Had ik allang gezien, heb jíj ook gezien dat ze een telefoontarief hanteren á 45 cent per minuut??? ( nog los van het feit dat ik van dit louche bedrijf überhaupt nog nooit gehoord heb )quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
www.google.nl
typ in experian
[ afbeelding ]
Kijk eens aan, eerste link
Even kijken
[ afbeelding ]
Oh kijk eens aan, wat staat daar rechts
[ afbeelding ]
poe hé, dat was moeilijk
Kan zijn, maar vind het een belachelijk iets, ben al jaren klant van andere diensten die ze aanbieden en heb daar nooit achterstand in opgebouwd en heb de afgelopen jaren ook gewoon telecom abonnementen bij andere providers af kunnen sluiten zonder enige problemen en dan ging het wel om wat duurdere abonnementen als die simpele ¤10,- p.m. die ik nu zou gaan betalenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:00 schreef Zolder het volgende:
Wind je niet zo op.
Je hebt het zelf zo alleen maar erger gemaakt, bedrijven hebben nou eenmaal procedures en daar moet je het mee doen.
Je bent fucking 30 jaar oud maar je bent nog te incompetent om te lezen wat er op een website staat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:09 schreef Garfield1985 het volgende:
Had ik allang gezien, heb jíj ook gezien dat ze een telefoontarief hanteren á 45 cent per minuut??? ( nog los van het feit dat ik van dit louche bedrijf überhaupt nog nooit gehoord heb )
Oh werkelijk?? Nu moet ík opeens iets gaan bewijzen wat bij andere providers niet hoeft en voorheen nooit nodig is geweest??quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bent fucking 30 jaar oud maar je bent nog te incompetent om te lezen wat er op een website staat.
Je kan ze gewoon een email sturen. Grow the fuck up, ik heb wel een idee waarom jij geen abonnement van Tele2 krijgt. Je gedraagt je namelijk als een 14 jarig onzeker meisje.
Ja dat moet als je een Tele2 abonnement wilt. Je kan Tele2 niet verplichten jouw een abonnement te geven, het is nog altijd een privaat bedrijfquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:40 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Oh werkelijk?? Nu moet ík opeens iets gaan bewijzen wat bij andere providers niet hoeft en voorheen nooit nodig is geweest??
Dus ik beschuldig jou ook maar bij voorbaat van diefstal en jij moet maar eerst bewijzen aan mij dat jij het níet gedaan hebt?
Dan leg me aub eens uit waarom dat voor een internet & telefonie abonnement 2 dagen geleden bij dezelfde provider NIET hoefde en men mij gewoon probleemloos verlengde?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja dat moet als je een Tele2 abonnement wilt. Je kan Tele2 niet verplichten jouw een abonnement te geven, het is nog altijd een privaat bedrijf
Niet elke afdeling heeft dezelfde procedures. Hogere abonnementskosten zijn niet belangrijk voor het risico aangezien de abonnementskosten vele malen hoger kunnen uitvallen bij telefoonabonnementen (over je bundel heen gaan) en er een algehele trend zichtbaar is van wanbetalers bij telefoon abonnementen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:52 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Dan leg me aub eens uit waarom dat voor een internet & telefonie abonnement 2 dagen geleden bij dezelfde provider NIET hoefde en men mij gewoon probleemloos verlengde?
Abonnementskosten zijn ca. het 3 voudige per maand tov. dat simpele gsm abo, dus nog een "groter risico" op wanbetalers als je het mij vraagt.
Het feit dat ik voor die diensten de afgelopen 3 jaar bij dezelfde provider ben gebleven en geen achterstallige betalingen heb opgebouwd, zou ze voldoende over mijn kredietwaardigheid moeten zeggen, dat je dat voor nieuwe klanten niet doet...allé, die ken je immers nog niet (afdoende) maar bestaande klanten die altijd netjes hebben betaald?
Oh met vaste telefonie zou dat níet kunnen wil je zeggen?? Net zoveel risico op extra kosten!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet elke afdeling heeft dezelfde procedures. Hogere abonnementskosten zijn niet belangrijk voor het risico aangezien de abonnementskosten vele malen hoger kunnen uitvallen bij telefoonabonnementen (over je bundel heen gaan) en er een algehele trend zichtbaar is van wanbetalers bij telefoon abonnementen.
Maar goed, zoals ik al zei, je gedraagt je als een kind. Je had een email kunnen sturen en dan had je binnen een paar dagen antwoord. Op FOK! kunnen we niks voor je doen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 02:03 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Oh met vaste telefonie zou dat níet kunnen wil je zeggen?? Net zoveel risico op extra kosten!
Maar goed.....die e-mail die gaat er evengoed komen, en zou ik sowieso al gaan versturen. Het gaat me om alles wat ze daarna geflikt hebben, het abonnement zonder pardon beëindigen en me moedwillig op extra kosten jagen. Daar nagel ik ze voor aan de schandpaal.
Waar haal je het vandaan dat er met vaste telefonie net zoveel risico is? Uit je duim?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 02:03 schreef Garfield1985 het volgende:
Oh met vaste telefonie zou dat níet kunnen wil je zeggen?? Net zoveel risico op extra kosten!
Die extra kosten heb je aan jezelf te danken omdat je blijkbaar geen fatsoenlijk gesprek kan voeren en achteraf maar op FOK! gaat zeiken ipv direct in te grijpen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 02:03 schreef Garfield1985 het volgende:
Maar goed.....die e-mail die gaat er evengoed komen, en zou ik sowieso al gaan versturen. Het gaat me om alles wat ze daarna geflikt hebben, het abonnement zonder pardon beëindigen en me moedwillig op extra kosten jagen. Daar nagel ik ze voor aan de schandpaal.
Kijk alleen al naar dat gezeik met die "gratis telefoon" abbo's. Sinds die rechtzaak willen ze nu gewoon op alles meer zekerheid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 03:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan dat er met vaste telefonie net zoveel risico is? Uit je duim?
Tele2 heeft daar intern hele mooie cijfers voor en blijkbaar is het risico bij mobiele abonnementen vele malen hoger.
[..]
Die extra kosten heb je aan jezelf te danken omdat je blijkbaar geen fatsoenlijk gesprek kan voeren en achteraf maar op FOK! gaat zeiken ipv direct in te grijpen.
LOL! Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:00 schreef Zolder het volgende:
Wind je niet zo op.
Je hebt het zelf zo alleen maar erger gemaakt, bedrijven hebben nou eenmaal procedures en daar moet je het mee doen.
Je kunt je beter druk maken om het feit dat je, terecht danwel onterecht, afgekeurd bent om je kredietwaardigheid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 02:03 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ik was aan het overwegen om deze vraag te beantwoorden maar ik bedacht me. Zoals ik het lees is er 100% kans dat TS iets achter houd (en dan bedoel ik niet dat over het cridietwaardig zijn, dat kan experian al gebaseerd hebben op je woonomgeving). Ik zou het dus een beetje triest vinden als tele2 hier dus een slechte naam door zou krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:25 schreef Garfield1985 het volgende:
Bij welke onafhankelijke instanties kan ik me melden om dit aan de kaak te stellen en Tele2 het vel over de oren te trekken?
Tele2 heeft van Experian doorgekregen dat je betaling niet altijd netjes is doorgekomen en dekken zich in tegen mogelijk risico. Je bent pissig op de verkeerde partij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:52 schreef Garfield1985 het volgende:
Het feit dat ik voor die diensten de afgelopen 3 jaar bij dezelfde provider ben gebleven en geen achterstallige betalingen heb opgebouwd, zou ze voldoende over mijn kredietwaardigheid moeten zeggen, dat je dat voor nieuwe klanten niet doet...allé, die ken je immers nog niet (afdoende) maar bestaande klanten die altijd netjes hebben betaald?
cridietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:09 schreef embedguy het volgende:
[..]
Ik was aan het overwegen om deze vraag te beantwoorden maar ik bedacht me. Zoals ik het lees is er 100% kans dat TS iets achter houd (en dan bedoel ik niet dat over het cridietwaardig zijn, dat kan experian al gebaseerd hebben op je woonomgeving). Ik zou het dus een beetje triest vinden als tele2 hier dus een slechte naam door zou krijgen.
Maargoed: dat je niet cridietwaardig geacht wordt kan aan zoveel dingen liggen, aan een deel van die factoren kun je zelf ook helemaal niets aan doen. Tele2 zal hier verder ook niets aan kunnen doen en imho niet meer dan logies dat ze het risico checken. Dat een ander bedrijf dan eventueel een verkeerde indicatie geeft aan tele2, tja helaas. Ik ben bang dat dat dan al even niet anders is.
Maargoed, zoals gezegt kan het probleem makkelijk opgelost worden door even een mailtje te sturen. Afhankelijk van hoe bont je het hebt gemaakt met tele2, kan een excuses vast wel volstaan.
Succes!
Logies vond ik mooier.quote:
Ik zou een deurtje verder kijken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:56 schreef Garfield1985 het volgende:
Is er iemand die me svp SERIEUS advies in kan geven
Op vraag 1: een mobiel telefoonabonnement wordt als vorm van krediet gezien. Vaste telefonie en ADSL niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:52 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Dan leg me aub eens uit waarom dat voor een internet & telefonie abonnement 2 dagen geleden bij dezelfde provider NIET hoefde en men mij gewoon probleemloos verlengde?
Abonnementskosten zijn ca. het 3 voudige per maand tov. dat simpele gsm abo, dus nog een "groter risico" op wanbetalers als je het mij vraagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |