Dat komt ook omdat er een paar enorm verschrikkelijk zijnquote:
Vorig jaar mocht dat niet,tijdens evenementen aan de zuip...quote:
Das waar ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat er een paar enorm verschrikkelijk zijn
Krijgt mevrouw ook een Mocro coupe?quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vorig jaar mocht dat niet,tijdens evenementen aan de zuip...
Ja ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:35 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 bier !quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:34 schreef Ebinas het volgende:
Wat een saai feest.
[ afbeelding ]
Ik ga maar even vitamine D ophalen
loll, geen idee hoop het niet voor haar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:36 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Worden de zijkanten ook opgeschoren bij Mevr.?
Ik denk niet dat de bierbrouwers in de rij zullen staan om nog een keer mee te doen aan een event in Utopiaquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:34 schreef Ebinas het volgende:
Wat een saai feest.
[ afbeelding ]
Ik ga maar even vitamine D ophalen
Als het goed is 40..........quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:37 schreef Yeszie het volgende:
Hoeveel partypoopers zijn er of moeten die nog komen allemaa...
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:39 schreef AnneLo het volgende:
GM![]()
Zijn er echt maar zo weinig mensen?![]()
Wat een verschil met vorig jaar, toen kwamen er op alle evenementen veel mensen af.
bij het boksen zullen er wel meer komenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:39 schreef AnneLo het volgende:
GM![]()
Zijn er echt maar zo weinig mensen?![]()
Wat een verschil met vorig jaar, toen kwamen er op alle evenementen veel mensen af.
Samen met Rolf...quote:
Zijn er al veel aanmeldingen dan?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:41 schreef lonneberga het volgende:
[..]
bij het boksen zullen er wel meer komen
Gaat zij ook boksen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
weet ik niet,wel dat oma Nijn gaat
Man man man...quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:46 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waarvan 4 vragen op hetzelfde neerkomen![]()
Mogen wij die ook invullen ..quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:46 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waarvan 4 vragen op hetzelfde neerkomen![]()
Owwwww ook van mij dan .....quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:49 schreef lonneberga het volgende:
[..]
kijken,en proberen om namens mij Fitz vol op de bek te pakken
Weer? Die twee zijn echt geobsedeerd door wat Stefanie zou kunnen stemmen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Het is wat, samen zitten en dealtjes sluiten om niet te op elkaar te stemmen.
Mark en Gina willen met Rob en Stef praten.
Zuip ze.quote:
quote:
op tijdquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:59 schreef GekkePoes het volgende:
Op de chat: "Hoe laat komen de bezoekers?"
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:59 schreef GekkePoes het volgende:
Op de chat: "Hoe laat komen de bezoekers?"
Regelmatig ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
heeft iemand rolf werkelijk zien snuiven?
mooiquote:
Stef vertelde het net aan Ivan, ze is er zat vanquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Weer? Die twee zijn echt geobsedeerd door wat Stefanie zou kunnen stemmen.
Ik nog nooit, wanneer heb jij dat gezien dan?quote:
bas gaat ook op gina toch? die zien ze niet aankomen denk ikquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Weer? Die twee zijn echt geobsedeerd door wat Stefanie zou kunnen stemmen.
niet dus is iets vd cossquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik nog nooit, wanneer heb jij dat gezien dan?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef rowan634 het volgende:
[..]
bas gaat ook op gina toch? die zien ze niet aankomen denk ik
Belachelijk gewoon, want Mark heeft al drie keer gepraat met Stefanie. Nou ja gepraat, meer onder druk gezet. Ze wou een stem op Gina geven, ik hoop van harte dat ze niet onder de druk bezwijkt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stef vertelde het net aan Ivan, ze is er zat van
Ivan zegt dat ze gewoon moet stemmen wat ze wil.
Om de haverklap.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij haalt regelmatig zijn neus op,heb jij geen streams?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet dus is iets vd coss
Ik hoop van harte dat dat kreng op de bank komt. Al was het maar om Mark te laten zien dat hij niet almachtig is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef rowan634 het volgende:
[..]
bas gaat ook op gina toch? die zien ze niet aankomen denk ik
Dat dusquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij haalt regelmatig zijn neus op,heb jij geen streams?
Drolf; nee dit is m niet.quote:
En om dat verbaasde gezicht van haar te zien...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat dat kreng op de bank komt. Al was het maar om Mark te laten zien dat hij niet almachtig is.
Heerlijk. Ik maak er tijd voor vrij.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En om dat verbaasde gezicht van haar te zien...
Dat hoop ik ook niet ik hoopte dat juist Mark hierdoor meer stemmen gaat krijgen. Maar zoals we gisteren al hoorde van Ivan is ook hij niet bezig met oprecht stemmen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Belachelijk gewoon, want Mark heeft al drie keer gepraat met Stefanie. Nou ja gepraat, meer onder druk gezet. Ze wou een stem op Gina geven, ik hoop van harte dat ze niet onder de druk bezwijkt.
Zometeen die grijze trui weer aan. Net Lucky Luke, die draagt ook altijd hetzelfde.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:05 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Drolf; nee dit is m niet.
toch maar weer iets anders aan...
Ik heb hem nog nooit coke zien snuiven hoor en kijk best veelquote:
Ja, en hetzelfde geldt waarschijnlijk voor Gabriëlle, die zich niet met de problemen van Stefanie wou bemoeien.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet ik hoopte dat juist Mark hierdoor meer stemmen gaat krijgen. Maar zoals we gisteren al hoorde van Ivan is ook hij niet bezig met oprecht stemmen.
Hij zou als hij oprecht was op Mark en Gina stemmen, maar hij mag ze te graag daarom krijgen ze van hem geen stem
Dotteke je heeft en capje gemakt met en vrouw in de Zwembad wie was dat?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |