BovenIJ mijn moeder is hier opgegroeit en heeft hier gewerkt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Groetjes terug! Nog leuke zusters?Of waar ben je eigenlijk?
Sterkte MF'je !quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:59 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
BovenIJ mijn moeder is hier opgegroeit en heeft hier gewerkt.
Dat kan nogal verschillenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zal eens aan Schommel vragen hoe dat gaat met die nagels. Ik dacht dat die op een gegeven moment gewoon afvielen en dat er dan nieuwe groeiden maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:44 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig trek ik me nooit wat aan van jouw mening,
Ondanks dat Pixels het niet heeft waar kunnen maken, ben ik van mening dat niemand zich wat van jou mening of keuze moet aantrekkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:03 schreef Scrummie het volgende:
Laat Pixels gaan man, slechte film toch?. Met die kneus.
Heuj, Robert Palmer.quote:
Zeg, schommel, mag ik niet zeggen dat ik het niet vaak eens ben met guyvie op dit gebied? En er dus niets van aantrek?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat kan nogal verschillen
Bij de meeste katten slijten de nagels wel door het buiten zijn en door te krabben aan bomen of krabpaal binnen.
Maar knippen kan ook natuurlijk, daar zijn wel speciale schaartjes voor om het wat makkelijker te maken.
[..]
[..]
Ondanks dat Pixels het niet heeft waar kunnen maken, ben ik van mening dat niemand zich wat van jou mening of keuze moet aantrekken![]()
Verkeerde been uit verkeerde bed, beetje lompe opmerking elke keer, te weinig seks de laatste tijd?
Of is dat een hardenbergs effect ?![]()
![]()
Weekend mensen
Wauw, prikkelbaar Scrum?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeg, schommel, mag ik niet zeggen dat ik het niet vaak eens ben met guyvie op dit gebied? En er dus niets van aantrek?
En nee, geen verkeerd been, niet te weinig sex, en 'elke keer' is een overstatement, en ik trek me bij deze hier ook weer niets van aan. Als je me chagrijnig wíl krijgen, moet je dat vooral op deze manier doen.
Het is je onderbuik gevoel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wauw, prikkelbaar Scrum?
Ik heb je die zin al vaker horen zeggen namelijk, vandaar dat ik er met een knipoog op reageer.
Maar gezien je serieuze reactie terug lijkt er toch wat achter te zitten, of is dat mijn onderbuik gevoel?
Enjoy, en misschien proost voor als je nog een terras pakt, mooi weer hier in namelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is je onderbuik gevoel.
Ik ga weer van de vrijdag genieten, later.
Een keer trek je de conclusiequote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom
Gaan we nou nog een keer één roken dan?
Dan is 't niet meer geheim hequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zal ik je eens een geheim vertellen ?
Zal ik je eens iets vertellen dat nu nog een geheim is maar zodra ik het je vertelt heb geen geheim meer is.quote:
Kan je dat eten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zal ik je eens iets vertellen dat nu nog een geheim is maar zodra ik het je vertelt heb geen geheim meer is.
Wijs de la neus.
Volgens mij ben je tijd geleden al eens tegengekomenquote:
Watquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij ben je tijd geleden al een tegengekomen![]()
En wonen we nog geen 100 meter bij elkaar vandaan
Ik denk dat als ik mijn muziek hard aanzet en jij opt balkon staat je mijn muziek kan horen zelfsquote:
Ja, die heeft een tijdje aan beide kanten van m'n flatje gestaan jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik mijn muziek hard aanzet en jij opt balkon staat je mijn muziek kan horen zelfs![]()
Tijd geleden zei je dat er een hoogwerker voor je raam stond toch
Ligt eraan, kijk jij tegen een andere flat aan vanaf je balkon, of kijk je tegen die senioren woningen aanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, die heeft een tijdje aan beide kanten van m'n flatje gestaan jaen ging daarna naar het andere flatje hier tegenover.
Wordt vaak harde muziek geluisterd hier hoorligt er dan aan welk balkon ik moet staan om jouw muziek te horen
Straatkant zal het wel niet zijn..
Haha, nou. Als ik op het ene balkon sta zie ik senioren. Op het andere balkon eenzelfde soort flat als mijnequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ligt eraan, kijk jij tegen een andere flat aan vanaf je balkon, of kijk je tegen die senioren woningen aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |