2 tot 4 graden tijdens de cruise (afhankelijk van hoogte en gewicht), dus dat is verwaarloosbaar... Als je echter de pech hebt dat er net een tussentijdse klim gemaakt wordt dan ga je het wel voelen jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:34 schreef FredvZ het volgende:
In de afgelopen dagen tweemaal in de PH-TFK mogen vliegen. (en daarmee heb ik alle Nederlandse 787's gevlogen ) en het viel me eigenlijk nu pas op hoe smerig die dingen van binnen zijn. De schimmel staat letterlijk op de spoelbakken.
In technische zin blijf ik het een fantastisch toestel vinden, het enige type waar ik uit kan stoppen zonder problemen met mijn oren. Zoals ik in het vorige topic heb geschreven kon ik niet mee in Premium Comfort / Star Class. Op de heenweg hadden ze twee stoelen in Comfort geregeld op de rij de deur, dat was echt prima te doen. Op de terugweg was het allemaal moeilijk-moeilijk, maar uiteindelijk kwamen ze met 3 (!!) stoelen Economy
Zo in Economy vliegend kwam ik gelijk op een "designfoutje". Het schierpunt van de toiletten in het midden van Economy zit aan de neuszijde van het toestel. (Je zit dus ook met je neus naar de staart op dat toilet). Als het toestel helemaal plat zou zijn tijdens het vliegen was er niks aan de hand, maar een vliegtuig vliegt gemiddeld onder een hoek van 7%. Met als gevolg dat je op het toilet dus steeds met de deksel van het toilet in je rug zit
Hrm, en bedoel je dat dat Arke is die hun toestellen niet goed schoon kunnen houden? Of dat dat met de 787 te maken heeft door de andere "atmosfeer"?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:34 schreef FredvZ het volgende:
In de afgelopen dagen tweemaal in de PH-TFK mogen vliegen. (en daarmee heb ik alle Nederlandse 787's gevlogen ) en het viel me eigenlijk nu pas op hoe smerig die dingen van binnen zijn. De schimmel staat letterlijk op de spoelbakken.
Klinkt veel belovend want meestal heb ik na een lange vlucht een halve dag een "doof" oorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:34 schreef FredvZ het volgende:
In de afgelopen dagen tweemaal in de PH-TFK mogen vliegen. (en daarmee heb ik alle Nederlandse 787's gevlogen ) en het viel me eigenlijk nu pas op hoe smerig die dingen van binnen zijn. De schimmel staat letterlijk op de spoelbakken.
In technische zin blijf ik het een fantastisch toestel vinden, het enige type waar ik uit kan stoppen zonder problemen met mijn oren.
Ik vind die gedraaide toiletten altijd wel prettig, hoef je niet met je hoofd in een moeilijk gedraaide houding te gaan staan itt die aan de zijkant zoals bij de meeste Boeings. Daarnaast, poepen moet je thuis doen.....quote:Zo in Economy vliegend kwam ik gelijk op een "designfoutje". Het schierpunt van de toiletten in het midden van Economy zit aan de neuszijde van het toestel. (Je zit dus ook met je neus naar de staart op dat toilet). Als het toestel helemaal plat zou zijn tijdens het vliegen was er niks aan de hand, maar een vliegtuig vliegt gemiddeld onder een hoek van 7%. Met als gevolg dat je op het toilet dus steeds met de deksel van het toilet in je rug zit
Gebrek aanschoonmaak.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:36 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hrm, en bedoel je dat dat Arke is die hun toestellen niet goed schoon kunnen houden? Of dat dat met de 787 te maken heeft door de andere "atmosfeer"?
Liever niet in het vliegtuig maar soms met een lange vlucht moet je welquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:02 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind die gedraaide toiletten altijd wel prettig, hoef je niet met je hoofd in een moeilijk gedraaide houding te gaan staan itt die aan de zijkant zoals bij de meeste Boeings. Daarnaast, poepen moet je thuis doen.....
De A350 wordt voor China Airlines de vervanger voor de A340-300 en mogelijk is de Taipei - Bangkok - Amsterdam route een van de eerste routes waar deze ingezet zal worden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:41 schreef APK het volgende:
Oeh, gaan ze dat misschien doen?
Die vliegen normaal met behoorlijk gedateerde meuk
Heb een paar keer met een 747 van ze gevlogen en ga in december met de A340.
(Daarvan vind ik het dan wel weer lekker dat je met z'n tweeën naast elkaar op een raam- en een gangpadstoel kunt zitten).
Dan maar een uurtje langer onderweg...
Waarom vliegen eigenlijk China Airliners en EVA allebei via Bangkok?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De A350 wordt voor China Airlines de vervanger voor de A340-300 en mogelijk is de Taipei - Bangkok - Amsterdam route een van de eerste routes waar deze ingezet zal worden.
De vraag naar Taipei-BKK en BKK-AMS zal groter zijn dan Taipei-AMS direct. KLM heeft die combi route toch ook jaren gevlogen. Tegenwoordig combineert KLM Taipei met Manilla. En voor ons wel zo prettig, twee of drie directe vluchten per dag naar BKK.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:13 schreef zlotka het volgende:
[..]
Waarom vliegen eigenlijk China Airliners en EVA allebei via Bangkok?
Wat ik begrepen heb van de mensen van de KLM, is dat er sprake van is dat KLM weer Manila - Amsterdam rechtstreeks gaat doen, En Taipeh weer gecombineerd gaat worden met Bangkok.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:59 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
De vraag naar Taipei-BKK en BKK-AMS zal groter zijn dan Taipei-AMS direct. KLM heeft die combi route toch ook jaren gevlogen. Tegenwoordig combineert KLM Taipei met Manilla. En voor ons wel zo prettig, twee of drie directe vluchten per dag naar BKK.
Oei, dat zal die altijd in Bangkok vakantie vierende KLM crew niet echt leuk vinden want dan moeten ze tijdens hun 4 daagse vakantie er een vlucht BKK-Taipei tussendoor doen en wordt de terugvlucht BKK-AMS automatisch weer een nachtvlucht. Dat laatste dan wel weer zo prettig dan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb van de mensen van de KLM, is dat er sprake van is dat KLM weer Manila - Amsterdam rechtstreeks gaat doen, En Taipeh weer gecombineerd gaat worden met Bangkok.
Een jaartje of 2 zo gekomen, aangezien er een issue was met landingsrechten op Manila die naar afstand warden gemeten, waardoor KLM de hoofdprijs moest betalen.
Zodoende dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:59 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
De vraag naar Taipei-BKK en BKK-AMS zal groter zijn dan Taipei-AMS direct. KLM heeft die combi route toch ook jaren gevlogen. Tegenwoordig combineert KLM Taipei met Manilla. En voor ons wel zo prettig, twee of drie directe vluchten per dag naar BKK.
Maar dat geldt voor Taipeh hetzelfde uiteraard, nu zijn ze ongeveer 8 dagen van huis, met enkel 1 avond Taipeh - Manila v.v., en dan de nachtvlucht Taipeh - Amsterdam.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Oei, dat zal die altijd in Bangkok vakantie vierende KLM crew niet echt leuk vinden want dan moeten ze tijdens hun 4 daagse vakantie er een vlucht BKK-Taipei tussendoor doen en wordt de terugvlucht BKK-AMS automatisch weer een nachtvlucht. Dat laatste dan wel weer zo prettig dan.
Maar Taipei is geen Bangkok hé.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor Taipeh hetzelfde uiteraard, nu zijn ze ongeveer 8 dagen van huis, met enkel 1 avond Taipeh - Manila v.v., en dan de nachtvlucht Taipeh - Amsterdam.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:49 schreef OEM het volgende:
Oeps: http://www.channelnewsasi(...)184022.html?cid=FBSG
Test geluktquote:undergoing a landing gear system check
Zo goedkoop?quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Jeej, kleine vakantie geregeld
[ afbeelding ]
Eigenlijk zouden we deze vergadering in de VS hebben maar dat is zo achterlijk duur vergeleken met vliegen met Golfstaatluchtvaartmaatschappijen dat we het naar India hebben verplaatst.
Trailer:quote:The world's most famous pilots - the Red Arrows - reveal the secrets to their spectacular British summer display season. The stakes couldn't be higher as they aim to salute Her Majesty the Queen. But will they pull off the ambitious display over Buckingham Palace? And could they have found a new fan in the young Prince George?
Werkt nog prima bij mij.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:49 schreef Iemand91 het volgende:
Trouwens; doet bij jullie de site http://www.airplane-pictures.net/ ook raar?
Bij mij laadt het de foto's niet meer sinds een paar dagen.
We hoeven niet zo lang te wachten:quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:19 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de volgende mag je waarschijnlijk een jaar wachten wanneer mogelijk China Airlines hun A350 gaat inzetten op Amsterdam. Tot die tijd geen A350 meer deze kant op; hooguit een uitwijker of invaller o.i.d.
quote:TOULOUSE - Amsterdam wordt de eerste bestemming waarop Singapore Airlines gaat vliegen met de nieuwe Airbus A350-900. Dat maakte de Singaporese luchtvaartmaatschappij maandagochtend bekend in Toulouse. Daar vindt vandaag de roll-out plaats van de eerste A350 voor Singapore Airlines, die in januari 2016 wordt afgeleverd. De lijndiensten naar en van Schiphol starten naar verwachting per april 2016.
Singapore Airlines heeft 63 A350-900’s in bestelling, waarvan het eerste exemplaar in januari zal worden afgeleverd. De maatschappij verwacht binnen een jaar na aflevering in totaal 11 Airbus A350-900 vliegtuigen toe te voegen aan de vloot. Naast de bestelling van 63 vliegtuigen heeft Singapore Airlines nog een optie voor 20 extra Airbus A350-900 vliegtuigen.
Voordat in april de vluchten naar Amsterdam van start gaan, zal de eerste A350 worden ingezet op vluchten naar Jakarta en Kuala Lumpur om de crews aan het nieuwe vliegtuig te laten wennen.
Singapore Airlines wordt de eerste luchtvaartmaatschappij die de A350 op een geregelde lijndienstvlucht zal inzetten naar Schiphol. Afgelopen vrijdag landde er voor het eerst een Airbus A350 op de luchthaven. Finnair zette haar nieuwe A350 eenmalig in op de route tussen Helsinki en Amsterdam.
De A350 zal bij Singapore Airlines worden uitgerust met een Business Class, Premium Economy Class en Economy Class.
"Aan boord van het toestel bevinden zich de nieuwe Business Class, Premium Economy Class en Economy Class stoelen en ’s werelds meest geavanceerde in-flight entertainment systeem", meldt Senior Vice President Marketing Planning, Lee Wen Fen.
Full storyquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:49 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Enne, Saint Martin; eat your heart out!
(Iberia A340-600 op San Jose, Costa Rica)
Niks vreemds aan aldus lokale luchtleidingquote:
Persbericht van Airbus:twitter:SingaporeAir twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 14:00:44 #FlySQ from Singapore to New York, non-stop.Coming to you in 2018. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |