Ja maar slapen met een BH aan is toch niet gezond ivm doorbloeding. Dat is mij verteld. Of is het een smoes dat ze dat ding altijd gelijk uitdoen in bed.quote:
Hij twijfelt tussen een sport BH of een push upquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:48 schreef Remqo het volgende:
Maar niels twijfelt er aan om BH's te gaan dragen?
Hoax. Slapen met dat ding is gewoon niet fijn.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja maar slapen met een BH aan is toch niet gezond ivm doorbloeding. Dat is mij verteld. Of is het een smoes dat ze dat ding altijd gelijk uitdoen in bed.
Als het een nietszeggende user is, neem ik hem niet serieus. Tevens zou ik een TR zettenquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een één of andere nietszeggende user noemt Chloe een babi pangang
Ik schijn nogal een kacheltje te zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:48 schreef Chai het volgende:
Niels vrouwen hebben het altijd koud. Een beha is naast de steun ook een belangrijk kledingstuk om hun lichaam een beetje op temperatuur te houden.
Hoi supergirlquote:
Wat voor functie zou een bh moeten hebben als je in bed ligt?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja maar slapen met een BH aan is toch niet gezond ivm doorbloeding. Dat is mij verteld. Of is het een smoes dat ze dat ding altijd gelijk uitdoen in bed.
Al gedaan natuurlijkquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het een nietszeggende user is, neem ik hem niet serieus. Tevens zou ik een TR zetten
Zonder slapen is pas verschrikkelijkquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Niemand wordt warm van jou :squote:Op maandag 5 oktober 2015 21:50 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik schijn nogal een kacheltje te zijn.
Had er 2 gekocht vandaag. Ik doe heel rustig aan met alcohol de laatste tijd. Ook dagen achtereen helemaal geen bier ofzo.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit gaat de verkeerde kant op.
Hoeveel biertjes heb je al achterover getikt Niels?
lekker zweetborstenquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:48 schreef Chai het volgende:
Niels vrouwen hebben het altijd koud. Een beha is naast de steun ook een belangrijk kledingstuk om hun lichaam een beetje op temperatuur te houden.
Daarom doen ze hem 'S nachts uit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:50 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik schijn nogal een kacheltje te zijn.
Die dagen drink je whisky?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Had er 2 gekocht vandaag. Ik doe heel rustig aan met alcohol de laatste tijd. Ook dagen achtereen helemaal geen bier ofzo.
Een gemis.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik drink vrijwel nooit sterke drank. Alleen wijn/bier.
Wijn enkel op dagen wanneer je een bh draagt zeker?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik drink vrijwel nooit sterke drank. Alleen wijn/bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |