er zit hier geen drukkerij in de buurt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Elke drukkerij kan dat, maar ik weet niet of ze dat ook wíllen doen.
Dan ga je iets verder weg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:55 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
er zit hier geen drukkerij in de buurt.
whut woon je in de platteland?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:55 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
nee niet echt, maar de drukkerij hier is pas weg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:57 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
whut woon je in de platteland?
Met een decoupeerzaag het bij elkaar gebonden boek in een drukkerij doorzagen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:55 schreef Buurpoes het volgende:
Probeer het bij een drukkerij en bind de pagina's goed bij elkaar en zet er een decoupeerzaag op.
ik wil wel een mooi recht en glad eindresultaatquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:01 schreef Buurpoes het volgende:
Decoupeerzaag dus. Als je dat boek tussen wat plankjes inklemt, gaat dat vast soepel.
!!quote:
Fijn zaagje pakken en goed vastklemmen. Eventueel oefenen op een boek van de kringloop.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:01 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
ik wil wel een mooi recht en glad eindresultaat
Ah, excuus. Ik heb het aangepast.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Met een decoupeerzaag het bij elkaar gebonden boek in een drukkerij doorzagen?
dat gaat dus echt niet werken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Fijn zaagje pakken en goed vastklemmen. Eventueel oefenen op een boek van de kringloop.
Ik heb ook vlekkeloos in boeken geboord met een fijn boortje. Waarom zou zagen dan niet lukken? Het succes hangt wel sterk af van je klem-capaciteiten.quote:
omdat ik een superglad en recht resultaat wil, dat gaat zelfs niet lukken met een figuurzaagjequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb ook vlekkeloos in boeken geboord met een fijn boortje. Waarom zou zagen dan niet lukken? Het succes hangt wel sterk af van je klem-capaciteiten.
Tja, als je weigert de moeite te nemen om naar een drukkerij te gaan zul je je eisen moeten verlagen vrees ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:14 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
omdat ik een superglad en recht resultaat wil, dat gaat zelfs niet lukken met een figuurzaagje
de dichtsbijzijnde drukkerij die het voor mij zou willen doen (ik heb gebeld) is 3 kwartier met de trein.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:20 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Tja, als je weigert de moeite te nemen om naar een drukkerij te gaan zul je je eisen moeten verlagen vrees ik.
Nee, niet met een figuurzaag inderdaad. Maar succes met je probleem.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:14 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
omdat ik een superglad en recht resultaat wil, dat gaat zelfs niet lukken met een figuurzaagje
woon je in de middle of fucking nowhere ofzoquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:55 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |