Boks.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het valt nog wel uit.
Ik heb nu van dat stomme pluis net op zo'n lengte dat het alleen maar rechtovereind kan staan..
ik heb hem heel veel gesnuffeld, maar vond nu eigenlijk niet dat hij zo bijzonder rook. Viel me ergens zelfs wat tegen....quote:
ik hoor dat vaker ja! Ik vond het een bijzondere geur, beetje muf / aards, maar wel aangenaam.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb hem heel veel gesnuffeld, maar vond nu eigenlijk niet dat hij zo bijzonder rook. Viel me ergens zelfs wat tegen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry hoor.. Check haar stats. Die zijn gewoon hartstikke goed! En boven dat.. Ze ziet er hartstikke goed en gezond uit.
Stom he.. Blijft toch in je hoofd zitten zo'n gesprek.
Ik heb speciaal na de bevalling toen hij bij me lag heel goed geroken aan hem, want ik kon me herinneren dat er hier op FOK! wel vaker gesproken werd over die heerlijke pasgeboren baby-geurquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:27 schreef kazy het volgende:
Roken jullie baby's niet gelijk naar bloemetjes?
(Ik kan me heel die nestgeur niet herinneren, ben ik nu ontaard?Ze werd wel pas later gewassen; een dag later dacht ik.)
Dat ja. En N ook expres nog laten ruiken, maar die vond dat ze naar placenta stonk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb speciaal na de bevalling toen hij bij me lag heel goed geroken aan hem, want ik kon me herinneren dat er hier op FOK! wel vaker gesproken werd over die heerlijke pasgeboren baby-geurMaar nee, ik rook niks bijzonders
Fap wat een gezeik zeg
Wij waren ook op het CB om te wegen en meneer weegt gewoon al 4310 gram![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |