Lieve schat ik heb zelf ook een vriend met een groeier. Ik zelf als meisje heb hier helemaaal geen probleem mee hebben en jij zou dat ook niet moeten hebben. Als mensen iets stoms zeggen over je piemel of raar kijken moet jij beter weten. 25 cm is een prima lengte dus schaam je nergens voor als tie slap wat kleiner isquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:54 schreef marcowez het volgende:
Hallo,
Ik zit met een probleem waar ik mij behoorlijk voor schaam![]()
Ik heb namelijk een 'extreme' bloedpenis/groeier.![]()
In slappe toestand kan hij zelfs zo klein worden als een paar centimeter.
Dit verschilt per moment van de dag. Na sporten bijvoorbeeld kan hij echt heel klein worden met heel veel voorhuid zegmaar...
Maar als hij stijf wordt wordt hij gewoon 25 centimeter ofzo. weet niet precies maar echt véél groter...
Ik heb het idee dat dit echt zeeer zeldzaam is.
Kan ik hem niet wat halfstijf houden ofzo zegmaar? Klinkt misschien stom maar hier wordt ik niet vrolijk van.
MVG,
Marco
leeftijd: 18
Eens. Hoewel 25 cm denk ik nog net kan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dûh, dat vrouwen een pener willen van 20+ cm is echt een fabeltje, hoorDie shit doet gewoon pijn en past er dan niet eens helemaal in bij de meeste vrouwen. Lekker een lul tegen je baarmoedermond bonken, dat doet fucking pijn
Uitgeholde kut gespotquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Eens. Hoewel 25 cm denk ik nog net kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uitgeholde kut gespotIk ben niet zo goed met centimeters, dus ik zou me 25 cm eerlijk gezegd ook niet zo goed kunnen visualiseren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met centimeters, dus ik zou me 25 cm eerlijk gezegd ook niet zo goed kunnen visualiseren.
Serieus hoor, 21 cm is al 'wat groter'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Al mijn penissen dienen eerst te worden opgemeten voordat ik ze tot mij neemquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:51 schreef Smart_ass het volgende:
Hahaha oke ja dat zal dan wel, ik zit er nooit met een liniaal bij.
Ditquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:20 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik vind t juist leuk om hem te laten groeien in d'r hand of mond.
Klinkt eigenlijk wel als een goede introductie.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Al mijn penissen dienen eerst te worden opgemeten voordat ik ze tot mij neem
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:17 schreef Jopie78 het volgende:
Je druk maken om iets wat je niet kan veranderen.
25cm is voor kabouters misschien 'wat groter' ja. Pffquote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:20 schreef meisje337159 het volgende:
oh jezus. '21 cm is al wat groter'. Het gemiddelde ligt tussen de 10,5 en 16 cm. Kan me niet voorstellen dat iedereen hier denkt dat 25 cm normaal is of maar 'iets' groter. Ik zou me dood schrikken als ik een piemel zag van 10 cm boven het gemiddelde. Natuurlijk moet je bij de lengte ook wel rekening houden met de dikte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |