abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156798886
Nee, maar het werd hier wel weer groter gemaakt dan dat het was. Sommige vreesde voor het voortbestaan van Utopia, maar volgens mij heeft JdM dat deel van het terrein gekocht dus kan de gemeente daar niets mee.
Allemaal cabaretteketet!
pi_156799036
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Nee, maar het werd hier wel weer groter gemaakt dan dat het was. Sommige vreesde voor het voortbestaan van Utopia, maar volgens mij heeft JdM dat deel van het terrein gekocht dus kan de gemeente daar niets mee.
Sowieso zie ik het AZC niet voor problemen zorgen. Er is daar zoveel ruimte. Utopia is maar een piepklein stukje van dat terrein, komt vast goed :Y
pi_156799211
Klopt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_156867413
Ik ben voor rostislav.
pi_156877126
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:56 schreef freaky40 het volgende:
John de Mol is een extreem rijke man die de directeur is van een van de grootste televisieproductiebureaus in de wereld, zo niet het grootste, en hij deed dit werk al toen de meeste mensen die hier reageren nog niet eens geboren waren. Wees er maar zeker van dat hij op de een of andere manier heeft verzekerd dat hij het terrein gegarandeerd zo lang kan gebruiken als dat hij wil dat het programma blijft bestaan.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_156945827
Wie moet er in Utopia?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')