Damn, wat groots aangepakt dit zeg.quote:
Helemaal waar. We raken afgestompt door alle ellende die we 24/7 voorgeschoteld krijgen waardoor we bijna zouden vergeten hoe lief en goed en hartelijk mensen kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik zit zo eens al die filmpjes hier te bekijken, en kom ineens tot het inzicht dat zo ongeveer 95% van wat ik normaal aan beeldmateriaal zie, altijd wel negatief beladen is. Geweld, ellende, verdriet... ben het allemaal zo normaal gaan vinden, dat de filmpjes hier ineens iets 'totaal anders' voor me lijken. Hoe slecht is dat eigenlijk... helemaal afgestompt. Dat is normaal geworden om door een beeldbuis te zien. Positieve filmpjes zie je haast nooit. Des te meer ze je wel raken trouwens.
Chales Veitch zijn Love Police is geweldigquote:
Sorry lav.quote:
Dat is waar onder de plebs vind je genoeg goed volk, maar hoe hoger bij de top des te verrotter ze worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:11 schreef Scrummie het volgende:
En als je dan toch bezig bent;Deze wereld heeft genoeg prachtige mensen!
Ik vind de flash mobbing 'n beetje creepy.Je kan ook 'n kleine groep mensen makkelijk choreograferen om wat andere niet-zo-leuke dingen te doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is waar onder de plebs vind je genoeg goed volk, maar hoe hoger bij de top des te verrotter ze worden.
Ik geef het nog niet op met jouquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind de flash mobbing 'n beetje creepy.Je kan ook 'n kleine groep mensen makkelijk choreograferen om wat andere niet-zo-leuke dingen te doen.
Dat de hond zo aan zijn maatje is gehecht is ontroerend verder krijg ik van zulke vids juist een akelig gevoel, wetende dat er zoveel honden overal ter wereld rondzwerven en aan hun lot worden overgelaten, weinig mensen het boeit daar word ik juist een beetje triest van. Eén keer in de zoveel tijd komt er dan een razzia en worden ze doodgeknuppeldquote:
Deze vond ik erg touchingquote:
Ja, dat weet ik en dat is ook allemaal heel erg, maar dit gaat om de trouw van dit beestje die bij zijn gewonde maatje blijft. Dat ontroert me.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat de hond zo aan zijn maatje is gehecht is ontroerend verder krijg ik van zulke vids juist een akelig gevoel, wetende dat er zoveel honden overal ter wereld rondzwerven en aan hun lot worden overgelaten, weinig mensen het boeit daar word ik juist een beetje triest van. Eén keer in de zoveel tijd komt er dan een razzia en worden ze doodgeknuppeld
Die is geweldigquote:
Ja, die heb ik een tijd terug ook met heel veel plezier gekeken. Zoals het hoort bij een ode aan plezier.quote:
Die vind ik zo geweldigquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Oh en in de categorie epic flashmobs:
Mooi voorbeeld wat een paar mensen met een leuk idee voor mekaar kunnen krijgen
Of, maar twee mensen...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Oh en in de categorie epic flashmobs:
Mooi voorbeeld wat een paar mensen met een leuk idee voor mekaar kunnen krijgen
Cuteness!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
En dit is voor mij persoonlijk een feel good-momentje. De kat die zo lang te schuw was om zich aan te laten raken durft nu zelfs met de rug naar me toe op het tuinpad te zitten. Als dat geen vertrouwen is. En haar vacht glanst zo mooi. Komt ook van al dat aaien natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |