Daar trek ik me niks van aan!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er is werkelijk waar álles mis met Android.
Ik moet wel stellen, zet je een digibeet achter een Windows of een Mac, geloof mij, op een Mac pikken ze het veel sneller op dan achter Windows computer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar trek ik me niks van aan!
Ik kan totaal niet overweg met alles wat van Apple is, dus ik ben die troep niet waard volgens Guyvblij om. Veel te duur ook.
Hmm, heb je mss wel een punt ja. Veel intuïtiever (?) die GUI.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik moet wel stellen, zet je een digibeet achter een Windows of een Mac, geloof mij, op een Mac pikken ze het veel sneller op dan achter Windows computer.
Precies, veel betere werkomgeving als je lekker bezig wilt tussen meerdere programma'squote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, heb je mss wel een punt ja. Veel intuïtiever (?) die GUI.
Parkeert er verdomme weer een hoogwerker voor m'n balkon, wou net ff rustig zitten daar.
Zelfde als Samsung gebruikers, wel dure telefoon maar totaal niet zuinig!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Mensen met een iPhone kunnen standaard niet omgaan met die dingen?
Godver. Heb een samsungquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zelfde als Samsung gebruikers, wel dure telefoon maar totaal niet zuinig!
Of mensen met een high end smartphone die maar al te graag praten dat ze de beste van de beste hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zelfde als Samsung gebruikers, wel dure telefoon maar totaal niet zuinig!
nou vind ik de nieuwe versies van Windows alles behalve gebruiks vriendelijk!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik moet wel stellen, zet je een digibeet achter een Windows of een Mac, geloof mij, op een Mac pikken ze het veel sneller op dan achter Windows computer.
Die foto is fake!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou vind ik de nieuwe versies van Windows alles behalve gebruiks vriendelijk!
het roept eerder op tot agressie!
[ afbeelding ]
heb nu een acer Z4 heeft me ¤30,- gekost ding doet prima wat ik er mee wil doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Of mensen met een high end smartphone die maar al te graag praten dat ze de beste van de beste hebben.
Maar er voor de rest geen drol mee doen, ja appen en bellen.
Ja, Microsoft heeft nog veel te leren van Apple.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou vind ik de nieuwe versies van Windows alles behalve gebruiks vriendelijk!
het roept eerder op tot agressie!
[ afbeelding ]
Symbian was opzich nog best te doen. Ik had dat broertje? van die E7, de N8. Prachtig ding, loodzwaar maar idd niet kapot te krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb nu een acer Z4 heeft me ¤30,- gekost ding doet prima wat ik er mee wil doen.
vorige huawei y550 deed prima, en die heeft mijn ma nu in gebruik.
Ver daarvoor had ik een Nokia E7 beste telefoon die ik ooit heb gehad, ondanks symbian prima toestel, en ging stuk door zijn enige zwakke plek de voeding connector! voor de rest je kon ding van 8 hoog naar beneden keilen en ding deed het nog!
Is 't raar dat in mijn hoofd een vergelijking met 9/11 opkwam?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Raam is te klein voor de monitor!
http://www.shush.se/index.php?id=95&show=documentariesquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, Microsoft heeft nog veel te leren van Apple.
Dat begon al toen ze met Windows 95 kwam, gewoon een kopie van een bestaande Apple OS destijds.
Ik zou zeggen, kijk de film Pirates of Silicon valley eens
En neen niet die nieuwe serie, die eigenlijk wel erg leuk is.
monitors can't break glass?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Is 't raar dat in mijn hoofd een vergelijking met 9/11 opkwam?
Maar dan wel een kopie die wel goed werkte (voor die tijd en met nog meer mogelijke hardware configuraties als wat we nu hebben), als het al een kopie was.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, Microsoft heeft nog veel te leren van Apple.
Dat begon al toen ze met Windows 95 kwam, gewoon een kopie van een bestaande Apple OS destijds.
Nice die link, eens kijken wat er nog meer op te vinden is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.shush.se/index.php?id=95&show=documentaries
Veel beter dan die nieuwe film met Kutcher!
Bill Gates: Get real, would ya? You and I are both like guys who had this rich neighbor - Xerox - who left the door open all the time. And you go sneakin' in to steal a TV set. Only when you get there, you realize that I got there first. I got the loot, Steve! And you're yellin'? "That's not fair. I wanted to try to steal it first." You're too late.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar dan wel een kopie die wel goed werkte (voor die tijd en met nog meer mogelijke hardware configuraties als wat we nu hebben), als het al een kopie was.
Mac OS was een drama in de jaren 90, het is ook niet zo heel gek dat het amper marktaandeel had en heeft.
De jaren 90 hebben er bij ook tot geleid dat "once you go mac" totaal niet voor mij opgaat. OSX is beter dan die rommel die ze in de jaren 90 maakten (en bijna hun ondergang heeft ingeluid maar dat kon dankzij Gates Jobs (en Gates z'n centjes) afgewend worden).
Blijft toch de mooiste Apple presentatie ooit, Bill Gates die vanaf een scherm neerkijkt op de Apple schapen (en Steve Jobs) die behoorlijk aangedaan zijn dat Apple "gered" moet worden door de grote duivel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |