komt nu ook binnen om te eten maar de achterdeur moet open staan zodat ze weg kan rennen . Ik denk dat het nog een hele tijd duurt voor ze zich echt thuis voelt en ik vraag me af hoe dat van de winter moet want dan ga ik niet s avonds met de deur open zitten.
Ach wat schattigquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha aww
Ken dat wel.. Toen ik ooit met m'n toenmalige vriendin een zwerfkat in huis nam, gaf hij na een tijdje een liefdesbeetje in m'n wang, keek me daarna met grote verschrikte ogen aan en legde z'n pootje op dat plekje![]()
smolt zowat van de bank
Zou ze mss als het echt koud wordt inzien dat het hartstikke veilig is bij jou in huis en dat je de deur dicht kan doen?Als ze niet de tent afbreekt als je ff niet kijkt..
Moge Guyvie!
Ohh dat klinkt al goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach wat schattig![]()
Ik hoop echt dat ze snel went want ze loopt al rond in het huis en sprong laatst op de bank en eet haar voer in de keuken dus ze voelt zich al thuis. Ik ga het vanmiddag eens proberen met de deur dicht, eens kijken hoe het gaat. Doe ik wel eerst een beschermend pak aan voor als ze me aanvliegt
En mogge Guyv!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh dat klinkt al goednog even een beetje aftasten wat ze dan doet idd
Zo'n hondenpak?
Zou dat warm zitten? Scheelt stookkostenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]Kan er vast wel 1 lenen bij de politie
Nicequote:
Rusland is op dreef.quote:
goed hoorquote:
Klinkt supergoed! Ade, daar was je vorig jaar toch ook? Have fun Tjackquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goed hoor
en bij jou?
net weer wezen stappen
omg
morgen ade
wow jongens wat een leef
twee jaar terug alquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt supergoed! Ade, daar was je vorig jaar toch ook? Have fun Tjack
Ja, hier ook alles goed.
Echt tof dat je het zo naar je zin hebt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
twee jaar terug al
ben enorm in mijn leuke dingen doen periode echt heftig
maar het is wel fijn moet ik eerlijk zeggen
moooi
hoe gaat het met dat beestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |