SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit de PS Vita versiequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:42 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben alvast begonnen zonder jullie...
[ afbeelding ]
De foto is wat onscherp, dus ik dacht even wat andersquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
PS4 versie. En hij is nog steeds geweldig.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:30 schreef rmrt2010 het volgende:
Doet mij denken aan lang geleden toen je er voor het eerst kennis mee maakte op tv via Skychannel 's ochtends vroeg.
Ik krijg hier toch wel een jaren '80 stijfje van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik krijg hier gewoon kippenvel van.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vond Transformers vroeger geen reet aan
Ook geen Japanse dubs dus het spel is sowieso ruk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vond Transformers vroeger geen reet aan, dus ik vind deze nieuwe game er ook niet echt bijster bijzonder uit zien. Vond de Transformers-gamers op last-gen een stuk mooier en interessanter.
BTW, morgen is Driveclub 1 jaar oud, en als het goed is krijgen we wat leuks...
Dan houdt het op idd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ook geen Japanse dubs dus het spel is sowieso ruk.
MASK, Batman TAS, GI Joe, Samurai Pizza Cats, Macron 1, etc etc waren gewoon veel leukerquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:59 schreef Yi-Long het volgende:
MASK, Batman TAS, GI Joe, Samurai Pizza Cats, Macron 1, etc etc waren gewoon veel leuker
Hoeveel zones heb je in SMB? Want The Forest is easy tot nu toequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:56 schreef Tortugal het volgende:
Super Meat Boy
Die eerste bossfight is me al een partijtje moeilijk zeg.
???quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:17 schreef Cikx het volgende:
Tof om al die Binding of Isaac items weer terug te zien hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |