BovenIJ mijn moeder is hier opgegroeit en heeft hier gewerkt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Groetjes terug! Nog leuke zusters?Of waar ben je eigenlijk?
Sterkte MF'je !quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:59 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
BovenIJ mijn moeder is hier opgegroeit en heeft hier gewerkt.
Dat kan nogal verschillenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zal eens aan Schommel vragen hoe dat gaat met die nagels. Ik dacht dat die op een gegeven moment gewoon afvielen en dat er dan nieuwe groeiden maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:44 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig trek ik me nooit wat aan van jouw mening,
Ondanks dat Pixels het niet heeft waar kunnen maken, ben ik van mening dat niemand zich wat van jou mening of keuze moet aantrekkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:03 schreef Scrummie het volgende:
Laat Pixels gaan man, slechte film toch?. Met die kneus.
Heuj, Robert Palmer.quote:
Zeg, schommel, mag ik niet zeggen dat ik het niet vaak eens ben met guyvie op dit gebied? En er dus niets van aantrek?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat kan nogal verschillen
Bij de meeste katten slijten de nagels wel door het buiten zijn en door te krabben aan bomen of krabpaal binnen.
Maar knippen kan ook natuurlijk, daar zijn wel speciale schaartjes voor om het wat makkelijker te maken.
[..]
[..]
Ondanks dat Pixels het niet heeft waar kunnen maken, ben ik van mening dat niemand zich wat van jou mening of keuze moet aantrekken![]()
Verkeerde been uit verkeerde bed, beetje lompe opmerking elke keer, te weinig seks de laatste tijd?
Of is dat een hardenbergs effect ?![]()
![]()
Weekend mensen
Wauw, prikkelbaar Scrum?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeg, schommel, mag ik niet zeggen dat ik het niet vaak eens ben met guyvie op dit gebied? En er dus niets van aantrek?
En nee, geen verkeerd been, niet te weinig sex, en 'elke keer' is een overstatement, en ik trek me bij deze hier ook weer niets van aan. Als je me chagrijnig wíl krijgen, moet je dat vooral op deze manier doen.
Het is je onderbuik gevoel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wauw, prikkelbaar Scrum?
Ik heb je die zin al vaker horen zeggen namelijk, vandaar dat ik er met een knipoog op reageer.
Maar gezien je serieuze reactie terug lijkt er toch wat achter te zitten, of is dat mijn onderbuik gevoel?
Enjoy, en misschien proost voor als je nog een terras pakt, mooi weer hier in namelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is je onderbuik gevoel.
Ik ga weer van de vrijdag genieten, later.
Een keer trek je de conclusiequote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom
Gaan we nou nog een keer één roken dan?
Dan is 't niet meer geheim hequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zal ik je eens een geheim vertellen ?
Zal ik je eens iets vertellen dat nu nog een geheim is maar zodra ik het je vertelt heb geen geheim meer is.quote:
Kan je dat eten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zal ik je eens iets vertellen dat nu nog een geheim is maar zodra ik het je vertelt heb geen geheim meer is.
Wijs de la neus.
Volgens mij ben je tijd geleden al eens tegengekomenquote:
Watquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij ben je tijd geleden al een tegengekomen![]()
En wonen we nog geen 100 meter bij elkaar vandaan
Ik denk dat als ik mijn muziek hard aanzet en jij opt balkon staat je mijn muziek kan horen zelfsquote:
Ja, die heeft een tijdje aan beide kanten van m'n flatje gestaan jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik mijn muziek hard aanzet en jij opt balkon staat je mijn muziek kan horen zelfs![]()
Tijd geleden zei je dat er een hoogwerker voor je raam stond toch
Ligt eraan, kijk jij tegen een andere flat aan vanaf je balkon, of kijk je tegen die senioren woningen aanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, die heeft een tijdje aan beide kanten van m'n flatje gestaan jaen ging daarna naar het andere flatje hier tegenover.
Wordt vaak harde muziek geluisterd hier hoorligt er dan aan welk balkon ik moet staan om jouw muziek te horen
Straatkant zal het wel niet zijn..
Haha, nou. Als ik op het ene balkon sta zie ik senioren. Op het andere balkon eenzelfde soort flat als mijnequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ligt eraan, kijk jij tegen een andere flat aan vanaf je balkon, of kijk je tegen die senioren woningen aan
Haha ja dan klopt hetquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, nou. Als ik op het ene balkon sta zie ik senioren. Op het andere balkon eenzelfde soort flat als mijne
Godver die brandquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha ja dan klopt het
Binnenkort maar eens één roken en beide alle sociale angsten opzij zetten![]()
Woonde jij hier toen ook al toen er een brand was in een woning vlak bij jou?
Ja die brand was wat, die gozer zat op dat moment dronken in de kroeg en kwam aan zwalken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Godver die brandja, woon hier sinds 2012
dat brandje was.... vorig jaar dacht ik?
Kijk jij dan uit op een (of twee) veldje(s)?
Zit nu te twijfelen welke kant ik op moet denken
Was toch iets met stekkerdozen aan elkaar gekoppeld en iets van kortsluiting?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja die brand was wat, die gozer zat op dat moment dronken in de kroeg en kwam aan zwalken.
Hij wilde zijn woning in![]()
ik kijk uit op het grote veld( zijraam) , en het kruispung
Nee nog nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Enjoy, en misschien proost voor als je nog een terras pakt, mooi weer hier in namelijk.
Heb je Until Dawn nog aangeschaft trouwens?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:08 schreef Scrummie het volgende:
Straks is lav mijn tante, en MF een verre achternicht.
Beter je tante dan een verre nichtquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:08 schreef Scrummie het volgende:
Straks is lav mijn tante, en MF een verre achternicht.
De game ziet er wel mooi uit hoor, vond het alleen wijnig gameplay toenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maar die komt er ng wel!
De game draait dan ook niet om de gameplayquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De game ziet er wel mooi uit hoor, vond het alleen wijnig gameplay toen
En zo klopt 'The small world theory' maar weer eens!
Iedereen kent iedereen met maar een paar tussenpersonen.
Kloptquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij is 't nog geen eens 100 meter schommel
Diep. Diep.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt
Zo dichtbij maar toch zo ver weg.
verbaasd mij niet eigenlijk, wil hier ook niet nog lang blijven wonenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Diep. Diep.
Verbaast die leegstand in de buurt jou ook trouwens?Wel opvallend..
Ook weer begrijpelijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
verbaasd mij niet eigenlijk, wil hier ook niet nog lang blijven wonen
Ik was oud collega van scrummiequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De game ziet er wel mooi uit hoor, vond het alleen wijnig gameplay toen
En zo klopt 'The small world theory' maar weer eens!
Iedereen kent iedereen met maar een paar tussenpersonen.
Jup toen zat ik nog niet op BNW en kende ik scrummie nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zonder het destijds te weten zeker?
Nee pas de 9e had vandaag gesprek met verpleegkundige.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
MF ben je al onder het mes geweest? Ik zag je alweer posten!
Hoe voel je je?
Oh, ik begreep dat je al in het ziekenhuis lag. Nog even wachten dus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:00 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee pas de 9e had vandaag gesprek met verpleegkundige.
Ik ben al vaak int ziekenhuis geweest, reden daarom mijn moeder is er zowat opgegroeid en ik ook eigenlijk, de zusters kennen me bijna allemaal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ik begreep dat je al in het ziekenhuis lag. Nog even wachten dus.
Oh dat is niet zo mooi MF'je. Hopelijk hoef je er na je galblaasoperatie niet meer te komen . Behalve de nacontrole danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:10 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik ben al vaak int ziekenhuis geweest, reden daarom mijn moeder is er zowat opgegroeid en ik ook eigenlijk, de zusters kennen me bijna allemaal.
Wel jaarlijks voor de oogcontrole ^^quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo mooi MF'je. Hopelijk hoef je er na je galblaasoperatie niet meer te komen . Behalve de nacontrole dan
pfff je woont er zo'n beetje ..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:10 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik ben al vaak int ziekenhuis geweest, reden daarom mijn moeder is er zowat opgegroeid en ik ook eigenlijk, de zusters kennen me bijna allemaal.
Wanneer moet je naar de anesthesioloog?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:18 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja ben er zovaak geweest, Dus ja 2e huis.
Ben vandaag geweest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wanneer moet je naar de anesthesioloog?
Oh dubbele afspraak. En heeft hij je gerust kunnen stellen dat hij goed voor je zorgt tijdens de operatie?quote:
Jaaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dubbele afspraak. En heeft hij je gerust kunnen stellen dat hij goed voor je zorgt tijdens de operatie?
Daar ben ik blij om. Ga je er met een gerust hart naartoe.quote:
Ooohhhh is dat mijn Poezepoes? Wat knap gedaan!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:04 schreef Divje het volgende:
Jij ook veel plezier LavPoezepoes nog langsgeweest?
[ afbeelding ]
Weer lekker op bankie VI kijken, Bossie vanavond!de man met de gouden pens.
Doe lekker makkelijk. Soepje met kruidenboterstokbroodje of zo?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:15 schreef Scrummie het volgende:
Maar eerst even boodschapjes doen. Weet alleen nog niet wat
Kwam deze toevallig tegen op imgurquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ooohhhh is dat mijn Poezepoes? Wat knap gedaan!
Nee, ze is nog niet geweestAls alles maar goed is
Dat is wel een goeie jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe lekker makkelijk. Soepje met kruidenboterstokbroodje of zo?
Ik dacht echt even dat jij dit gifje gemaakt had, zo lijkt ze er opquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Kwam deze toevallig tegen op imgurattack-mode!
Die komt wel weer denk ik
Haha toevalligquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht echt even dat jij dit gifje gemaakt had, zo lijkt ze er op![]()
Ik hoop het. Het eten staat onaangeroerd
Ze is er!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha toevalligmisschien komt ze vanavond nog
Morgen Hamburgersoep maken.
Ze kijkt ook niet meer zo angstig he? Of verbeeld ik me dat?quote:
Zie je goed denk ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kijkt ook niet meer zo angstig he? Of verbeeld ik me dat?
Ze heeft trouwens binnen op de mat gegeten en zich ook nog even gewassen maar als ze binnen is zwiept het staartje wel dus dan kom ik niet te dicht in de buurt.
Waar is de soep en het kruidenboterstokbroodjequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:55 schreef Scrummie het volgende:
Zo, terug van de winkel. Tasje vol met ongezonde troep. Lekkah lekkah. Nu een pizza bestellen. Studentenleef
Maar ben geen student.
Ik ga volgende week een poging doen mijn leven te beteren.
Met lekkere trek de winkel ingegaan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:55 schreef Scrummie het volgende:
Zo, terug van de winkel. Tasje vol met ongezonde troep. Lekkah lekkah. Nu een pizza bestellen. Studentenleef
Maar ben geen student.
Ik ga volgende week een poging doen mijn leven te beteren.
Nee ook niet. Goed hequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Zie je goed denk ikblies ze ook niet meer naar je telefoon?
Uiteraardquote:
Lekker laten wennen en voor je het weet loopt ze te koppiekroelen op je scootquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee ook niet. Goed heVind het zo leuk
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb alleen maar lekkere trek.
En al dagen spierpijn in mijn nek. Godsgruwelijk vervelend.
Dat is waardeloos. Teveel in één houding gezeten? Of verkeerd gelegen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb alleen maar lekkere trek.
En al dagen spierpijn in mijn nek. Godsgruwelijk vervelend.
Ik denk wat Div zegt. Hoorde m'n ma al exact hetzelfde zeggen, dat ze spierpijn had in haar nek, en ben verder ook wat wazig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waardeloos. Teveel in één houding gezeten? Of verkeerd gelegen?
Ah, kijk, dat virus zou dus goed kunnen, m'n moeder had dezelfde klachten, en jij dus ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker laten wennen en voor je het weet loopt ze te koppiekroelen op je scoot
[..]
Gaat er een of ander virus rond waardoor je nekpijn krijgt ofzoook 3-4 dagen last van gehad na m'n verkoudheid. Maar toen was er Spiroflor
Mijn god, we gaan er aanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat virus zou dus goed kunnen, m'n moeder had dezelfde klachten, en jij dus ook.
Het begint bij je nek, en je eindigt als een walker.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Mijn god, we gaan er aan
Apart.. Toch?
Meningitisquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:57 schreef Divje het volgende:
Gaat er een of ander virus rond waardoor je nekpijn krijgt ofzo
Zo erg is het zelfs.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Is Meningitis viral ja? Het is nog niet trending op twitter.
Het was ook gekheid, nekkramp.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:12 schreef Scrummie het volgende:
Maar dat is best ernstig toch, als ik het zo lees op wikipedia?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het begint bij je nek, en je eindigt als een walker.
God, wat zou ik badass zijn als de zombie apocalypse waarheid zou worden
Schelvisquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit vandaag op Schellevis achtige proporties qua humor.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:28 schreef wateropmars het volgende:
gmorning het kabinet zorgt ervoor #datniemandmeerop10 wilspelen #10miljardhallo #Rutte'
Over een jaar of 49 al met pensioenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat je veel ouder bent, terwijl ik weet dat je broekie bent.
Ik volg jou!quote:
Viraal of bacterieel. Bacterieel kan bestreden worden met antibiotica, met een virus is dat moeilijk omdat eerst vastgesteld moet worden welk virus het is.quote:
Vond deze altijd tofquote:
Ahjaquote:
Topperiode was dat idd, kwam veel goeie troep uit toen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahjade tijd van tjappies & mammies
Toen was Nederrap nog goed.
Hedon Zwolle, die feestjes van Opgezwolle. Beestenboel dacht ik, die waren legendarischquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Topperiode was dat idd, kwam veel goeie troep uit toen.
Omdat Inso wijs is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat je veel ouder bent, terwijl ik weet dat je broekie bent.
quote:Ik was de hele tijd te vinden op het Sweelinckplein.
Als klein jochie spelend vond ik daar injectie naalden.
De burgermeester wil verbetering van het imago en zo zie ik herinneringen vervagen.
Blokken gaan ten onder met een stoot van een sloopkogel.
En worden vervangen door een sfeerloze koopwoning.
20 jaar van m'n leven liggen daar en ik zit hier maar niets aan te doen en daarmee is het klaar. Spijtig als je af moet vragen waar je wijk is maar goed de mensen voelen zich weer veilig
Heb eerst t huishouden gedaan. Dus geen zorgeen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:38 schreef Scrummie het volgende:
Ha, prima zaterdagen MF. Ik zet net m'n PS4 uit
Wat een toeval, ik ook!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:44 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heb eerst t huishouden gedaan. Dus geen zorgeen.
Een zeer nieuwsgierig koppie, heb je nog wat lekkers voor mij!quote:
Thrashing en twitching is het nu vooral maar als ze langs mijn benen strijkt friendly en content.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een zeer nieuwsgierig koppie, heb je nog wat lekkers voor mij!
[ afbeelding ]
Hij wordt dan ook niet tot de rap/hiphop scene gerekend. Behalve door die 14-16 jarige meisjes/jongens.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. En voor nederlandse scene
ben voor eerst in 5 a 6 jaar weer naar een nederlandse film geweest dit jaar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:08 schreef Divje het volgende:
Nederlandse films
Nederlandse soundtracks
Ronnie Flex
Boaz van de BeatzPolska
O er zijn idd wel pareltjes hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
ben voor eerst in 5 a 6 jaar weer naar een nederlandse film geweest dit jaar.
en dat was voor michiel de ruyter en moet zegen dat die zeker de moeite wel waard was
Daarom zeg ik het ook.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhhh! Dat wordt verwendag voor Poezepoes! Goed dat je het zegt Molurus
Wat een mooi beestje. Lief dat je je over um ontfermt. Daar wil ik ook niet vervelend over doen maar als ik jou was zou ik tzt kijken of ie gechipt is en in de buurt gaan flyeren, wat sites checken of iemand um mist. Heb ik ook gedaan toen er ene bij mij kwam aanlopen ff geleden. Katten hebben snel door waar ze kunnen bijsnaaien en gaan daardoor steeds minder snel naar huis. Ze kunnen daar best een afstandje voor afleggen. Die kattenmelk hebben ze eigenlijk ook niet nodig. Vers water is voldoende, beste om ze daar aan te laten wennen. Kocht laatst ook es voor de gein zo'n pakje maar de mijne trokken daar hun neus voor op. Wil je hem houden als ie van niemand blijkt te zijn? Fijne dierendag nogquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ik had voor Poezepoes kattenmelk in een kommetje gedaan en dat kun je goed zien aan haar snorharen .Zelfs boven haar ogen zit de melk.
[ afbeelding ]
Ja ze spettert nogalquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:25 schreef Molurus het volgende:
En de planten genieten ook mee zo te zien?
Je hebt een goed punt, maar ze komt hier al meer dan een half jaar. Het begon toen ik potjes met vet neerzette voor de vogels en op een dag zag dat zij die potjes leeg zat te hengelen. Toen was ze nog zo schuw en zo vreselijk mager dat ik dacht dat het beestje het niet zou redden. Nu zitten we in oktober en heel langzaam is het vertrouwen gekomen en laat ze zich aanhalen door me. Ze wrijft ook langs mijn benen en ik hoor haar dan ook snorren. Binnen komt ze amper en als ze binnen is negeer ik haar want anders is ze zo vertrokken. Ook laat ik de deur openstaan want ik ben bang dat als ze zich opgesloten voelt ze door roeien en ruiten vliegt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een mooi beestje. Lief dat je je over um ontfermt. Daar wil ik ook niet vervelend over doen maar als ik jou was zou ik tzt kijken of ie gechipt is en in de buurt gaan flyeren, wat sites checken of iemand um mist. Heb ik ook gedaan toen er ene bij mij kwam aanlopen ff geleden. Katten hebben snel door waar ze kunnen bijsnaaien en gaan daardoor steeds minder snel naar huis. Ze kunnen daar best een afstandje voor afleggen. Die kattenmelk hebben ze eigenlijk ook niet nodig. Vers water is voldoende, beste om ze daar aan te laten wennen. Kocht laatst ook es voor de gein zo'n pakje maar de mijne trokken daar hun neus voor op. Wil je hem houden als ie van niemand blijkt te zijn? Fijne dierendag nog
Het is al heel wat dat ze zo gaat liggen met de staart om haar heen ipv achter haar nerveus bewegendquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef Divje het volgende:
Ze kijkt ook echt zo als je haar net betrapt hebt terwijl ze door de melk lag te rollen
ach wat leukquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ik had voor Poezepoes kattenmelk in een kommetje gedaan en dat kun je goed zien aan haar snorharen .Zelfs boven haar ogen zit de melk.
[ afbeelding ]
Een tevreden Poezepoesquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ze zo gaat liggen met de staart om haar heen ipv achter haar nerveus bewegend.
Fijn om te horen. Eén van mijn katten was in zijn jonge jaren soms dagen van huis. Later bleek ie een blok verderop bij iemand te bivakkeren die hem voerde en op zijn eigen matrasje bij de straalkachel lag op de logeerkamerquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt een goed punt, maar ze komt hier al meer dan een half jaar. Het begon toen ik potjes met vet neerzette voor de vogels en op een dag zag dat zij die potjes leeg zat te hengelen. Toen was ze nog zo schuw en zo vreselijk mager dat ik dacht dat het beestje het niet zou redden. Nu zitten we in oktober en heel langzaam is het vertrouwen gekomen en laat ze zich aanhalen door me. Ze wrijft ook langs mijn benen en ik hoor haar dan ook snorren. Binnen komt ze amper en als ze binnen is negeer ik haar want anders is ze zo vertrokken. Ook laat ik de deur openstaan want ik ben bang dat als ze zich opgesloten voelt ze door roeien en ruiten vliegt.
Maar ze heeft geen bandje en volgens mij geen chip dus als ik haar echt in huis heb ga ik met haar naar de dierenarts om haar na te laten kijken en daar eventueel een foto van haar op te hangen.
En ja, het voelt al als mijn kat maar wellicht mist een ander gezin haar heel erg en hopen die op haar terugkeer. Tot die tijd zal ik goed voor haar zorgen.
Het gaat er om dat ik haar nu nog niet op kan pakken. Laat staan dat ik haar ergens mee naar toe kan nemen. Zoveel vertrouwen is er nog niet. Misschien duurt het nog wel een half jaar voor dat zover is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Eén van mijn katten was in zijn jonge jaren soms dagen van huis. Later bleek ie een blok verderop bij iemand te bivakkeren die hem voerde en op zijn eigen matrasje bij de straalkachel lag op de logeerkamerPas nog maar even op met naar binnen halen want met een paar maanden kunnen ze gaan sproeien (katers) daar ben je niet blij mee, meurt als de ziekte en poesjes kunnen al vanaf 6 maanden zwanger worden. Chip kun je bij de da gratis laten checken. Waar hangt poes 's nachts uit weet je dat?
Hangt er ook niks in de buurt?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ik haar nu nog niet op kan pakken. Laat staan dat ik haar ergens mee naar toe kan nemen. Zoveel vertrouwen is er nog niet. Misschien duurt het nog wel een half jaar voor dat zover is.
Waar ze s nachts uithangt weet ik niet. Misschien is het ook wel zo dat ze hier alleen komt om te snaaien idd. Nu ga ik twijfelen. Aan de andere kant; als ze wel een 'eigen huisje' heeft hebben ze daar bar slecht voor haar gezorgd want ze zag er vreselijk verwaarloosd uit.
Zal iig de foto komende week alvast ophangen bij de dierenarts.
Niks gezienquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hangt er ook niks in de buurt?
Misschien even op FB laten zetten door iemand van je vrienden die FB heeft!
Anders heb je er een kat bij
Zo'n simpel speeltje kopen met een veer of zelf iets maken veer van een vogel aan een touwtje, balletje van aluminiumfolie gooien en ermee spelen schept ook vertrouwen. Poezen sproeien trouwens ook las ik net alleen in mindere mate dan katers, dit wist ik niet. Na castratie wordt het minder. Als poes vaak krabt heeft ze waarschijnlijk vlooien, ook niet fijn voor beestje en voor jou als ze in huis komt. Vaak hebben zwervers daar last van. Goed bedoelt advies hoor, ik vind het een mooi poezenbeestquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ik haar nu nog niet op kan pakken. Laat staan dat ik haar ergens mee naar toe kan nemen. Zoveel vertrouwen is er nog niet. Misschien duurt het nog wel een half jaar voor dat zover is.
Waar ze s nachts uithangt weet ik niet. Misschien is het ook wel zo dat ze hier alleen komt om te snaaien idd. Nu ga ik twijfelen. Aan de andere kant; als ze wel een 'eigen huisje' heeft hebben ze daar bar slecht voor haar gezorgd want ze zag er vreselijk verwaarloosd uit.
Zal iig de foto komende week alvast ophangen bij de dierenarts.
Dankjewel, zo neem ik het ook op hoorquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zo'n simpel speeltje kopen met een veer of zelf iets maken veer van een vogel aan een touwtje, balletje van aluminiumfolie gooien en ermee spelen schept ook vertrouwen. Poezen sproeien trouwens ook las ik net alleen in mindere mate dan katers, dit wist ik niet. Na castratie wordt het minder. Als poes vaak krabt heeft ze waarschijnlijk vlooien, ook niet fijn voor beestje en voor jou als ze in huis komt. Vaak hebben zwervers daar last van. Goed bedoelt advies hoor, ik vind het een mooi poezenbeest
Hah, wat was het weer slecht hequote:Op zondag 4 oktober 2015 14:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Revaliderende hartpatiënten. Wat een wedstrijd weer
Zo triestquote:
Benieuwd wel naar die pot, maar zit bij oma, zo groenteboer en dan pas thuis. Denk op tijd voor Arsenal - united.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo triest
En toch 3 punten. Kampioenen
Nu lekker ajax - psv kijken. 3-3
Ah gezelligquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Benieuwd wel naar die pot, maar zit bij oma, zo groenteboer en dan pas thuis. Denk op tijd voor Arsenal - united.
Dat zijn veel zaadjes ja! Zelf kwekenquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah gezellig
Mjah, eerste 10 minuten waren wel leuk. Daarna met een schuin oog aan 't kijken en imgur afstruinenarsenal - man utd lijkt me leuker
Ik ga een nieuwe groenteboer zoeken. Word gek van al dat zaad. 13! stuks verdeeld over 2x25,- en 1x12,- . Wat een grap.
Biologisch én duurzaam. Win-winquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zijn veel zaadjes ja! Zelf kweken.
Mjahquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zijn veel zaadjes ja! Zelf kweken.
Nee hoor. Heb het als ramptoerist natuurlijk gelijk gevraagd op appquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
100 Ajax-fans opgepakt na bezetten kantine
oh oh, ik hoop dat Tjacka er niet bij was
Vanzelfsprekend! Nou, gelukkig dan maar !quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb het als ramptoerist natuurlijk gelijk gevraagd op app
Ja! Steeds beter! Ze komt nu op me afrennen als ik de tuin in stap en laat zich aanhalen en snort zo hard! Ze heeft vanavond ook een poosje binnen op de mat gelegen weer, maar op een gegeven moment werd het zo koud in huis dat ik de deur dicht wilde doen en ja, dan gaat ze er vandoor.quote:
Leuk hoorquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Steeds beter! Ze komt nu op me afrennen als ik de tuin in stap en laat zich aanhalen en snort zo hard! Ze heeft vanavond ook een poosje binnen op de mat gelegen weer, maar op een gegeven moment werd het zo koud in huis dat ik de deur dicht wilde doen en ja, dan gaat ze er vandoor.
Dat hoop ik toch zo! Ze is zo mooi en zo lief.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk hoorIk denk dat ze binnekort ook wel binnen durft te blijven
ja hoor doe maar. als onze kater een keer op komt dagen zet ik hem ook op de fotoquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch zo! Ze is zo mooi en zo lief.
Vind je het erg als ik nog 1 foto neerzet? Ik weet dat ik jullie lastig val met mijn Poezepoes maar deze is zo mooi
quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hoor doe maar. als onze kater een keer op komt dagen zet ik hem ook op de foto
lekker heur!quote:
Dat is ook lekker jaquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
lekker heur!
mja ik mag ook niet klagen op maandag draai ik maar een halve dag
Ik moet tot 13:00quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook lekker ja. Middags of sochtnds?
Lekkere tijdenquote:
Je lijkt wel een ijverige huisvrouwquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekkere tijden.
Maar deze appartement leef is wel werkleef eigenlijk, ga nu net zitten met een bak koffie, na de was weg te hebben gebouwen, wat opgeruimd te hebben, maar ik moet nog zoveel doen.
Mjaquote:Op maandag 5 oktober 2015 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je lijkt wel een ijverige huisvrouw
Lekker muziekje er bij en gaan!quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja. Maar het moet toch allemaal gebeuren enzo.
Ook in dat pakje danquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook in dat pakje dan![]()
Lekker liedje btw
Hah, dat word een latertjequote:Op maandag 5 oktober 2015 12:33 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Lekker zo op de maandag. En dan na het schoonmaken moe & tevreden op de bank liggen en Fear the Walking Dead kijken
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hah, dat word een latertje. Zo straks als het stofzuigen klaar is, dweilen en dan richting m'n ouders. Ma is jarig
Thanksquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Zal de aflevering even flink samenvatten hier
Oke okequote:
Ik download altijd de 720p, dus geen idee wat dat betreftquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Oke oke
Kan ook nog niet kijken.. web-dl is nog niet te vinden
Kwam er gister achter dat de 720p rips beter zijn dan de 1080pitunes
Die itunes rips hebben altijd subs ingebakken. Vind dat wel handigquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik download altijd de 720p, dus geen idee wat dat betreft. Vind dat altijd wel voldoende voor series.
Oh, dat is idd wel handig. IK kijk altijd zonder subs, maar m'n ma vind TWD ook tof, dus moet voor haar nog een pakketje maken van heel het seizoen met subsquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Die itunes rips hebben altijd subs ingebakken. Vind dat wel handigMaar de bitrate van de 720p is blijkbaar hoger dan de 1080p. Maar betwijfel eigenlijk of het verschil wel te merken is
Wel alleen de Engelse subs zitten erin overigens, NL subs moet je dan wel weer apart downloaden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, dat is idd wel handig. IK kijk altijd zonder subs, maar m'n ma vind TWD ook tof, dus moet voor haar nog een pakketje maken van heel het seizoen met subs, thanks voor de tip!
Oh oke, dan een keer een NL sub pakketje vinden ergensquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel alleen de Engelse subs zitten erin overigens, NL subs moet je dan wel weer apart downloaden.
Kan niet zonder subs kijken. Snap er dan niks van omdat de helft van de dialoog gewoon niet versta.Hele tijd terugspoelen, of het volume heel hard zetten is ook geen optie.
Gisteren Pixels gekeken. Al die oude games enzo is wel leuk, en Sandler is ook niet zo irritant als vroegerMaar wel een kutfilm, dus een 3/10 omdat Michelle Monaghan
Opensubtitles.org heeft meestal wel NL subs in een pakketjequote:Op maandag 5 oktober 2015 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oke, dan een keer een NL sub pakketje vinden ergens.
Haha, Pixels. Puur voor de nostalgie zou ik 'm moeten kijken dus.
Neem wel een kluisje in het ziekenhuis hoor. Er wordt ontzettend gestolen. Dus daar je mobiel en andere waardevolle dingen in stoppen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:01 schreef MotherFoker het volgende:
Middag! Vandaag doe ik het rustig aan, zo weer verder de ziekenhuis tas inpakken, want mij kennende moet ik het echt ruim van te voren doen anders word ik gek, ga ik denken dat ik vanalles vergeet.
Ja, mijn moeder gaat mee trouwens of ik geef mijn spullen aan haar, na de operatie wordt zij als eerste gebeld.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem wel een kluisje in het ziekenhuis hoor. Er wordt ontzettend gestolen. Dus daar je mobiel en andere waardevolle dingen in stoppen.
Dat is ook een goed idee. Niets in je kastje laten liggen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:25 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder gaat mee trouwens of ik geef mijn spullen aan haar, na de operatie wordt zij als eerste gebeld.
Dat wordt goed zoeken dan. Het moet vast ergens liggen. Idd zonde als alle mooie herinneringen weg zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik baal een beetje. Zat mijn foto bibliotheek door te neuzen, maar ik mis gewoon alles pre 2013, zeg maar alle vakanties en tripjes die ik met m'n ex heb gemaakt. Nou heb ik geen wrok tegen haar, dus ik kan niet alles verwijderd hebben. En daar baal ik best wel van eigenlijk, zoveel herinneringen enzo.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik baal een beetje. Zat mijn foto bibliotheek door te neuzen, maar ik mis gewoon alles pre 2013, zeg maar alle vakanties en tripjes die ik met m'n ex heb gemaakt. Nou heb ik geen wrok tegen haar, dus ik kan niet alles verwijderd hebben. En daar baal ik best wel van eigenlijk, zoveel herinneringen enzo.
uiteraard nietquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:48 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Niet alles op een dvdtje gebrand toevallig?
Maak je gebruik van Timemachine op je mac?quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
uiteraard niet
Maar goed, harde les.
Ik ga naar ouders! Have fun iedereen nog.
Balenquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
uiteraard niet
Maar goed, harde les.
Ik ga naar ouders! Have fun iedereen nog.
Ja, maar die gaat ook maar terug tot 2013 helaas. Heb toen een nieuwe mac gehad, en ik gok dat er bij het overzetten 1 en ander verloren is gegaan.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maak je gebruik van Timemachine op je mac?
Misschien handig om eens te gebruiken, kan je veel toch nog weer terug vinden.
Succes
Ik had me ook al ingepakt alsof ik een week zou vertoefen op de Noordpool.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:32 schreef Divje het volgende:
Ik dacht vanochtend nog. Het zal wel frisjes zijn buiten. Nou, het zweet gutst me dwars door me naad.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik had me ook al ingepakt alsof ik een week zou vertoefen op de Noordpool.
nergens voor nodig geweest dus!
Nou zo warm....quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Had gewoon een shirtje met een jasje erover aan. Fietstochtje van ~5 minuten en had echt zoiets van 'i'm feeling hot in here, let's take off all my clothes'.
Gelukkig hebben ze veel koeling in de jumbo
quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:20 schreef schommelstoel het volgende:
Ah, dan join ik de club, ik had precies hetzelfde.
Zweten buiten joh.
Maar vannacht was het wel erg koud toen ik op weg naar huis was.
Met die gedachte ging ik vandaag ook naar buiten, zweten!
Maar al met al, wel heel erg lekker zo'n lange na-zomer![]()
Oja Div, ik draaide gisteren één van iemand die van Cheers koopt, en wat denk jij dat er uit de crunsher kwam rollen....Juist, een zaaadje
Pijpje dan toccccch. En ik ben inmiddels in staat zo op terugweg van ma er langs te rijden. Ben echt verslaafd geloof ikquote:
Nou, heb nog wat normale vloeitjes gevonden. Even een L makenquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pijpje dan toccccch. En ik ben inmiddels in staat zo op terugweg van ma er langs te rijden. Ben echt verslaafd geloof ik
Geestelijk wel toch? En elletje is prima ja, deed ik vroegah ook vaak.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, heb nog wat normale vloeitjes gevonden. Even een L maken
Verslaafd zijn aan wiet kan niet!
Was niet geheel serieusquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geestelijk wel toch? En elletje is prima ja, deed ik vroegah ook vaak.
VETquote:
Tof voor de creative minds onder onsquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:30 schreef schommelstoel het volgende:
Typisch tokkie gedrag![]()
Zoveel mogelijkheden met die VR en controllers erbij.
Soms zo heerlijk hequote:Op maandag 5 oktober 2015 21:38 schreef Divje het volgende:
RageTokkies
man man man, gister ook weer lopen tieren
nu weer 2 weken rust in de flat![]()
Zekerquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Soms zo heerlijk he.
Maar ik heb nu goeie buurtjes geloof ik, nog nooit last van ze gehad. Maar bij mijn ouders, die zijn blij dat ik weg ben daar denk ik.
Zo, nu FTWDen daarna VI
en daarna slaap
![]()
Ik gok, tot morgen!
Daar ben ik dan weer te rustig voor. Durf volume nooit te hard te doenquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Zekerlekker man.
De nieuwe buren zijn nog niet komen zeuren dat je lawaai maakt dus?![]()
Goed schema, denk dat ik dat maar even overneem voor nu! Have fun!
Thanks!quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer te rustig voor. Durf volume nooit te hard te doen.
Jij ook veel plezier!
Flashback van de september oorlog van 2015!quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Thanks!
Toen ik hier net kwam wonen ben ik bij de buren wezen luisteren hoe hard m'n muziek kon zonder dat ze er last van haddenwas ook de enige keer contact met die buren
Hoe staat het daar nu mee ? Wapenstilstand nog van kracht?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Flashback van de september oorlog van 2015!
posttraumatische stress stoornis
De buurman zet alleen zijn herrie aan wanneer ik pleite ben.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe staat het daar nu mee ? Wapenstilstand nog van kracht?
Wat een lulquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
De buurman zet alleen zijn herrie aan wanneer ik pleite ben.
Nu is de Buurman naast hem de sjaak!
moge peeps
nog niet inderdaad maar, betekend niet dat hij nu andere bewoners last moet vallen met die pokke herrie..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat een lul
Maargoed, hoef jij iig geen grof geschut meer in te zetten
G'meurning!
Eens hoor, blijft asociaalquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
nog niet inderdaad maar, betekend niet dat hij nu andere bewoners last moet vallen met die pokke herrie..
Leuk dat je zo graag muziek wil horen, maar zorg er AUB niet voor dat andere mensen er last van hebben.
Harde Bass is toch echt een van de meest irritante soorten van overlast!
alsof er non stop een heipaal in je achtertuin staat.
Als hij door gaat prima, maar sta er dan niet van te kijken als een buurtbewoner je apperatuur aan puin gaat slaan!!
Als je niet fatsoenlijk overweg kan met de apperatuur heb je ook geen recht tot die apperatuur!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Eens hoor, blijft asociaal
Apparatuur aan puin slaan ook, maar dat heeft een goede reden
Mensen met een iPhone kunnen standaard niet omgaan met die dingen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als je niet fatsoenlijk overweg kan met de apperatuur heb je ook geen recht tot die apperatuur!
Iphone gebruikers!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |