Hahaha, herkenbaar. Hier ooit Greenpeace aan de lijn, waar we al donateur waren notabene. Of we meer geld wilden geven, want 'het gaat niet goed met de bijen'. Ik bedankte vriendelijk. 'Nou, u heeft blijkbaar geen enkel idee van de ernst van deze situatie mevrouw'quote:Op zondag 11 oktober 2015 08:56 schreef danic het volgende:
Ik ben een keer via zo'n colporteur bijna overgestapt van energieleverancier. Toen ik na een paar dagen belde dat ik ervan af zag (wet koop op afstand) vroeg de jongen aan de telefoon waarom. Logische vraag hoor.
Toen ik aangaf dat ik er geen goed gevoel bij had en het idee had dat er iets niet klopte, kreeg ik heel snerend 'u heeft geen goed gevoel bij energie, da's raar'.
Echt gozer
Je bevestigd precies wat ik al dacht.....
Dit was van Nuon trouwens
Srsly?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:37 schreef Vicky het volgende:
Niet uit de catagorie colporteurs en goede doelen maar wel een uit de schsldalige bedrijven.
Mijn vader had een aantal.jaar gleden informatie aangevraagd bij Prominent (stoelen voor oudere mensen). Hij werd gebeld om hij nog interesse had. Mijn vader had aangegeven voorlopig nog geen nieuwe meubels te willen omdat er nog een kat in huis was.
Enige tijd later werd hij gebeld door Prominent met de vraag of de kat ondertussen al dood was...
Dat vind ik opzich wel grappig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:37 schreef Vicky het volgende:
Niet uit de catagorie colporteurs en goede doelen maar wel een uit de schsldalige bedrijven.
Mijn vader had een aantal.jaar gleden informatie aangevraagd bij Prominent (stoelen voor oudere mensen). Hij werd gebeld om hij nog interesse had. Mijn vader had aangegeven voorlopig nog geen nieuwe meubels te willen omdat er nog een kat in huis was.
Enige tijd later werd hij gebeld door Prominent met de vraag of de kat ondertussen al dood was...
Ik had een paar jaar geleden (toen ik nog alleenstaande moeder was met een nog minderjarige zoon), een bedrijf aan de telefoon die naar meneer Achternaam vroegen, dus ik "die is er niet" waarop ze vroegen wanneer hij er wel wasquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:33 schreef Estrys het volgende:
Ik heb weleens gehad dat ik zei geen interesse te hebben, vroegen ze of de hoofdbewoner van het huis ook thuis was. OW ja wacht ik zal mijn moeder even roepen.
En tegen de overbuurvrouw hoorde ik een keer, toen ze zei geen interesse te hebben in kliko schoonmaak: wanneer komt uw man thuis?
Mijn man heeft daar ook geen interesse in
Waarom niet? Tegenwoordig kun je je telefoonnummer gewoon meenemen naar je nieuwe adres. Ook als het netnummer anders wordt....quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier belde gisteren de kpn. Over het resetten van de experiabox en de brief die wij daarover gekregen hadden.
Wij hebben helemaal geen brief ontvangen bleek hij naar ons 1e adres samen gestuurd te zijn. Ze hadden toch ook wel kunnen zien dat telefoonnummer en adres niet konden kloppen (vaste telefoon)
Maar je kan de schade toch door je verzekeraar laten taxeren en dan alsnog zelf betalen? Je hoeft het de verzekeraar niet te laten betalen, maar je hebt dan wel het voordeel dat je niet zomaar vanalles in je mik geschoven krijgt. Nou zal het bij een fiets wel meevallen, maar toch...quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:24 schreef amaranta het volgende:
Het is een fiets. Hij heeft enkel een slag in z'n wiel.
Ik ben mee geweest naar de fietsenfabriek.
Die zei dat het in ieder geval een nieuw wiel was.
Verder was er op het eerste gezicht niks te zien. Maar dat moest hij dus nog meten (vork ofzoiets) en dat zou uiterlijk vorige week woensdag dus horen.
De reden dat ik het vooralsnog niet opgeef is dus dat ik er qua premie meer op achter uit ga, dan de kosten van een nieuw wiel
Mocht de schade toch meer zijn, dan geef ik het alsnog nog.
ik heb mijn bril "verzekerd " bij de Pearl. Kost 30 euro en dan wordt ie gemaakt als je kapot is.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:35 schreef miss_sly het volgende:
O, ik denk dat ik zou bellen, amaranta. Gewoon, omdat het me mateloos zou irriteren om erop te moeten wachten en het anders maar niet afgerond zou voelen.
Over verzekeren gesproken: kun je je bril verzekeren? En waarvoor is hij dan verzekerd? Kapotvallen? Verbuigen? Kwijtraken?
Heb die van mijn dochter ook verzekerd bij aankoop. Loopt 2 jaar als je het niet gebruikt krijg je het als korting op een volgende bril.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb mijn bril "verzekerd " bij de Pearl. Kost 30 euro en dan wordt ie gemaakt als je kapot is.
Ja, bij ons bij eye wish.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:22 schreef miss_sly het volgende:
Dat is dus verzekerd bij de leverancier van de bril? Geen idee of mijn opticien dat aanbiedt. Kan er altijd even naar informeren.
ook grote glasbeschadigingen of als de bril zo erg kapot is dat er een nieuwe montuur moet komen?quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:43 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog nooit een bril verzekerd, Miss_Sly, maar ik heb ook nog nooit een rekening gehad voor reparatie. Ik heb in mijn woonplaats een opticien (gewoon een kleine zelfstandige, dus niet onderdeel van een keten) en zij repareren mijn bril altijd kosteloos. Ik weet niet hoe dat met die ketens als Pearle, Specsavers en Hans Anders is eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |