abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 november 2002 @ 10:39:18 #1
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_6862791
Carl Cox live In de <<O>> Den Haag.

Wie gaat er heen? Ik ben er zeker weten.
Carl cox kan je niet elk weekend live zien!!!!

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_6862810
Neem je minidisc mee!!!

veel plezier iig

pi_6862819
Draait ie nog steeds stevig, of is het tegenwoordig bij Cox ook allemaal anders als +/- 2 jaar terug? Ben benieuwd, maar als ik niet ergens anders heen ben ga ik zeker even kijken, zo ver is het niet
Where facts are few, experts are many.
pi_6865737
Ik heb vorig jaar de kans gehad om hem te zien tijdens de Chesterfield Labelland in de 013 in Tilburg, Ik zou zeker gaan als ik de kans had..

En Cox draait niet echt hard meer... beetje funky.

We search..
  maandag 18 november 2002 @ 19:29:17 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_6871779
Nou geloof me. Cox draaid echt nog wel de harde techno. Ik heb hem vorig jaar ook mogen zien in de <<O>> En hij begon rustig. Maar na een uurtje was dat echt wel weg. Hij ging letterlijk los. Die techno platen werden alleen maar harder en harder. En hij ging steets gekkere dingen doen. Michel de Hey had voor hem gedraaid. En hij heeft alle boeking af gezegt. Vertelde hij me. Omdat hij nog nooit carl cox zo hard had horen draaien. En Michel is wat dat betreft een groot fan van de harde techno. Teminse dat vertelde hij me. Dat was ook zo leuk. Alle dj,s die voor cox gedraaid hadden. Zijn gebleven. En stonden gewoon mee te dansen tussen de rest!

Om 8 uur zou cox stoppen met draaien. En om stipt 8 uur ging dan ook de muziek opeens uit. En dan hoor je je alleen nog maar je oren piepen. En Cox pakt weer een plaat. Onder het motto rondje van de dj zelf. Is hij gewoon door gegaan tot 10 uur. Lekker belangrijk sluitings tijden. En die laatste 2 uur is hij zo hard gaan spelen. En heeft hij laten zien en horen wat hij echt kan. Denk aan 3 platen gebruiken. En zo beetje alles wat hij kon gebruiken gebruikte hij ook. Ik heb een dj nog nooit zo hard zien werken. Hij had de hele avond oog voor de zaal. En gaf iedereen een hand. En zette ovenral z,n handtekening op. En hij ging leuk staan voor foto,s. Maar die laatste 2 uur. Was maar 1 ding belangrijk. Zo hard mogelijk draaien. En zo veel mogelijk gebruiken. En totaal geen oog voor de zaal hebben. Het was dan ook de laatste 2 uur. Gewoon de tijd om te laten zien. Waarom hij 1 van de beste dj,s is. En geloof me. Dat kan ik met geen woorden beschrijven.

1klein minpuntje. De 2 dagen er na. Ben ik doof geweest
Cox draaid niet zoals op z,n laatste cd. Hij flikkert echt de beuk er in! En dat is gewoon soms niet meer te bevatten zo hard!

Ik zou bijna zeggen. Echte Techno freaks moeten echt komen. Zeker als je naar de line up kijkt!!!

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 18 november 2002 @ 19:40:13 #6
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_6871974
quote:
Op maandag 18 november 2002 19:29 schreef ook_gek het volgende:
verhaal
je gaat me niet zeggen dat ie 'zo ontzettend hard draait... rush draait echt wel menig maal harder.

Of mauro picotto die een technosetje draait

[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 18 november 2002 @ 20:30:35 #7
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_6872957
quote:
Op maandag 18 november 2002 19:40 schreef reem het volgende:

[..]

je gaat me niet zeggen dat ie 'zo ontzettend hard draait... rush draait echt wel menig maal harder.

Met alle respect. Ik weet niet welke feesten jij dan komt?
Heb jij carl cox ooit wel eens live horen draaien? Denk je even dancevalley 2001 in. En doe daar een paar schepjes boven op. De <<O>> Den Haag staat wat dat betreft bekend waar mensen komen die toch liever het stevige werk willen. Dat is de reden dan ook dat veel dj,s er stukken harder draaien dan in andere tenten. Tom harding jp Mauro Picotto Draaien er harder dan normaal. En ja Mauro picotto draid hard ja, Maar vorig jaar heb ik ze beiden horen draaien. En ik moet zeggen dat carl harder draaien en beter dan mauro picotto. Okal ben ik een grotere Fan van Mauro. Neem BV dj remy en Erick-E. Die gasten hoor ik nooit zo hard draaien ergens. Maar in de <<O>> Den Haag word er echt wel harder gedraaid dan normaal. Ze zeggen dat het te maken heeft met de bezoekers. Ik zou het echt niet weten.
pi_6875196
Nederlanders willen gewoon lomp BeuQen

Maarja..voor diegene die gaan; veel plezier! Helaas kom ik die tent nog niet in

Word de set trouwens uitgezonden?

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_6877996
Tis niet alleen Carl Cox die komt, zag de poster hangen vanavond en Michel de Hey, Steve Rachmad en Johan Cyber draaien ook. Van Rachmad heb ik ook weleens wat goeds gehoord, al ben ik eigenlijk totaal geen technofan.

Laatste keer dat ik in de O was draaide Bas en Ram, dat was pas feesten

pi_6878985
quote:
Op maandag 18 november 2002 19:40 schreef reem het volgende:

[..]

zo ken ik er nog wel een

bijv. Neophyte, Pavo, Buzz Fuzz in z'n beste dagen, die draaien menig maal harder dan rush en picotto bijelkaar

het verschil tussen Rush, Picotto en Cox is is dat Cox ook beukt, maar wel in stijl, dus funky, EN met 3 decks tegelijk, waarbij er het grootste gedeelte van de tijd niet meer dan 1 van de 3 schuiven dicht staan, iets wat ik een Rush en Picotto niet zie doen

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_6879434
Ik weet niet wat jullie mensen onder "Funky" verstaan.
Een tijdje geleden was Carl Cox ook in the<<O>>. Dat was Beuken, Niks Funky.
Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_6882400
Ik was er ook vorig jaar december, toen Cox in de Eau draaide. Steve Rachmad en Michel de Hey waren er die nacht ook.. maar gek genoeg kwam ik niet voor Carl

Maar voor DJ Nukem, Chab en Johan Cyber, die in de zaal ernaast draaiden!
Zooo vet Ik hoop dat Johan weer een paar labelmates meeneemt!

pi_6883111
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 12:42 schreef Tiim het volgende:
Ik was er ook vorig jaar december, toen Cox in de Eau draaide. Steve Rachmad en Michel de Hey waren er die nacht ook.. maar gek genoeg kwam ik niet voor Carl

Maar voor DJ Nukem, Chab en Johan Cyber, die in de zaal ernaast draaiden!
Zooo vet Ik hoop dat Johan weer een paar labelmates meeneemt!

Wat draait die dan voor muziek, heb zelf nog nooit van Johan Cyber gehoord. En ik kan me voorstellen dat ze in de kleine zaal niet psies hetzelfde als in de grote zaal draaien, toch
pi_6885821
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 13:32 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Wat draait die dan voor muziek, heb zelf nog nooit van Johan Cyber gehoord. En ik kan me voorstellen dat ze in de kleine zaal niet psies hetzelfde als in de grote zaal draaien, toch

Klopt. Johan Cyber is eigenaar van Cyber Records in Leiden (winkel + label), hij is degene die de eerste platen van Armin uitbracht en hem zo groot heeft gemaakt. Hij draait progressive... Zelfde geldt voor de Zwitserse Chab en Nukem, maar die neigen weer meer richting hele diepe progressive / deephouse.

http://www.cyberrecords.nl/

http://www.imagorecords.com/

pi_6920385
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 07:52 schreef heracles het volgende:
Toen ik Calr Cox in de 013 zag draaide eerst C1 die ik toen erg goed vond ( maar op Extrema viel hij wel tegen), Cox draaide hier een beetje meer Tech-House zoals opzijn laatste CD Global. Dit is op zich niet zo gek want het eas een avond die in het teken stond van het Intec(h?) label. Maar dat Cox ook hard kan draaien weet ik zeker want ik heb meerdere Livesets van hem. Het draaien met 3 decks wat hij doet is ook erg stoer, maaar op technisch gebied heb ik nog geen 1 techno DJ gezien die in de buurt komt van Dave Clarke.
We search..
pi_6920680
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 07:52 schreef heracles het volgende:
Funky was misschien verkeerd gekozen maar ik bedoel als Cox beukt dan blijft er ritme in zitten, het is geen Dana die loopt te snoeien (daar hoor je echt alleen maar boem boem boem).
Bij Cox blijf je ook gewoon nog van die latin ritmes/percussie erbij houden enzo, men zegt ook weleens 'If Cox wasn't a dj, he should have been a drummer' als je een zooitje livesets naast elkaar legt zou je zo kunnen zeggen van ja dat is Cox (net als bijvoorbeeld Clarke, die ook een zeer herkenbare stijl heeft)
en dat is waarom ik hem persoonlijk gewoon zo vet vind
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  zaterdag 14 december 2002 @ 16:29:53 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_7333031
*schop*

Vanavond is het weer zo ver
Wie gaan er nog meer?

pi_7345467
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 16:29 schreef ook_gek het volgende:
*schop*

Vanavond is het weer zo ver
Wie gaan er nog meer?

En hoe was het?
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  zondag 15 december 2002 @ 17:26:10 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_7349835
Nou ik was er om 1 uur. En om half 2 was ik 3 meter richting de deur gegaan. KUT DUS! En ik stond dus achter aan de rij

We hebben toen besloten om terug te gaan naar scheveningen.
En om 4 uur zijn we terug gegaan. Geen rij niets. En toen we binnen kwamen. Was het net de hemel Tering wat ging carl cox te keer.
Iedereen die zegt dat hij niet hard draaid? IS ECHT GEK! Ik heb veel techno dj,s gehoord. Maar gisteren was niet meer normaal! Er was hier op het forum die zei dat mauro picotto harder draaide. Nou ECHT NIET DUS! Om half 6 dacht ik echt van. Dit kan niet harder. Maar hij bleef maar gaan. Het was niet meer normaal. 1 groot feest. En carl cox zelf. Ging helemaal uit z,n dak.

Jep het was echt super. vergeet z,n cd,s. want hij draaide gisteren een keertje of 80 harder. En geloof me. Dat is niet overdreven!

Volgend jaar weer Heb er nu al zin in

maandag 16 december 2002 @ 14:52:49 #20
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_7367121
Dit was m'n eerste keer Carl Cox

Ik heb dus mooi 1,5 uur in de rij 'gehangen'
Had geen zin om naar huis te gaan. Eenmaal binnen had ik het erg snel erg veel naar m'n zin, ondanks de drukte die mijn dansruimte aardig beperkte...

Vind het alleen jammer dat ik door die megaklote rij voor deur Michel heb gemist
Die had ik graag nog willen meepikken...

Al met al een klasseavond

"Van voor naar achter, van links naar TON"
pi_7367386
quote:
Op zondag 15 december 2002 17:26 schreef ook_gek het volgende:
Nou ik was er om 1 uur. En om half 2 was ik 3 meter richting de deur gegaan. KUT DUS! En ik stond dus achter aan de rij

We hebben toen besloten om terug te gaan naar scheveningen.
En om 4 uur zijn we terug gegaan. Geen rij niets. En toen we binnen kwamen. Was het net de hemel Tering wat ging carl cox te keer.
Iedereen die zegt dat hij niet hard draaid? IS ECHT GEK! Ik heb veel techno dj,s gehoord. Maar gisteren was niet meer normaal! Er was hier op het forum die zei dat mauro picotto harder draaide. Nou ECHT NIET DUS! Om half 6 dacht ik echt van. Dit kan niet harder. Maar hij bleef maar gaan. Het was niet meer normaal. 1 groot feest. En carl cox zelf. Ging helemaal uit z,n dak.

Jep het was echt super. vergeet z,n cd,s. want hij draaide gisteren een keertje of 80 harder. En geloof me. Dat is niet overdreven!

Volgend jaar weer Heb er nu al zin in

ok dan Cox ouderwets weer los dus, de kalk op het plafond niet verdragend

ging ie nog langer door? volgend jaar hoop ik er zeker bij te zijn

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')