Wie gaat er heen? Ik ben er zeker weten.
Carl cox kan je niet elk weekend live zien!!!!
En Cox draait niet echt hard meer... beetje funky.
Om 8 uur zou cox stoppen met draaien. En om stipt 8 uur ging dan ook de muziek opeens uit. En dan hoor je je alleen nog maar je oren piepen. En Cox pakt weer een plaat. Onder het motto rondje van de dj zelf. Is hij gewoon door gegaan tot 10 uur. Lekker belangrijk sluitings tijden. En die laatste 2 uur is hij zo hard gaan spelen. En heeft hij laten zien en horen wat hij echt kan. Denk aan 3 platen gebruiken. En zo beetje alles wat hij kon gebruiken gebruikte hij ook. Ik heb een dj nog nooit zo hard zien werken. Hij had de hele avond oog voor de zaal. En gaf iedereen een hand. En zette ovenral z,n handtekening op. En hij ging leuk staan voor foto,s. Maar die laatste 2 uur. Was maar 1 ding belangrijk. Zo hard mogelijk draaien. En zo veel mogelijk gebruiken. En totaal geen oog voor de zaal hebben. Het was dan ook de laatste 2 uur. Gewoon de tijd om te laten zien. Waarom hij 1 van de beste dj,s is. En geloof me. Dat kan ik met geen woorden beschrijven.
1klein minpuntje. De 2 dagen er na. Ben ik doof geweest
Cox draaid niet zoals op z,n laatste cd. Hij flikkert echt de beuk er in! En dat is gewoon soms niet meer te bevatten zo hard!
Ik zou bijna zeggen. Echte Techno freaks moeten echt komen. Zeker als je naar de line up kijkt!!!
quote:je gaat me niet zeggen dat ie 'zo ontzettend hard draait... rush draait echt wel menig maal harder.
Op maandag 18 november 2002 19:29 schreef ook_gek het volgende:
verhaal
Of mauro picotto die een technosetje draait
quote:Met alle respect. Ik weet niet welke feesten jij dan komt?
Op maandag 18 november 2002 19:40 schreef reem het volgende:[..]
je gaat me niet zeggen dat ie 'zo ontzettend hard draait... rush draait echt wel menig maal harder.
Maarja..voor diegene die gaan; veel plezier! Helaas kom ik die tent nog niet in
Word de set trouwens uitgezonden?
Laatste keer dat ik in de O was draaide Bas en Ram, dat was pas feesten
quote:zo ken ik er nog wel een
Op maandag 18 november 2002 19:40 schreef reem het volgende:[..]
je gaat me niet zeggen dat ie 'zo ontzettend hard draait... rush draait echt wel menig maal harder.
bijv. Neophyte, Pavo, Buzz Fuzz in z'n beste dagen, die draaien menig maal harder dan rush en picotto bijelkaar
het verschil tussen Rush, Picotto en Cox is is dat Cox ook beukt, maar wel in stijl, dus funky, EN met 3 decks tegelijk, waarbij er het grootste gedeelte van de tijd niet meer dan 1 van de 3 schuiven dicht staan, iets wat ik een Rush en Picotto niet zie doen
Maar voor DJ Nukem, Chab en Johan Cyber, die in de zaal ernaast draaiden!
Zooo vet Ik hoop dat Johan weer een paar labelmates meeneemt!
quote:Wat draait die dan voor muziek, heb zelf nog nooit van Johan Cyber gehoord. En ik kan me voorstellen dat ze in de kleine zaal niet psies hetzelfde als in de grote zaal draaien, toch
Op dinsdag 19 november 2002 12:42 schreef Tiim het volgende:
Ik was er ook vorig jaar december, toen Cox in de Eau draaide. Steve Rachmad en Michel de Hey waren er die nacht ook.. maar gek genoeg kwam ik niet voor CarlMaar voor DJ Nukem, Chab en Johan Cyber, die in de zaal ernaast draaiden!
Zooo vetIk hoop dat Johan weer een paar labelmates meeneemt!
quote:Klopt. Johan Cyber is eigenaar van Cyber Records in Leiden (winkel + label), hij is degene die de eerste platen van Armin uitbracht en hem zo groot heeft gemaakt. Hij draait progressive... Zelfde geldt voor de Zwitserse Chab en Nukem, maar die neigen weer meer richting hele diepe progressive / deephouse.
Op dinsdag 19 november 2002 13:32 schreef Atreidez het volgende:[..]
Wat draait die dan voor muziek, heb zelf nog nooit van Johan Cyber gehoord. En ik kan me voorstellen dat ze in de kleine zaal niet psies hetzelfde als in de grote zaal draaien, toch
quote:Toen ik Calr Cox in de 013 zag draaide eerst C1 die ik toen erg goed vond ( maar op Extrema viel hij wel tegen), Cox draaide hier een beetje meer Tech-House zoals opzijn laatste CD Global. Dit is op zich niet zo gek want het eas een avond die in het teken stond van het Intec(h?) label. Maar dat Cox ook hard kan draaien weet ik zeker want ik heb meerdere Livesets van hem. Het draaien met 3 decks wat hij doet is ook erg stoer, maaar op technisch gebied heb ik nog geen 1 techno DJ gezien die in de buurt komt van Dave Clarke.
Op dinsdag 19 november 2002 07:52 schreef heracles het volgende:
Ik weet niet wat jullie mensen onder "Funky" verstaan.
Een tijdje geleden was Carl Cox ook in the<<O>>. Dat was Beuken, Niks Funky.
quote:Funky was misschien verkeerd gekozen maar ik bedoel als Cox beukt dan blijft er ritme in zitten, het is geen Dana die loopt te snoeien (daar hoor je echt alleen maar boem boem boem).
Op dinsdag 19 november 2002 07:52 schreef heracles het volgende:
Ik weet niet wat jullie mensen onder "Funky" verstaan.
Een tijdje geleden was Carl Cox ook in the<<O>>. Dat was Beuken, Niks Funky.
Vanavond is het weer zo ver
Wie gaan er nog meer?
quote:En hoe was het?
Op zaterdag 14 december 2002 16:29 schreef ook_gek het volgende:
*schop*Vanavond is het weer zo ver
Wie gaan er nog meer?
We hebben toen besloten om terug te gaan naar scheveningen.
En om 4 uur zijn we terug gegaan. Geen rij niets. En toen we binnen kwamen. Was het net de hemel Tering wat ging carl cox te keer.
Iedereen die zegt dat hij niet hard draaid? IS ECHT GEK! Ik heb veel techno dj,s gehoord. Maar gisteren was niet meer normaal! Er was hier op het forum die zei dat mauro picotto harder draaide. Nou ECHT NIET DUS! Om half 6 dacht ik echt van. Dit kan niet harder. Maar hij bleef maar gaan. Het was niet meer normaal. 1 groot feest. En carl cox zelf. Ging helemaal uit z,n dak.
Jep het was echt super. vergeet z,n cd,s. want hij draaide gisteren een keertje of 80 harder. En geloof me. Dat is niet overdreven!
Volgend jaar weer Heb er nu al zin in
Ik heb dus mooi 1,5 uur in de rij 'gehangen'
Had geen zin om naar huis te gaan. Eenmaal binnen had ik het erg snel erg veel naar m'n zin, ondanks de drukte die mijn dansruimte aardig beperkte...
Vind het alleen jammer dat ik door die megaklote rij voor deur Michel heb gemist
Die had ik graag nog willen meepikken...
Al met al een klasseavond
quote:ok dan Cox ouderwets weer los dus, de kalk op het plafond niet verdragend
Op zondag 15 december 2002 17:26 schreef ook_gek het volgende:
Nou ik was er om 1 uur. En om half 2 was ik 3 meter richting de deur gegaan. KUT DUS! En ik stond dus achter aan de rij![]()
We hebben toen besloten om terug te gaan naar scheveningen.
En om 4 uur zijn we terug gegaan. Geen rij niets. En toen we binnen kwamen. Was het net de hemelTering wat ging carl cox te keer.
Iedereen die zegt dat hij niet hard draaid? IS ECHT GEK! Ik heb veel techno dj,s gehoord. Maar gisteren was niet meer normaal! Er was hier op het forum die zei dat mauro picotto harder draaide. Nou ECHT NIET DUS! Om half 6 dacht ik echt van. Dit kan niet harder. Maar hij bleef maar gaan. Het was niet meer normaal. 1 groot feest. En carl cox zelf. Ging helemaal uit z,n dak.Jep het was echt super. vergeet z,n cd,s. want hij draaide gisteren een keertje of 80 harder. En geloof me. Dat is niet overdreven!
Volgend jaar weer
Heb er nu al zin in
ging ie nog langer door? volgend jaar hoop ik er zeker bij te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |