SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Dat speelt inderdaad ook meequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:17 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met het feit dat er nog veel goede spelers in divisie 9/8 spelen die na een aantal maanden in de hogere divisies spelen.
Speel tot nu toe eigenlijk voor 80% tegen vrienden. Dus divisies schieten nog niet echt op daardoor. Als ik het een keer speel is het wel makkelijk omdat ik ongeveer altijd tegen slechtere teams speel.quote:
Hoe werken de divisies?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:17 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met het feit dat er nog veel goede spelers in divisie 9/8 spelen die na een aantal maanden in de hogere divisies spelen.
Goede spelers die net beginnen beginnen toch ook in divisie 10. De kans dat je die treft aan de begin maanden van het spel is best groot.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:02 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hoe werken de divisies?
Speel je ook daadwerkelijk tegen tegenstanders in dezelfde divisies?
Je zou toch verwachten dat de goede spelers inmiddels in flink hogere divisies spelen....
Een collega van mij is in divisie 6 begonnen....quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Goede spelers die net beginnen beginnen toch ook in divisie 10. De kans dat je die treft aan de begin maanden van het spel is best groot.
Met fut? Dat kan niet. Dat is in gewoon seasons.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Een collega van mij is in divisie 6 begonnen....
Lijkt me ook, begon zelf in divisie 9 daar, maar speel het nagenoeg nooit. Neemt hij dan over van 15?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Met fut? Dat kan niet. Dat is in gewoon seasons.
Hoe werkt dat bij Seasons dan? ik begon in 9, terwijl ik in 15 in 2 speelde.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Lijkt me ook, begon zelf in divisie 9 daar, maar speel het nagenoeg nooit. Neemt hij dan over van 15?
Gisteravond met Mertens gespeeld. HEERLIJKquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, het gaat. Het is geen kanon, maar hij kan wel enigszins iets. Bij mij is ie er puur voor het dribbelen en het passen, en dat doet ie briljant
Mertens heb ik geen ervaring mee
jup ook last vanquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:46 schreef 3-O-Three het volgende:
Zijn die penalty`s nog extremer na de patch? lijkt wel of ze er op spelen nu.... gewoon recht op doel af rennen botst tegen je verdediger aan en hoppa
Dit inderdaad... Wat een horror, die dribbelaars in de 16. Aantikken en op de stip.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:46 schreef 3-O-Three het volgende:
Zijn die penalty`s nog extremer na de patch? lijkt wel of ze er op spelen nu.... gewoon recht op doel af rennen botst tegen je verdediger aan en hoppa
Zijn niet extremer volgens mij, maar er is ook niks aan gedaan begreep ik net hier.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:46 schreef 3-O-Three het volgende:
ik speel nog steeds met hetzelfde team...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn laatste aanwinst, IF Nolito.
[ afbeelding ]
Deze voorhoede met Ben Arfa die vaak meekomt speelt erg lekker, althans de eerste paar wedstrijden. Heb nog iets van 30-40k over... Moet nog even kijken wat ik daarmee ga doen. Misschien maar even opzij zetten voor als ik over 2 dagen het team weer zat ben en iedereen eruit gooi.
Ben nog steeds blij met mn 4-1-2-1-2 - geeft je veel mogelijkheden om met 1-2tjes er doorheen te komenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:28 schreef 3-O-Three het volgende:
Merk wel hoe hogere divisie je komt hoe nutteloos sommige formaties worden door o.a die extreme high pressure en auto defending. valt bijna niet meer te passen door die druk
4312 was wel mijn favoriet, maar nu onbruikbaar gewoon t/m div 6 werkte het prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |