Waarom dit mailtje? Nou, omdat ik hier even heel erg blij mee ben en om eventuele andere eigenaars van monumenten hierop te wijzen mochten zij dit nog niet weten.
quote:Helemaal eens, maar goed, wat wil je nou nog verbouwen aan de buitenkant dan, ok er mag geen dakkapel op, boeiend, en je moet je aan de vastgelegde kleuren houden, nogmaals boeiend, want dat is toch het mooiste. We wonen op een hofje dus de uniformiteit is wat het mooi houdt. En als je groot onderhoud moet plegen moet dat volgens regeltjes ja, maar daar staat tegenover dat daar weer subsidies voor zijn.
Op maandag 18 november 2002 12:57 schreef k_man het volgende:
Daarentegen mag je er (zeker aan de buitenkant) niets aan verbouwen en ben je verplicht het goed te onderhouden, wat bij een monumentaal pand aardig in de papieren kan lopen.
En het is natuurlijk gewoon leuk, zo'n bijzonder huis. (Zie mijn picje)
quote:Het is niet echt een kwestie van 'in aanmerking komen'.
Op maandag 18 november 2002 13:14 schreef Reintje het volgende:
Ik vind mijn huis toch ook wel een monumentaal pand zo eik'... Waar kan je checken of je daarvoor in aanmerking komt?
quote:Pand uit 18 nogwat, redelijk karakteristiek voor de stad.
Op maandag 18 november 2002 13:18 schreef k_man het volgende:[..]
Het is niet echt een kwestie van 'in aanmerking komen'.
quote:Zoals je op de site zult hebben gelezen is de kans dat je pand tot monument wordt uitgeroepen daarmee vrij klein. Maar je kunt het altijd proberen als je denkt dat het gunstig voor je uitpakt.
Op maandag 18 november 2002 13:54 schreef Reintje het volgende:[..]
Pand uit 18 nogwat, redelijk karakteristiek voor de stad.
quote:Bij de subsidiemaffia.
Op maandag 18 november 2002 13:14 schreef Reintje het volgende:
Ik vind mijn huis toch ook wel een monumentaal pand zo eik'... Waar kan je checken of je daarvoor in aanmerking komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |