Ga ik s' middags proberen te pinnen (20 EUR) maar het stond er dus niet op.
Wat zie ik nu net op mn rekening?? Per de 18-de -vandaag dus- is het geld bijgeschreven en ik heb het de 15-de eraf gehaald!!!!!!!
Dat is dus niet zo, het stond er niet op zoals ik jullie verteld heb.
Bel ik net met de bank en volgens hen -lees volgens het computersysteem- heb ik het gewoon eraf gehaald. Morgen wordt de geldautomaat geleegd en gaan de de 'logs' nakijken. Hierop staat dat geld misschien weer is ingenomen en ik mag morgen terugbellen.......
Gelukkig is het niet een erg groot bedrag maar ik sta hier toch van te kijken. Ik ben kwaad.
Hebben jullie dit soort praktijken weleens meegemaakt??
En wat kan ik doen als de bank morgen zegt dat ik het eraf heb gehaald en dat zij er niks aan kunnen doen??
ik zou het niet eens een dag redden met 20e...
Aantal jaar geleden of zo nog een leuke:
Neem geld op, en zorg dat daar een briefje van 25 gulden bij zit. Bijvoorbeeld 225 gulden. Neem dan 200 uit, en laat 25 zitten. De automaat denkt dat je het geld helemaal niet aanpakt, trekt na een paar tellen het briefje van 25 terug, en schrijft niets van je rekening af.
Heb 't zelf nooit geprobeerd. Dacht dat het toen op klaphek stond, maar kan 'm nu niet meer vinden.
quote:Bij de Rabobank draaien ze niet elke dag logs uit...
Op maandag 18 november 2002 11:11 schreef davinci het volgende:
Elke dag draait men logs uit en zie je precies wie wat heeft gepind, wat is geweigerd en wat is teruggenomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |