Ik ben van t weekend nog meer afgevallen omdat ik truffels op had. En met truffels mag je niet eten. En het maakt je darmen en maag over de zeik, dus gister liep ik leegquote:Op maandag 12 oktober 2015 09:46 schreef -Peach het volgende:
[..]
Wat meer gaan eten dan, lijkt me?
Lijstje:
O: overnight oats
L: 4x boulogne, kipfilet, komkommer/tomaat, mayo/mosterd
Ts: appel, 2x rijstwafel met houmous, paar tucs, rozijnen, stukje pure choco
D: runderschnitzels, wortels
S: UB
T: shake
Ja oké, dat scheelt wel. Niet meer doen lijkt me dan ook wel een goede optiequote:Op maandag 12 oktober 2015 09:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben van t weekend nog meer afgevallen omdat ik truffels op had. En met truffels mag je niet eten. En het maakt je darmen en maag over de zeik, dus gister liep ik leeg
Ik wil het ook nooit meer doenquote:Op maandag 12 oktober 2015 09:55 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja oké, dat scheelt wel. Niet meer doen lijkt me dan ook wel een goede optie
ah oke, kende ik niet...lijkt me niksquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:20 schreef Fripsel het volgende:
Legale paddo's
http://spuitenenslikken.bnn.nl/woordenboek/t/1017
+1!quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ah oke, kende ik niet...lijkt me niks
nee, maar mischien wilt fripsel nog een keer, is haar zo goed bevallenquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:30 schreef sandertjuh het volgende:
aan jullie hoef ik het dus ook niet voor te stellen...![]()
Wel goed voor de lijn!quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nee, maar mischien wilt fripsel nog een keer, is haar zo goed bevallen
Een aanrader als je emotioneel stabielquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:22 schreef sandertjuh het volgende:
Aanrader dus?Staat altijd nog wel op mijn todo list. Alleen heb ik allemaal pussy vrienden die niet durven
Ik had me wel ingelezen, maar had niet verwacht dat het zo diep zat bij me, en op die dag voelde ik me verder juist gewoon goed en vrolijk.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:18 schreef sandertjuh het volgende:
Hmm ik schijn een emotieloze klootzak te zijn dus dat moet geen probleem vormen
Nee het is wel duidelijk dat je je emoties onder controle moet kunnen houden wanneer je drugs gebruikt, helemaal met psychotische drugs. Had je dit van te voren niet verwacht dan? Ik neem aan dat je wel onderzoek hebt gedaan voordat je dit ging proberen?
Mijn vriendin heeft eens XTC geprobeerd maar ze is nogal een control freak. Resulteerde dus niet in jezelf durven overgeven aan het 'gevoel' en dan gaat het dus ook echt niet werken. Die is daar gewoon niet voor gemaakt, laat staan als je dan aan truffels of LSD zou gaan beginnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |