wat is er mis dan met mijn argumentenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:24 schreef schommelstoel het volgende:
Sorry, maar gooi hier maar snel een slotje op...
ONZ is een paar klikken verder.
Het is gewoon een kutscheet topic.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:26 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
wat is er mis dan met mijn argumenten
En dan voer jij zo'n troll topic ook nog?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:52 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
photoshop experts kom er maar in!
dit ziet er ook verdacht uitquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:52 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
photoshop experts kom er maar in!
BNW is toch het 2e ONZ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:24 schreef schommelstoel het volgende:
Dat is je perceptie denk ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:44 schreef boik het volgende:
[..]
ik zie hier vaker en meer onzin voorbij komen dan in ONZ zelf
ik geloof best wel in een complotje links en rechts maar wat voor hersenscheten sommige hier toch verzinnen staan zelfs de grootste complotdenkers van te kijkenquote:
Er zijn users die heel ver gaan in het geloven van complotten ja, dat maakt het voor mij leuker leesvoer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:58 schreef boik het volgende:
[..]
ik geloof best wel in een complotje links en rechts maar wat voor hersenscheten sommige hier toch verzinnen staan zelfs de grootste complotdenkers van te kijken
Ja, klopt. Of overdrijven zoals je in de OP zietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:58 schreef boik het volgende:
[..]
ik geloof best wel in een complotje links en rechts maar wat voor hersenscheten sommige hier toch verzinnen staan zelfs de grootste complotdenkers van te kijken
Ik vind dit anders een typisch BNW topique.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:24 schreef schommelstoel het volgende:
Meestal komt BNW na het nieuws. Dan wordt er gediscussieerd of iets een false flag of een hoax is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind dit anders een typisch BNW topique.
Ik denk anders dat ze hier ook wel achter zitten hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meestal komt BNW na het nieuws. Dan wordt er gediscussieerd of iets een false flag of een hoax is.
Of dat het precies zo is als ons verteld wordt.
Je hebt er weinig kaas van gegeten merk ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:58 schreef boik het volgende:
[..]
Het onderwerp wel, maar de opzet is totaal bagger en typisch ONZ.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind dit anders een typisch BNW topique.
We kunnen beter even wachten op bepaalde users die kunnen vaak gelijk al hun oordeel hier over vellen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het onderwerp wel, maar de opzet is totaal bagger en typisch ONZ.
Hoe gek het ook klinkt voor de niet BNW bezoekers, er zijn een aantal users in BNW die wel graag bronnen zien bij berichten.
En dit topic is puur een hersenspinsel, wat natuurlijk de meeste verhalen zijn die voorbij komen.
Maar wel met een aantal links/bronnen.
Dit topic is een onderbuik gevoel.
Dat maakt het voor sommige users buiten BNW wel typisch BNWquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
We kunnen beter even wachten op bepaalde users die kunnen vaak gelijk al hun oordeel hier over vellen!
Hier heeft iets gestaan wat niet gezien mag worden door het gewone volk.quote:
dit topic is vast ter voorbereiding voor als het echt gebeurt dan kunnen we direct verdachte dingen discusserenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
Er is geen schietpartij, maar er is wel sprake van een dreigement.Zie hier:
'Dreigement op Universiteit Leiden'
De TT klopt dus niet.
Ja schiet niet op, lessen en colleges gingen gewoon door.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:49 schreef schommelstoel het volgende:
Wie weet is het wel een FOK!er.
Het is wat voor een FOK!er
dinsdag 6 oktober 2015 14:41 schreef Dance99Vv het volgende:[/b]quote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 6 oktober 2015 14:51 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja schiet niet op, lessen en colleges gingen gewoon door.
waren er toetsen vandaag dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:52 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
dinsdag 6 oktober 2015 14:41 schreef Dance99Vv het volgende:[/b]
Iemand die weer een vrije dag wilde, dat is mijn idee bij dit gebeuren.
Nou ja , we kunnen ook zelf wel concluderen dat dit een hoog hoax-gehalte heeft .quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zat ik ook al op te wachten. Kan nooit lang duren
Hoax in de zin van een dreigement die niet uitgevoerd is idd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nou ja , we kunnen ook zelf wel concluderen dat dit een hoog hoax-gehalte heeft .
Daar heb ik Tingo niet voor nodig
quote:
Maar zijn visie is gewoon altijd weer spannender !quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nou ja , we kunnen ook zelf wel concluderen dat dit een hoog hoax-gehalte heeft .
Daar heb ik Tingo niet voor nodig
Daar verschillen we dan van mening over. Maar ieder zijn ding natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:58 schreef schommelstoel het volgende:
Maar zijn visie is gewoon altijd weer spannender !
Vertel?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan van mening over. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Dat is waar. Regeren is vooruitzienquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:50 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
dit topic is vast ter voorbereiding voor als het echt gebeurt dan kunnen we direct verdachte dingen discusseren
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar. Regeren is vooruitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |