Helaas geen optie, mijn radio zat standaard in mijn auto die aangesloten is op de stuurbediening, display, CD Wisselaar (Inmiddels een USB/Aux apparaartje ipv).quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:48 schreef Bart het volgende:
Nieuwe autoradio met bluetooth-ondersteuning een optie? Dat werkt imo het mooiste. Of heb je een geintegreerde radio?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe werkt dit dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Nooit veel geld aan uitgeven. Er zijn legio goedkope bluetooth handsfree speakers die prima werken. Ik heb een bluetooth handsfree speaker gekocht bij de Intertoys voor 14 euro. 2 telefoons te pairen en hoef maar eens in de twee maanden op te laden. Simpel aan de zonneklep en klaar.
Ik zet bluetooth aan op mijn telefoon, zodra ik dan in de buurt van de auto gebeld wordt dan gaat deze automatisch over op deze bluetooth speaker? Zijn dit soort speakertjes wel een stuk harder dan de telefoon luidspreker zelf?
Moet ik elke keer de auto opnieuw verbinden met deze bluetooth carkit?Of saté?
Mits die gekoppeld/paired is, ja,quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:01 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zet bluetooth aan op mijn telefoon, zodra ik dan in de buurt van de auto gebeld wordt dan gaat deze automatisch over op deze bluetooth speaker?
Die van mij wel ja. Niet heel veel luider, maar wel luider.quote:Zijn dit soort speakertjes wel een stuk harder dan de telefoon luidspreker zelf?
Carkit hang je aan de zonneklep en je drukt een knop in om te koppelen.quote:Moet ik elke keer de auto opnieuw verbinden met deze bluetooth carkit?
Kan ook. Audio zit ook in DIG. Maakt denk ik niet zo veel uitquote:
Net even gevraagd. Soms wel, soms niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:30 schreef De-Hamster het volgende:
Is het dan niet zo dat de luidspreker naast de microfoon zit en dat je dus vrijwel altijd problemen krijgt. Diegene die mij dan belt, zal altijd zichzelf dan terug horen? Omdat iets uit de luidspreker de microfoon weer ingaat.
Bij een car-audio toko heb je een Parrot ingebouwd voor pak em beet 150 piek. Daar kun je zelf niet voor gaan kloten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:48 schreef De-Hamster het volgende:
Bedankt voor de reacties, ikheb nu in ieder geval een duidelijk beeld waar ik op moet gaan selecteren.
Minimaal 2 telefoons te kunnen pairen, geen stroomtoevoer van sigarettenaansteker nodig hebben, noise-canceling zijn de belangrijkste.
Het met Aux kunnen aansluiten op de geluidsboxen is een hele leuke optie, maar niet handig omdat mijn AUX aansluiting niet op de radio zelf zit, maar in een aparte module in het dashboardkastje. Ik kan mij geen cosmetisch mooie oplossing voorstellen om dit te koppelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |