Die doet gewoon een Oliver Zauggje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:07 schreef Chiappucci het volgende:
Grote kans dus dat Martin wint morgen.
Kan wel, maar moet je ff doorfietsen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:26 schreef Wombcat het volgende:
Ik dacht dat die vandaag wasIk dacht mooi na mijn eigen rondje fietsen in de finale te vallen, maar dat viel dus tegen
Doe je morgen nog een rondje fietsen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:26 schreef Wombcat het volgende:
Ik dacht dat die vandaag wasIk dacht mooi na mijn eigen rondje fietsen in de finale te vallen, maar dat viel dus tegen
Volgend jaar staat hij wel weer op zaterdag gepland.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:26 schreef Wombcat het volgende:
Die is pas net weer terug na zijn val in de Vuelta en werd afgelopen donderdag nog 14de. Verwacht hem wel voorin, maar nog niet voor winst eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:07 schreef Chiappucci het volgende:
Grote kans dus dat Martin wint morgen.
Daar is Martin toch wel een te grote naam voor. Zaugg heeft behalve die winst helemaal niks in de melk te brokkelen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die doet gewoon een Oliver Zauggje.
Gesink heeft plannen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ondertussen een kopgroep met oa van winden. Er schijnt regen te zijn
#nieuwewielrennentwitter:CafeRoubaix twitterde op zondag 04-10-2015 om 13:02:3044-year-old Davide Rebellin races the Giro di Lombardia today, 23 years after making his debut in the race and finishing 9th. reageer retweet
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Orario di arrivo (Previsto): 16.41 - 17.25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |