De weekaantallen zijn zo dat ik geen greintje geloof van 20 a 30.000quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
30.000 + gezinshereniging, dit jaar. De stroom kwam redelijk laat op gang.
Dat denk jij goedquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:29 schreef tralalala het volgende:
Ik denk dat Alors haar mooi haar vindt hebben.
Nee, ik ben niet voor VVD-beleid. Ook niet voor D66; dat is precies de foute mix tussen de PvdA en de VVD. En het CDA al helemaal niet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Godverdomme man, stem dan geen PvdA.
"De rechtervleugel van de PvdA"
Stem dan meteen D'66, CDA of VVD.
Ik weet het niet, het is inderdaad nogal conservatief (laag, voorzichtig) ingeschat. En daar komt dan nog gezinshereniging bij, lijkt me.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De weekaantallen zijn zo dat ik geen greintje geloof van 20 a 30.000
Die over die Jakhalzen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:30 schreef Grunge. het volgende:
Sjors' columns in NRC zijn trouwens waanzinnig goed, erg intelligent.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:30 schreef Grunge. het volgende:
Sjors' columns in NRC zijn trouwens waanzinnig goed, erg intelligent.
Dus dan ga je maar een trui aantrekken?quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet voor VVD-beleid. Ook niet voor D66; dat is precies de foute mix tussen de PvdA en de VVD. En het CDA al helemaal niet.
De partij die ik wil, bestaat niet. Dus dan stem je maar op de minst slechte optie.
Ik in een trui? Nee joh....quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus dan ga je maar een trui aantrekken?
Ja, dat is het precies.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Is de beste Nederlandse actrice zijn niet een beetje hetzelfde als de ISIS oorkonde voor de wetenschappen?
Ze kan ook mooi schrijven.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:32 schreef borisz het volgende:
Georgina. Daar kan je op Twitter nog best intelligente discussies mee hebben.
Er zijn zo weinig films voor de kalveren, dat elke film die een beetje goed is altijd een kalf wint.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Is de beste Nederlandse actrice zijn niet een beetje hetzelfde als de ISIS oorkonde voor de wetenschappen?
Meneer Harmsen heeft gewoon aan Katja, Aukje en Geordina mogen zitten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:34 schreef Martinello het volgende:
Georgina is het beste wat GTST ooit heeft voortgebracht.
Het antwoord is vast iets in de richting van asfaltweg of zandpad?quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ken jij trouwens een twaalfletterig woord zonder klinkers?
23 'grote' films in totaal dit jaar lees ik nu. Waarvan de helft geeneens in de bios komt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn zo weinig films voor de kalveren, dat elke film die een beetje goed is altijd een kalf wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |